Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lisäpalveuita ostat lennoille?

Vierailija
10.04.2013 |

Ja tämä kysymys niille, jotka niitä palveluita ostaa.

Itse ostan aina istumapaikat. Olen tarkka millä rivillä , kummalla puolella konetta ja mikä penkki. Ostamme aterian ja sekin yleensä juhla-ateria. Toisinaan ostamme kuohuviiniä ja/tais shamppanjaa ja suklaata. Loma alkaa jo kentältä. Sitä kaipaa pientä luksustakin jo lennolla.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en koskaan mitään. me juodaan shampanjaa himassa vaikka joka päivä, ei vaan lomilla. koneessa istuminen on välttämätön paha päästä lomapaikkaan. ja aivan sama, missä päin konetta itse kukin istuu. tietty jos matkustaa tosi harvoin, voihan sitä kippistämällä juhlistaa.

Vierailija
2/9 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 17:59"]

en koskaan mitään. me juodaan shampanjaa himassa vaikka joka päivä, ei vaan lomilla. koneessa istuminen on välttämätön paha päästä lomapaikkaan. ja aivan sama, missä päin konetta itse kukin istuu. tietty jos matkustaa tosi harvoin, voihan sitä kippistämällä juhlistaa.

[/quote]

Me matkustetaan lomamatkoille 5-6 kertaa vuodessa. Tekee äkkiä 10-12 lentoa. Ja kysymys koski niitä ostavia ja käyttäviä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostamme jalkatilaa, jos sitä on saatavana.

Vierailija
4/9 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan en mitään. Loungessa ennen lentoa syömme hyvin ja bisnesluokassa jalkatilaa ja muuta on ihan tarpeeksi muutenkin.

Ap, miksi ihmeessä olet niin tarkka millä rivillä ja kummalla puolen konetta istut?? Economy luokassa kuitenkin rivit on ihan samanlaiset, samoin penkit. 

Vierailija
5/9 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lennän aina business-luokassa, varaan kuitenkin aina istumapaikat erikseen, british airwayssillä pitkillä lennoilla paikan varaus maksaa 70-90€/hlö, mikä on mielestäni kohtuutonta, mutta tarpeellista jos haluaa istua vierekkäin. muuten sitten kaikki kuuluu hintaa sekä maassa että ilmassa. euroopan sisäisillä lennoilla business-luokka on istumatilan suhteen ala-arvoinen. jos lentää esim airberliinillä, niin voikohan ostaa exit-rivin paikat, olis niin paljon huokeampaa ja saako siellä hyvää ruokaa ostettua.

Vierailija
6/9 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 18:11"]

Oikeastaan en mitään. Loungessa ennen lentoa syömme hyvin ja bisnesluokassa jalkatilaa ja muuta on ihan tarpeeksi muutenkin.

Ap, miksi ihmeessä olet niin tarkka millä rivillä ja kummalla puolen konetta istut?? Economy luokassa kuitenkin rivit on ihan samanlaiset, samoin penkit. 

[/quote]

Olen tarkka monista syistä. Haluan istua koneen etuosassa. Vakiopaikat on rivillä 5-6. Kunhan näyttö on lähellä. Ellei ole omaa ruutua, mutta se ei poista sitä millä rivillä haluan istua. Ikkunapaikka on mulle ehdoton ja, että mies istuu siinä vieressä vasemmalla puolella. Pystyn nukkumaan koneessa jos saan oikean puoliskon seinää vasten. Tuossa nyt muutama syy. Maksan mieluusti siitä, että saan mitä haluan. Ei se niin kovin montaa kymppiä ole.

Vierailija
7/9 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tottunut että joutuisin maksamaan paikan valitsemisesta, onko se nykyään ihan tapana? Eikö sen yleensä pääse valitsemaan kun checkaa itsensä sisään netissä?

Lennoilla maksan niistä viihdepaketeista ja tietenkin syömisestä ja juomisesta, jos siis lento on pitempi. Lyhyillä lennoilla en tarvitse paljon mitään, siinä riittää että saan sen haluamani käytäväpaikan.

Vierailija
8/9 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 18:19"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2013 klo 18:11"]

[/quote]

Olen tarkka monista syistä. Haluan istua koneen etuosassa. Vakiopaikat on rivillä 5-6. Kunhan näyttö on lähellä. Ellei ole omaa ruutua, mutta se ei poista sitä millä rivillä haluan istua. Ikkunapaikka on mulle ehdoton ja, että mies istuu siinä vieressä vasemmalla puolella. Pystyn nukkumaan koneessa jos saan oikean puoliskon seinää vasten. Tuossa nyt muutama syy. Maksan mieluusti siitä, että saan mitä haluan. Ei se niin kovin montaa kymppiä ole.

[/quote]

niin ja koneen etuosassa on parempi ilmanlaatu ja vähemmän melua ja on kiva kun saa itte valita. musta on fiksua kun järjestää asiat niin kuin haluaa :)

Vierailija
9/9 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei taida lentää reittilennoilla.