Tyttöystävä suuttui, syyttää pettämisestä ja uhkaa erolla. Kohtuullista?
Siis juttu on näin:
Pidin maanantaina synttärit, mutta tyttöystävä oli käymässä toisella paikkakunnalla porukoitansa katsomassa, joten hän ei ollut paikalla. Noh, kutsuin kuitenkin kavereita ihan kunnolla, yli kymmenen tuli kaiken kaikkiaan paikalle. Loppuillasta päätimme mennä jatkoille vielä baariin, jossa tanssin paljon erään naiskaverin kanssa. Hän alkoi olla hunossa kunnossa loppu yöstä, enkä raaskinut päästää häntä yksin hortoilemaan kotia, joten talutin hänet kämpilleni. Siellä petasin meille yhteisen pedin sänkyyn ( 160cm leveä) ja nukuimme vierekkäin. Aamulla teimme yhdessä aamupalaa, katsoimme leffaa ja hän lähti omaan kotiansa.
Kuitenkin, kun kerroin tästä tyttöystävälleni, hän sai kamalan raivokohtauksen. Kuulemma olen pettänyt häntä kaverini kanssa, vaikka emme harrastaneet seksiä ja olemme pelkkiä ystäviä. Nyt tyttis lähti takaisin porukoillensa "lomalle", eikä tiedä milloinka palaa.
Mitä mieltä olette, onko tällainen touhu mitenkään kohtuullista tyttiksen osalta? Eihän mun ja tän toisen naisen välillä edes tapahtunut mitään, ja olemme tunteneet toisemme jo vuosien ajan.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinun mielestäsi hyväksyttävää, mikäli tyttöystäväsi toimisi samoin jonkun miehen kanssa?
Totta kai, entinen tyttöystävänikin majoitti usein mieskavereitansa kämpällänsä ja nukkuivat kuulemma vierekkäin tilan puutteen takia. No problem.
Oletteko keskustelleet tämän nykyisen tyttöystävän kanssa suhteenne rajoista? Ei kannata olettaa, että jokin asia on tässä suhteessa ok vain koska se oli ok edellisessä suhteessa. Kovinkaan monet ihmiset eivät hyväksy seurustelusuhteessa toisten naisten tai miesten kanssa nukkumista.
Ihme pinppi raget tyttiksesi veti. Ei tuossa ole mitään epäilyttävää.
M28
ps. ylikselle sitten myöhemmin vihertekstinä mitä tapahtui yksityiskohtia myöten ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kovasti ihmettelisin miksi samassa sängyssä piti nukkua? Muuten tuossa ei ole mtn mutta kai teillä nyt sohvakin on?
No onhan meillä sohva, mutta perus opiskelijasolun sohva. :D Eli kahden istuttava, mutta maatessa tällaisella lyhyelläkin jätkällä on tukalat oltavat. Ja vieraspatja on jostain 90-luvulta, mikä oli kaapissa jo muutettaessa. Eli ihan pelkän mukavuuden takia tarjosin hänelle paikkaa sängyssä, koska pehmeä ja leveä.
Nuori nyt nukkuu yhden yön vaikka seisten. Kuten tässä ketjussa muut miehet ovat sanoneet eivät itse tekisi samallalailla, ei varatuilla nyt ole tapana nukkua toisten kanssa samassa sängyssä.
Kaveri naiselle kannattaa vinkata, että rauhoittaa juomistaan jos ei itse kotiinsa pääse.
Tiedän että mieheni ottaisi välittömästi eron, jos hänen poisssollessaan bilettäisin miespuolisen ystävän kanssa ja yoisin sen jölkeen kotiini samaan sänkyyn nukkumaan.
En hyväksyisi tuollaista omalta mieheltäni. Jos olisit saattanut naisen omaan kotiinsa nukkumaan tai tehnyt hänelle pedin sohvalle, niin tuskinpa tyttöystävälläsi olisi ollut pahemmin mitään sanomista asiasta.
Ihan sama
Itse olet vastuussa omista tekemistäsi, minkä helvetin takia tänne kirjoittelet.
Pelkkää paskaa provoilua taas, ziisus, miten nää tyhmät provot täällä kyllästyttää.
Olet ap kaikkien aikojen luuseri ja hölmö ja p.skapää, hoida omat sotkusi itse.
Ja luultavasti olet nainen, joka keksinyt mielikuviteuksessaan koko aloituksen.
Voi vttu mitä paskaa.