Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuljetko kesäisin täysin meikittä?

Vierailija
04.07.2020 |

?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesät talvet

Zinc

Vierailija
2/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kesäisin meikkaan vain juhliin. Muutenkin vain töihin mennessä. Nyt olen meikannut viimeksi maaliskuun alussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimällä säällä kyllä, koska meikki vaan sulaa kuumalla ja valuu silmiin. Korkeintaan ripsiväriä voi laittaa. Häät tai muut juhlat, joissa ollaan viilennetyissä sisätiloissa, asia erikseen.

Vierailija
4/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten joo, mutta kulmia vahvistan silloin tällöin kulmakynällä.

Vierailija
5/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä. Vähintään peitän mustat silmänympärykset ja laitan hieman väriä kulmiin. Ripsaria saatan laittaa kevyesti. Mitään pakkelikerrosta ei jaksa laittaa normaalistikaan.

Vierailija
6/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole täysin ilman. Käytän värillistä kosteusvoidetta (Origins, aurinkosuoja SPF 40), se tasoittaa ja suojaa ihoa. Aurinkopuuteria poskiin. Viimeistelen kokonaisuuden värillisellä huulikiillolla. Käytän valkaisevaa hammastahnaa, joten valkoinen hymy ruskettunutta ihoa vasten on osa kosmeettist kokonaisuutta.

Kulmissa ja ripsissä käytän kestoväriä (ei tekoripsiä). Laitan itse tuon kestovärin kolmen viikkon välein.

Vierailija
7/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään menoa.

Vierailija
8/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina!

M 45

Vierailija
9/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja talvellakin. Juhliin meikkaan.

Vierailija
10/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi meikannut noin vuonna 2014.

Vierailija
11/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin ja talvisin.

Vierailija
12/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen viimeksi meikannut noin vuonna 2014.

Missä? Miksi et ole sen jälkeen meikannut?

Vierailija
13/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkasin viimeksi joskus keväällä kotona. Kokeilin, osaanko vielä ja miltä näyttää. Näytin ihan pelleltä. Pesin äkkiä meikit pois.

Vierailija
14/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa kesäisin, koska meikkivoiteen päälle on melkein mahdotonta lisätä aurinkorasvaa päivän mittaan. Joku päivävoiteessa oleva aurinkosuoja ei todellakaan riitä minulle koko päiväksi, vaan käytän sellaista lasten aurinkorasvaa jossa spf30.

Vierailija
15/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa ollenkaan. Ihoni kiittää. En usko etteivätkö nuo kemikaalit naamassa vanhentaisi ihoa jossakin määrin.

Vierailija
16/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan joka päivä, vaikka olisin vain kotona. No viime viikolla oli yksi päivä jolloin en meikannut, kun menin leikkaukseen. Mutta heti seuraavana päivän laitoin taas meikkiä.

Vierailija
17/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa ollenkaan. Ihoni kiittää. En usko etteivätkö nuo kemikaalit naamassa vanhentaisi ihoa jossakin määrin.

Nyt on pakko todeta, että mulla on hyvä iho, vaikka olen meikannut päivittäin 16-vuotiaasta asti. Nyt  olen 60. Ja tämän hyvä iho -kommentin kuulin ihan plastiikkakirurgin suusta. - 16

Vierailija
18/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. Ihan kaikessa on "kemikaaleja". Vesikin on kemikaali.... Meikkien kemikaalit eivät ole yhtään sen "pahempia" kuin esim. kosteusvoiteen kemikaalit. 

Äitini ei meikannut ja oli suht hyväihoinen pitkälle vanhuuteen asti. Minä taas olen meikannut teini-ikäisestä ja olen myös tosi hyväihoinen ja suht rypytön 50-vuotias. Se on siis geeneissä.

Lisäksi auringon, tupakan ja alkoholin välttäminen vaikuttaa ihoon paljon enemmän kuin meikkaus.

Vierailija
19/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten joo, mutta kulmia vahvistan silloin tällöin kulmakynällä.

Joo, kulmakynällä pärjää pitkälle. Itse käytän päivittäin.

Vierailija
20/22 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihan meikittä, sillä käytän sävytettyä spf-50 aurinkovoidetta, joka näyttää vähän samalta kuin kevyt meikkivoide eli tasoittaa ihoa ihan pikkuisen mutta juuri sopivasti. Ripaus irtopuuteria sen päälle, jos iho kiiltää liikaa. 

Muuta meikkiä en käytä paitsi jos menen johonkin tilaisuuteen, ja silloinkin meikkaan hyvin kevyesti. N49

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän