Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä suuttui, syyttää pettämisestä ja uhkaa erolla. Kohtuullista?

Vierailija
03.07.2020 |

Siis juttu on näin:
Pidin maanantaina synttärit, mutta tyttöystävä oli käymässä toisella paikkakunnalla porukoitansa katsomassa, joten hän ei ollut paikalla. Noh, kutsuin kuitenkin kavereita ihan kunnolla, yli kymmenen tuli kaiken kaikkiaan paikalle. Loppuillasta päätimme mennä jatkoille vielä baariin, jossa tanssin paljon erään naiskaverin kanssa. Hän alkoi olla hunossa kunnossa loppu yöstä, enkä raaskinut päästää häntä yksin hortoilemaan kotia, joten talutin hänet kämpilleni. Siellä petasin meille yhteisen pedin sänkyyn ( 160cm leveä) ja nukuimme vierekkäin. Aamulla teimme yhdessä aamupalaa, katsoimme leffaa ja hän lähti omaan kotiansa.

Kuitenkin, kun kerroin tästä tyttöystävälleni, hän sai kamalan raivokohtauksen. Kuulemma olen pettänyt häntä kaverini kanssa, vaikka emme harrastaneet seksiä ja olemme pelkkiä ystäviä. Nyt tyttis lähti takaisin porukoillensa "lomalle", eikä tiedä milloinka palaa.

Mitä mieltä olette, onko tällainen touhu mitenkään kohtuullista tyttiksen osalta? Eihän mun ja tän toisen naisen välillä edes tapahtunut mitään, ja olemme tunteneet toisemme jo vuosien ajan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä en olisi toiminut noin, mutta toisaalta eipä minulla ole tyttistäkään.

Vierailija
2/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna teiniprinsessan mennä takaisin äidin helmoihin vähän vielä kasvamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla mitään tyttistä ole

Vierailija
4/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko se nainen nyt pakko ottaa samaan sänkyyn nukkumaan?

Vierailija
5/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vaan saattanut tyttöä kotiinsa ja tämän jälkeen mennyt omaasi?

Vierailija
6/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kovasti ihmettelisin miksi samassa sängyssä piti nukkua? Muuten tuossa ei ole mtn mutta kai teillä nyt sohvakin on?

Vierailija
7/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en katselisi tuollaista. Neuvoni naisystävällesi on, että jätä se sika.

Vierailija
8/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voinut pedata sohvalle vuodetta? Mitä mieltä itse olisit, jos tyttöystäväsi nukkuisi vierekkäin miespuolisen kaverinsa kanssa.

Vierailija
9/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä ei kertoisi asiasta. Jätä se psykoottinen lehmä 

Vierailija
10/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan on se ongelma että nainen ei voi varmasti tietää ettei mitään ole tapahtunut. Jos olisin mies, en olisi toiminut noin. Pointsit siitä että kuitenkin kerroit itse. Mä en jättäisi miestäni ton takia mutta ymmärrän että toisesta tuntuu pahalta.

Vierailija
11/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo aikamoista ylireagoimista. Ei ole hyvä merkki, että hän ei luota sinuun.

Vierailija
12/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano kuin Matti Merville: "Ei se ollut siellä sisällä, tai jos olisikin ollut, en ainakaan nauttinut"

Vierailija
13/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä kovasti ihmettelisin miksi samassa sängyssä piti nukkua? Muuten tuossa ei ole mtn mutta kai teillä nyt sohvakin on?

No onhan meillä sohva, mutta perus opiskelijasolun sohva. :D Eli kahden istuttava, mutta maatessa tällaisella lyhyelläkin jätkällä on tukalat oltavat. Ja vieraspatja on jostain 90-luvulta, mikä oli kaapissa jo muutettaessa. Eli ihan pelkän mukavuuden takia tarjosin hänelle paikkaa sängyssä, koska pehmeä ja leveä.

Vierailija
14/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hitto että oli puolivillainen provo

Vierailija
15/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinun mielestäsi hyväksyttävää, mikäli tyttöystäväsi toimisi samoin jonkun miehen kanssa?

Vierailija
16/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tuo, mutta jos nainen toisi baarista miehen kotiin kun en ole siellä, ei tarvitsisi keskutella enää mistään. Onneksi voin luottaa, ettei koskaan tekisi mitään noin törkeää.

Vierailija
17/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinun mielestäsi hyväksyttävää, mikäli tyttöystäväsi toimisi samoin jonkun miehen kanssa?

Totta kai :D

Vierailija
18/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nukuitte samassa sängyssä? Miksei ystäväsi voinut nukkua sohvalla? Mikset auttanut häntä omaan kotiinsa? Ymmärrän täysin tyttöystäväsi reaktion.

Vierailija
19/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voi hitto että oli puolivillainen provo

Eipä ollut provo tai Porvoo, vaan ihan tosi tarina Tampereelta.

Vierailija
20/27 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai, entinen tyttöystävänikin majoitti usein mieskavereitansa kämpällänsä ja nukkuivat kuulemma vierekkäin tilan puutteen takia. No problem.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme