Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin yksityiseltä töihin valtiolle

Vierailija
22.04.2013 |

ja olen todella tyytyväinen. Bruttopalkka laski 200€, mutta elämänlaatu koheni mittaamattomasti. Joustava virkatyöaika on aivan upeaa, ei enääkoskaan ilta- tai viikonlopputöitä. Vapaus päättää työajoista. Työtehtävät mielenkiintoiset ja työ jota teen tuntuu todella paljon merkityksellisemmältä. Aiempi työ oli paljon myyntityötä, ihana kun ei tarvitse myydä mitään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kilpailevan tyon kielto, joten en ole juuri nyt viela pyrkimassa KELA:n toihin, vaikka se kovasti houkuttaa (kahvitauot jne.)

Vierailija
2/5 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, kerro mitä teet? 

Haluan juuri tuollaisen työn :( 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta en halua tarkemmin kertoa, koska tämä toimenkuva on niin harvassa, että en halua paljastua. Teen kuitenkin asiantuntija/valmistelevan virkamiehen työtä liittyen terveydenhuoltoalaan. ap

Vierailija
4/5 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö sairaanhoitajan tutkinnolla tekemään tuota? 

Jos, niin ole kiltti ja vinkkaa mitä teet. Olen totaalisesti palamassa loppuun ja haluan pois tältä alalta. Toisaalta en haluaisi heittää hukkaan koulutustani, mutta en tahdo tehdä hoitotyötä enää. 

Vierailija
5/5 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on pohjalla sairaanhoitajan koulutus, mutta lisäksi akateeminen tutkinto. Tosin tähän virkaan ei riitä sh:n koulutus. Mutta aiemmin kun olin vielä hoitajana, etsiskelin erilaisia paikkoja ja ainakin vakuutusyhtiöissä ja KELA:lla sekä erilaisissa liitoissa ja järjestöissä olisi ollut mahdollisesti mielenkiintoisia työpaikkoja tarjolla myös sairaanhoitajan koulutuksella. ap Tsemppiä työnhakuun. Ps. Valtiolla on aika hyvät rekrytointisivut, jossa on kaikki avoimet virat. (www.valtiolle.fi)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi