Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

By Malina mekot, hirveitä 1800-luvun yöpaitoja

Vierailija
04.07.2020 |

Miten noi on niin kalliita ja jokaisen bloggarin päällä? Mikä noissa on tyylikästä? Näyttää vanhanajan yöpaidoilta. Vähän samaatyyliä kuin oddmollyissa, nekin on kamalia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuja on monia ja mä satun tykkäämään sekä by Malinasta että Odd Mollysta. Eihän sun niitä tarvi ostaa, jos et tykkää.

Vierailija
2/5 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tykkää avokadoista, mutta aika moni muu niitä syö. On se jännä miten me ihmiset tykätään eri asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, varsinkin helteillä nuo on ihanan ilmavia päällä. Ja muutenkin helppoja ja mukavia vaatteita, eli ei kiristä ja purista mistään, eikä tarvitse kävellessä tai istuessa pelätä vahingossa vilauttavansa liikaa. Varsinkin lyhyempien hameiden kanssa joutuu koko ajan miettimään miten istuu tai kumartuu, mutta maksimekkojen kanssa voi vaan olla mukavasti.

Vierailija
4/5 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika röyhelöisiä mun makuun, ja isorintaisena noista ei malliltaan yksikään sopisi päälleni.

Vierailija
5/5 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännä että joku pitää taas omaa vaatemakuaan parhaana ja dissaa muita. Hei Ap, olisiko sitten hyvä mieli jos joka ikinen nainen kopioisi sinun tyylin? Ei, sitten itkisit kun sinua matkutaan. Täysin turha vähä älyisen aloitus. Häpeä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi