Olen nuori, tyhmä ja itsekäs. Kysy mitä vaan!
Kommentit (18)
Ajattelitko menettää luottotietos vai oletko menettäny jo ja syytät siitä muita?
Onnea, minä olen vanha, tyhmä ja itsekäs. Mutta onnistun aika kätevästi huijaamaan että olen vähän nuorempi, ihan fiksu ja empaattinen. Tosin tässä iässä alkaa jo miettiä, että mitä järkeä tässä esittämisessä oikein on? Jos rupeaisi vaan ihan vapautuneeksi tyhmäksi ja vittumaiseksi ämmäksi? Kuulostaako hyvältä idealta?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko menettää luottotietos vai oletko menettäny jo ja syytät siitä muita?
Joo
Vierailija kirjoitti:
Aiotko olla vanhanakin tyhmä ja itsekäs?
Emmä tiedä. En ole ajatellu niin pitkälle
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoiset ja malliset tissit?
Stron ignoor
Vierailija kirjoitti:
Onnea, minä olen vanha, tyhmä ja itsekäs. Mutta onnistun aika kätevästi huijaamaan että olen vähän nuorempi, ihan fiksu ja empaattinen. Tosin tässä iässä alkaa jo miettiä, että mitä järkeä tässä esittämisessä oikein on? Jos rupeaisi vaan ihan vapautuneeksi tyhmäksi ja vittumaiseksi ämmäksi? Kuulostaako hyvältä idealta?
Ok boomer
Miten sinun tyhmyys ilmenee? Onko oppimisvaikeuksia? Mikä koulutus sinulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stron ignoor
Enkusta B?
Itsekkyys tiettyyn rajaan asti on tervettä, nuori on jokainen joskus jos ei lapsena kuole ja tyhmyytensä myöntäminen on viisautta. Koska sinulta saa kysyä mitä vaan, niin vastaapa, että pesenkö matot tänään vai huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Miten sinun tyhmyys ilmenee? Onko oppimisvaikeuksia? Mikä koulutus sinulla on?
No en tiedä mistään mitään. Esim mitään paikkoja missä ne on tai muuten maantietoa. En tiennyt vielä viikko sitten et Suomen ja Ruotsi välis on raja :DDDDD
peruskoulu, lukio
Vierailija kirjoitti:
Itsekkyys tiettyyn rajaan asti on tervettä, nuori on jokainen joskus jos ei lapsena kuole ja tyhmyytensä myöntäminen on viisautta. Koska sinulta saa kysyä mitä vaan, niin vastaapa, että pesenkö matot tänään vai huomenna?
whatever
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stron ignoor
Enkusta B?
Tais olla C mut aattelin korottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stron ignoor