Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä tarjouksia... kuka ei osta esim. salaattia hintaan 1,39€ mutta ostaa sen hintaan 0,99€?

Vierailija
04.07.2020 |

Siis eikö mainonta ole pääosin kallista, varsinkin TV:ssä?

Miksi mainostetaan tuollaisia turhia alennuksia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti plussakorttitarjoukset on joskus ihan äärettömän noloja. Tyyliin normaalihinta 1,55 €/kpl, plussakortilla 2 kpl/3 €.

Vierailija
2/10 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjousten tarkoitus on saada ihminen kauppaan. Tarjouksia kutsutaankin hyvällä syyllä sisäänheitto tuotteiksi. Joskus tarjoukset voivat alittaa jopa sisäänostohinnan, esimerkkinä banaanit ja kahvi. Tultuaan kauppaan ihminen ostaa yleensä myös muuta, kuin sen sisäänheittotuotteen: asiakas on se, joka aina sen mainoksen maksaa.

Käsittämättömämpää mielestäni olisi, jos ihminen, joka ostaa tätä mainitsemaasi salaattia, ei käyttäisi tarjousta hyväkseen. Tarjouksesta ostaminen ei tarkoita sitä, että tuotteen jättäisi ostamatta normaaliin hintaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene kauppaan mainosten takia, mutta kun olen kaupassa niin usein valitsen niitä tuotteita, joita sillä hetkellä sattuu saamaan halvalla, eli tarjoustuotteita, alelaputettuja tuotteita ja esim. kauden vihanneksia ja hedelmiä. Eli ainakin minun ostopäätökseeni vaikuttaa, maksaako salaatti euron vai puolitoista euroa.

Vierailija
4/10 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erityisesti plussakorttitarjoukset on joskus ihan äärettömän noloja. Tyyliin normaalihinta 1,55 €/kpl, plussakortilla 2 kpl/3 €.

Siinä puhutaan kolme prosentin alennuksesta.

Vierailija
5/10 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Plussakorttialennukset on vähintään 10%, mikä sekin on ihan naurettavan pieni alennukseksi.

Omissa eduissa on välillä joku usein ostamani tuote 100% alessa, harmittää sitten huonsta jälkikäteen kun olen vähän laiska avaamaan sovellusta. Toisaslta joskus on kassakuitissa iloinen yllätys, kun olen so tuotteen jokatapuksessa kärryyni kerännyt.

Vierailija
6/10 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säästöä siitä siltikin tulee, jos tuote tulee käytetyksi.

Vierailija
7/10 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoushinnoille tulee helposti sokeaksi. Esimerkiksi joku Kulta Katriina tarjouksessa kolme kappaletta kympillä ja sitten kotona huomaa kassakuitista että tuli säästettyä jotain huikeat 25 senttiä. Ja kaappi on muutenkin täynnä kahvia.

Vierailija
8/10 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ootteks nähnyt Simpsoneista sen megaläski Homer jakson kannattaa kattoo se on tosi hyvä :D

Vierailija
9/10 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tarjouksia... kuka ei osta esim. salaattia hintaan 1,39€ mutta ostaa sen hintaan 0,99€?

Mää osta. Osta hopa kaksi.

Kuka haluaa maksaa 39% enemmän?

Mulla on aikaa käydä kahdessakin vierekkäisessä kaupassa.

Vierailija
10/10 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se yksittäinen alennus ole paljoa, mutta kun niitä kertyy useita niin säästöä alkaa kertymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan