Mitä mieltä olet kaveristani? Hän ottaa minuun yhteyttä silloin, kun
haluaa mennä baariin ja juo aina kännit. Niin teen kyllä minäkin ja me tavataan vain baarissa tai muun juomisen merkeissä. Muuten ei pidetä yhteyttä. Olemme itse asiassa tavanneetkin baarissa ekan kerran. Kaveri on muuten mies ja minä nainen. Olen itse yrittänyt sopia enemmän tapaamisia kuin hän on halunnut. Nyt hän käski rajoittaa viestittelyä, koska ei halua jatkaa samaa menoa. Onko kaveri mulle oikea kaveri vai olenko minä vain ryyppyseuraa?
Kommentit (12)
Mies on varattu eikä ole ollut muhun ihastunut, sitä en ole luullut.
-ap
Ei arvosta sua kovin korkealle. Haluaa tavata vain humalassa. Ehkä ei kehtaa kysyä muita mutta tietää että sua voi. Ei se kaveruutta ole.
Tuntuisiko teistä tuollainen tyyppi kaverilta?
-ap
Olet hätävarakaveri, jonka seurassa voi vetää perseet. Ei sellainen, jota viedään kaveriporukoihin ja esitellääniloisina hyvästä ystävästä. Samaa mieltä kuin aiempi vastaaja: ei pidä sinua kovin suuressa arvossa ja nyt tahtoo eroon kokonaan. Ei edes ryyppyseuraa enää jaksa.
Ryyppyporukoissa monet erehtyy luulemaan ryyppykaveria oikeaksi kaveriksi/ystäväksi. Kannattaa kuitenkin aina miettiä mitä olette yhdessä tehneet ja voisitko soittaa tälle ihan kyläilyä varten? Humalassa sitä luulee aina että se kenen kanssa sillä hetkellä viinaa vedetään, on se läheisin ystävä ja että sielunkumppaneita ollaan.
En sano ettei baarista voisi oikeita ystäviä löytää, mutta taitaa silti olla harvinaisia sellaiset tapaukset.
miesten maailmassa tollanen on maailman normaalein asia. ei tosiaan tulisi mieleen edes pohtia "olenko oikea kaveri" tuollaiselle hepulle. Totta kai kavereita ollaan, mutta ei siis mitään ystäviä. Tarviiko kaiken aina olla niin helvetin monimutkaista.
Voihan se olla oikea kaverikin ja teidän tapaamispaikka on sattumalta baari. Voi olla myös, että miehen vaimo/tyttöystävä on nyt kieltänyt tapaamisesi.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 17:45"]
miesten maailmassa tollanen on maailman normaalein asia. ei tosiaan tulisi mieleen edes pohtia "olenko oikea kaveri" tuollaiselle hepulle. Totta kai kavereita ollaan, mutta ei siis mitään ystäviä. Tarviiko kaiken aina olla niin helvetin monimutkaista.
[/quote]
No anteeksi että pohdin! Mulle kaveruus, ystävyys ja ryyppyseura on eri asioita. En edes halua olla kellekään mitään pelkkää ryyppyseuraa.
-ap
En minakaan ole pelkkaa ryyppyseuraa
Jos "kaveri" on aina sinut tavatessaan enemmän tai vähemmän humalassa, voit varmaan itse päätellä pitääkö hän sinua kaverinaan. Ei pidä.
mulla oli semmonen "kaveri", että otti aina yhteyttä vain siinä tapauksessa, että tarvitsi yösijaa vaikkapa matkalle lähtiessään, sillä ei ollu mitään väliä vaikka kuinka pienessä luukussa asuin, niin yösijaa halusi joko itselleen tai nelihenkiselle perheelleen. Muuten ei oltu tekemisissä kuin joulukortit vaihdettiin. SItten kerran kyseenalaistin yösijan ja sanoin, ettei oikein mahdu, asuin yksiössä silloin. Siihen loppui yhteydenpito eli eipä kovin syvää ystävyyttä ollut, olin vain helpottunut, ettei tarvinnut enää olla noin löyhtästi tekemisissä, itse oisin menny hotelliin yöksi ennen matkalle lähtöä, keränny siis matkarahaa niin paljon, että on varaa yöpyä muualla kuin hikisessä yksiössä viis henkeä.
Olet ryyppyseuraa ja mies on kaiketi ihastunut nyt johonkuhun.