Miten pärjätä puutteessa?
En ole ikinä ollut tyydyttävässä seksisuhteessa. Asia painaa minua todella paljon. Ei suhteen puuttuminen vaan tämä seksuaalisen tyydytyksen puute. Välillä pärjään asian kanssa, mutta ajoittain mietin lähes jatkuvasti itsemurhaa asian takia. Arkeni on todella harmaata ja ikävää tämän takia. Eniten asia harmittaa perheeni kannalta. Se etten pysty olemaan hyvä kumppani, enkä läsnä lapsilleni, on kaikkein pahinta. Olen käynyt terapiassa ja syönyt lääkkeitä, mutta mikään ei auta. Mitä minun pitäisi tehdä?
Kommentit (8)
Käyttäjä34834 kirjoitti:
Eihän nyt kannata itsemurhaa miettiä tuon takia.
Mistä mielestäsi johtuu, että et ole tyytyväinen seksiin?
Puolisoni ei halua minua sellaisena kuin olen. Minulla on erikoisia haluja, mitkä ei sytytä häntä. En siis pääse toteuttamaan tarpeitani käytännössä ikinä. Haluaisin tunteita ja todellista yhteyttä. Lisäksi haluamme seksiä erisuhtaisesti. Hänelle riittää kerran kuukaudessa tai kahdessa, itse haluaisin muutaman kerran viikossa.
Olen alkanut ymmärtää miten turha, luotaantyöntävä ja ällöttävä ihminen olen tämän seurauksena. Tästä syystä en varmasti ikinä pystyisi löytämään ketään kenen kanssa olla tasapainossa seksuaalisesti. Ei kukaan minunlaistani ihmistä halua.
Miten erikoisia ne halut ovat.
Voihan olla niinkin, että joku toinen voisi sopia paremmin?
Sadomasokisti, switch... olen ruma ja vanha, ei minulle ketään ole.
Olen yrittänyt löytää sopivaa seuraa. Ulkonäköäni ja persoonallisuuttani on haukuttu. Minulle ei oikeasti ole ketään.
Kehittele jotain seksin tilalle.
Ai mitä? Kaikki tuntuu täysin merkityksettömältä. Perhe on ainut asia mikä pitää mua pinnalla. Olen kyllä kokeillut kaikkea, mikään ei tunnu auttavan.
Eihän nyt kannata itsemurhaa miettiä tuon takia.
Mistä mielestäsi johtuu, että et ole tyytyväinen seksiin?