Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi väittää että KAIKILLA on selluliittiä?

Vierailija
03.07.2020 |

Ei nimittäin ole, jos rasvat juostu hikoiltu pois. Sohvalla makaamisellahan ne tiettävästi kertyvät.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli selluliittia, kun olin 17v ja painoin 45 kg. Lähes kaikilla naisilla on jonkin verran selluliittia hormonaalisista syistä. Lihavillakaan miehillä puolestaan ei ole selluliittia.

Miehilläkin voi olla selluliittia. Mieskin voi saada arpijuovia aka raskausarpia.

Mun miehellä on noita "raskaus"arpia lantiolla. Normipainoinen eikä ole edes lihonut merkittävästi missään vaiheessa.

Vierailija
22/25 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut kenenkään niin sanovan. Huvitti tosin yksi ystäväni jonka kanssa tuli jostain puheeksi selluliitti ja kivenkovaa väitti, ettei hänellä sitä ole (en tiedä miksi, ihan ok jos sellaista on). Kuitenkin luonnonvalossa esimerkiksi rannalla hänelläkin selluliitti näkyi reisissä. Kai ajatteli ettei hänellä sitä voi olla koska on hoikka. Olen itsekin hoikka, enkä ole mikään liikkumaton sohvalla makailija ja silti selluliittia on reisien alueella.

Totta, mutta jos oikeasti urheilet, ja kiinnität huomiota rasvansyöntiisi, niin selluliittiä ei pääse muodostumaan.

Voisitko tarkentaa millä tavalla rasvansyöntiin tulisi kiinnittää huomiota? vähärasvaista? Tiettyjä rasvoja? Ei rasvaa ollenkaan? Riittävästi rasvaa?

Oikeaa rasvaa syömällä ei selluliittia ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka miten huolehtesi painosta, ruokavaliosta ja kaikesta muusta, joillekin vain selluliittiä tulee tietyihin paikkoihin kehossa.

Valitettavasti siitä ei voi itse päättää, sillä on tietyllä tavalla perinnöllistä.

Hassuinta on se, että aina luullaan ja uskotaan, että hoikalla ihmisellä ei kertakaikkiaan voi olla selluliittiä.

Kyllä voi olla, itse olen aina ollut erittäin hoikka, nuorena jopa laiha.

Olen lapsesta asti ollut liikkunnallinen ja pelannut pallopelejä, ja pelaan vieläkin lentopalloa naisporukassa.

Harrastan myös suht.koht. rasittavaa lenkkeilyä 3 kertaa vkossa. Silti minulla on selluliittiä, ei paljon, mutta on kuitenkin.

Vierailija
24/25 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli selluliittia, kun olin 17v ja painoin 45 kg. Lähes kaikilla naisilla on jonkin verran selluliittia hormonaalisista syistä. Lihavillakaan miehillä puolestaan ei ole selluliittia.

Miehilläkin voi olla selluliittia. Mieskin voi saada arpijuovia aka raskausarpia.

Mitä raskausarvet tähän liittyvät? Ne ovat ihan eri asia kuin selluliitti. Joo, minunkin miehelläni on raskausarpia, mutta ne ovat hauisten kohdalla ja tulivat nopeasta lihasten kasvusta.

Vierailija
25/25 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 50 kiloa ja olen 22-vuotias ja mulla on selluliittiä. Käyn salilla. Ap voisi lopettaa mutkien suoriksi oikomisen.