Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä paras koko?

Vierailija
24.04.2013 |

Itselläni levossa 7/3 ja kovana 15,5/4 ymärileikattu. Miltä se kuulostaa naisenkorvaan kun omasta mielestä ihan järkyttävän pieni. Olen 26v aika hyvän vartalon muuten omaava komea mies mutta itsetunnossa koon menevä aukko

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi, jos 4 on halkaisija ja ympärysmitta siis n. 13 senttiä niin kyllä mulle riittäisit erinomaisesti. Itsetunto-ongelmat pois. Naisia on erikokoisia siinä missä miehiäkin ja mulle 

Lepokoolla taas ei naisen kannalta ole kyllä mitään väliä.

Vierailija
2/9 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäi lause kesken :)

Naisia on erikokoisia siinä missä miehiäkin ja mulle paras koko on noin 14-18 / 13-15. Isommat sattuu.

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni se koko mikä tuntuu hyvältä.

Mene niine hyvine vartaloineen ja prinssinakkeinesi johonkin Gay sivustoille, varmaan saat suitsutusta ja itsetunto kohenee... voit saada jotain muutakin, sinne hyvin muodostuneeseen pyllyysi.

Vierailija
4/9 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää ihan "normikokoinen" kalu...Mulla on ollut joskus aikanaan niin monta miestä, erikokoisilla kaluilla varustettuna,et en tarvi mitään mahtikullia,jotta olisin onnellinen...Niistä menee vaan paikat "rikki"...Näin mulla juurikin kävi viimeksi,kun jäbällä semmonen 20/5 kyrpä,joka parin panon jälkeen pisti paikkani vreslihalle...Ja juu,olen minäkin yhden synnyttänyt,et en varmaan mikään piukkalihainen,nuori mimmi enää ole...:)

Juhuu,kaikki te kaikki "normikokoiset" jätkät..!! Teidän kalujenne kans ne parhaimmat orkut lähtee..:)

Vierailija
5/9 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itelle ideaali kalun koko on n. 17cm ja viiden sentin halkaisija. Tuollaisella kalulla pystyy jo työntymään sisään vaivatta joka asennossa ja saan edes joskus emätinorgasmin. Pienemmällä se jää vain haaveeksi.

Vierailija
6/9 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hahahah ai 4 senttiä ympärysmitta :DDDD aika kaponen kikuli sulla

Vierailija
7/9 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pieni pippeli, n. 14 cm pitkä ja 3,5-4cm pitkä. Mua haittaa älyttömästi se, että mulla on niin pieni pippeli. Olen silti saanut monet naiset laukemaan hieromalla heidän klitoristaan, mutta on surkea olo, kun pippeli on niin pieni. Pitäiskö tappaa ittensä vai jatkaa ihannenaisen etsimistä? Olen kylläkin naimisissa ja vaimoni laukeaa 75 % akteisa, mutta kaipaisin yli 50 naisen kokemuksella tiukempaa pillua, jotta nauttisin itsekin pienellä kullillani enemmän.

Onko neuvoja?

Hirteen vai vieraisiin...?

Vierailija
8/9 |
27.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vehe on tuommoiset 12,5 senttiä pitkä ja 3,5 senttiä paksu. Aina oon kaluni kanssa pärjänny enkä pitänyt mitenkään ihmeellisen pienenä?? Siinä se varmaan se salaisuus onkin, onhan maailma ollut aina täynnä "pieniä" miehiä jotka vain ruikuttaa ja etsii vikaa itsestään eikä ole ikinä sinut itsensä ja tekemisiensä kanssa. Ketä naista nyt semmoinen kiihottaa.

Yksikään nainen ei ole seksistä valittanut ja takana on kuitenkin useita seksi suhteita ja ihan vakavampiakin seurusteluja. Nyt onnellisesti kihloissa. Ja jos naiset selän takana jotain puhuvat (mitä en kyllä ole kuullut) niin se nyt on taas heidän omaa pienuuttaan.

Vierailija
9/9 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki 12-18cm välillä on ollut ok. Ympärysmitoista en tiedä kun en ole mitannut. 20cm oli liikaa, siitä ei saanut kuin kohdunpohjan kipeäksi ja ilman orgasmiakin jäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme