Mulla ei ole koskaan ollut hiivaa. Olenko poikkeus?
siis hiivaa alapäässä ei ole ollut, leivonnassa kylläkin :)
Kommentit (18)
Mulla oli ehkä kerran antibioottikuurin jälkeen peräaukon seudulla. Laittoi jugurttia housuihin. Meni ohi.
Kyllä se on ilmeisesti poikkeus, sillä kun minulla oli ensimmäisen (ja toistaiseksi ainoan) kerran joskus 33-vuotiaana, ihmiset pitivät jotenkin tosi outona että olin siihen asti välttynyt siltä vaivalta.
Poikkeus siis siinä mielessä että on todennäköisempää että on saanut joskus hiivan.
Olen 28, enkä koskaan ole hiivaa sairastanut. Antibioottikuureja on tullut syötyä elämässäni muutama.
Mullakaan ei ole koskaan ollut. Ikä 25 vuotta.
mullakaan ei ole koskaan ollut. Ikää 37v.
Varmaan muuten mimmit tiesittekin, mutta kaikilla ihmisillä on hiivaa alapäässä, teilläkin. Teillä ei vaan syystä tai toisesta ole riehaantunut hiiva lisääntymään LIIKAA niin, että se aiheuttaa oireita. Tai ainakaan ette ole huomannut sitä, vaikka olisikin. Hiivan liikakasvu johtuu monesta syystä, mm. lääkityksestä tai hormonien vaikutuksesta (esim. itse en voi käyttää hormonaalista ehkäisyä, koska saan siitä jatkuvia hiivatulehduksia).
Lucky you! Ymmärrättehän kiittää siitä luontoäitiä, itseänne, budhaa ja krisnaa joka päivä! Ette tajuakaan miten onnekkaita olette!
t. 10 vuoden lähes katkeamaton kierre ja seksielämä jäissä
No, ei minullakaan hiivat tai muut sienet ole päässeet villiintymään. Olen 26v
Ei ole minullakaan ollut hiivaa tai mitään tulehduksia alapäässä, ja ikää jo 46 vuotta :)
No ei ole ollut minullakaan, ja ikää on 40v.
Ei kuuna päivänä ole ollut, ikää reilu 50.
[quote author="Vierailija" time="23.04.2013 klo 17:40"]
Lucky you! Ymmärrättehän kiittää siitä luontoäitiä, itseänne, budhaa ja krisnaa joka päivä! Ette tajuakaan miten onnekkaita olette!
t. 10 vuoden lähes katkeamaton kierre ja seksielämä jäissä
[/quote]
Enpäs olekaan tajunnut kiitellä. Hyvä kun sanoit, sentään jotain hyvää minunkin paskassa elämässäni.
Ei minullakaan, eikä myöskään virtsatietulehdusta.
Ei täälläkään ikinä sitä vaivaa. Koskaan en ole käyttänyt pikkuhousunsuojia ja yöt nukun ilmas alushousuja. Uskon, että tällainen "ilmastointi" pitää alakerran terveenä.
Ei ole minullakaan (35 v) eikä siskollani (39).
*koputtaa puuta
Ei ole mullakaan.