Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos kellään kokemusta sellaisesta, että olisi ostanut "kesämökiksi" kerrostaloasunnon jostain, missä pääsee hiihtämään, ulkoilemaan jne?

Vierailija
04.07.2020 |

Kesämökkitouhut koen liian vaivalloiseksi, mutta olisi kiva olla jokin "pakopaikka" jostain, ei Lapista asti, mutta vähän Helsinkiä pohjoisempaa, missä talvella voisi hiihtää ja olisi ulkoilumaastoja yms.

Kokemuksia, mietteitä jne?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Rovaniemellä kaksio juuri tähän tarkoitukseen. Ei tykätä kesämökki-työleireistä vaan halutaan viettää aikaa Lapissa kesällä ja talvella ja hommattiin siksi tukikohta lähempää, asutaan itse pk-seudulla.

Vierailija
2/5 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuo moiset Hämeenlinnassa ja Porissa. Ei niissä kyl hiihdellä, mutta ihan kiva päästä vaihtamaan maisemaa välillä.

Huomaa kuitenkin että airbnb todennäköisesti ajaisi saman asian halvemmalla ja vaihtelunmahdollisuudet ois isommat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainuu taitaa olla lähin lumivarma alue?

Vierailija
4/5 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kajaanista tai Sotkamosta. Kajaanista ajaa Vuokattiin puolessa tunnissa, Ukkohallaan ja Paljakkaan noin tunnissa. Tai sitten suoraan Hyrynsalmelta. Kajaanissa ei tartte ulkoilumaastojakaan kaukaa etsiä, kaupungin ympärillä on vaikka kuinka. Itse kaupunki on tylsä, siellä ei ole oikein edes kovin kummoista ravintolatarjontaa, mutta nimenomaan noihin teidän aktiviteetteihin hyvä. T. entinen kajaanilainen, jonka perheenjäsenet kaipaavat sieltä ainoastaan noita lyhyitä matkoja laskettelupaikkoihin.

Vierailija
5/5 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi olla oma kun airbnb-kämppiä voi vuokrata esim. 2 vko tai pitemmäksikin ajaksi? Ja pääset aina uuteen kaupunkiin tutustumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan