Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

T-todistus adoptioon - siis mitä ihmettä

Vierailija
23.04.2013 |

Kävin tänään hakemassa t-todistuksen lääkäristä, koska tarvitsen sitä adoption neuvontaan pääsemistä varten. Luulin, että siellä lääkärissä tutkittaisiin jotain oikeasti. Lääkäri vain kysyi muutaman kysymyksen eikä todellakaan tarkistanut tietoja mistään, joten olisin voinut sanella sille mitä vain. Verenpaine kun piti siihen kirjoittaa, niin lääkäri kysyi, että koska viimeksi on mitattu verenpaine ja onko ollut normaali. Ja sitten laittoi jonkun normaalin verenpaineen luvut sinne. Sanoi kylläkin, et voisin käydä mittauttamassa sen sairaanhoitajalla, ei kuulemma viitsinyt siinä hetkessä mitata multa, kun kuulemma se olis näyttäny kuitenkin jotain kahta sataa ja sitten kun olisi hoitsu mitannu niin olis ollu ihan normaali. Joo, en ihan ymmärtäny tätä lääkäriä. 

Ja juu, mä uskon, et se on oikea lappu mikä täytettiin. Mut se lääkäri ei kylläkään tiennyt, että mä tarvin sen ekan sivun siihen, missä on ne yksityiskohtaiset kysymykset. Oli siis vain antamassa sitä ekaa sivua mulle, et toi jää vaan sulle itelle ja tää toinen osa sinne eteenpäin. No, kyllähän mä sitten sanoin, et ei, ne haluaa nimenomaan tuon eritellyn osan heille. No, sit sain allekirjoituksen ja leiman siihenkin osaan.

Mä oon vaan ihmeissäni, kun mä luulin, että sen T-todistuksen saamiseen olisi tehty edes jotain testejä. Löysin jotain muutaman vuoden vanhoja keskusteluja, et jollain oli jotain pissanäytteitä otettu tuon todistuksen saamista varten. Mut meneekö se nykyään noin, että mitään ei tarvi testata.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulla on paska lääkäri. Siinä on oikeasti tosi monta kohtaa ja aikaa menee kaiken tutkimiseen 20min väh

Vierailija
2/3 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähetätte hakemuksen kohdemaahan tarvitsette uuden t lausunnon ja siihen kuuluu testit esim hiv

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ohiksena vaan, että lääkärit ei pahemmin nykyään mittaa verenpaineita. Liikaa vääriä lukemia. Ihmisten verenpaine on korkealla lääkärin vastaanotolla. Kerroitko lääkärille, mihin tarvitsit todistusta?