Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko exän kanssa tekemisissä/olitteko eron jälkeen?

Vierailija
03.07.2020 |

Siis sellaisen suhteen jälkeen, jossa ei ollut lapsia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä joka tuli pisimmällä suhteesta en ole missään yhteydessä enkä myöskään vanhoihin ystäviin jotka olivat ystäviä kummallekin. Mutta syy miksi näin on se että exä rikkoi kaikkia minun arvoja. Toisiin exiin silloin tällöin yhteydessä ja aina valmis tarjoamaan kahvit jos sattuvat tulemaan tänne päin. Kun toiset erot ovat tapahtuneet yhteis ymmärryksessä ilman draamaa on helppo olla vielä ystäviä. En tiedä mitä nyksä on mieltä, asiasta kun ei ole tullut vielä keskusteluihin.

Vierailija
22/30 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole. En halua olla. Mies teki lapsen toisen naisen kanssa. Pantiin alulle sinä aikana, kun innoissamme suunniteltiin häitämme.

Toinen nainen se siis minunkin tapauksessa oli kyseessä. Nyt sain varmuuden että juttu oli alkanut ennen eroamme :( osasin kyllä tietyistä asioista epäillä. Oli meilläkin kyllä vaikeaa, mutta ihan sopimus oli että ollaan toisillemme ainoat.

Ap

Olit huono rakastaja, ja luovuit siitäkin?

En oikein ymmärrä mitä tarkoitat? Hän sanoi, että olen paras. En usko että tuo toinen nainen suoranaisesti seksiin liittyi.

ap

Mies vaan kehui sinua hyväksi, jotta saisit itsetuntoboostin. Ei se tarkoita, että oikeasti olisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole. En halua olla. Mies teki lapsen toisen naisen kanssa. Pantiin alulle sinä aikana, kun innoissamme suunniteltiin häitämme.

Toinen nainen se siis minunkin tapauksessa oli kyseessä. Nyt sain varmuuden että juttu oli alkanut ennen eroamme :( osasin kyllä tietyistä asioista epäillä. Oli meilläkin kyllä vaikeaa, mutta ihan sopimus oli että ollaan toisillemme ainoat.

Ap

En oikein ymmärrä mitä tarkoitat? Hän sanoi, että olen paras. En usko että tuo toinen nainen suoranaisesti seksiin liittyi.

ap

Mies vaan kehui sinua hyväksi, jotta saisit itsetuntoboostin. Ei se tarkoita, että oikeasti olisit.

En ajatellutkaan, että oikeasti olisin paras, mutta luulen että ihan tarpeeksi hyvä, kun nautin siitä, sain orgasmeja ja rakasteltiin lähes joka päivä useita kertoja päivässä. Seksuaallisesti oli siis hyvin kiihkeä suhde.

Ap

Vierailija
24/30 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ap

En ajatellutkaan, että oikeasti olisin paras, mutta luulen että ihan tarpeeksi hyvä, kun nautin siitä, sain orgasmeja ja rakasteltiin lähes joka päivä useita kertoja päivässä. Seksuaallisesti oli siis hyvin kiihkeä suhde.

Ap

Ja silti mies etsi toisen naisen, jonka sänkyyn hyppäsi. Sinä nautit, kyllä, mutta nauttiko mies?

Vierailija
25/30 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

ap

Ap

Ja silti mies etsi toisen naisen, jonka sänkyyn hyppäsi. Sinä nautit, kyllä, mutta nauttiko mies?

Luultavasti nautti, koska kuitenkin antoi mulle tässä muutama päivä sitten vaikka onkin sen uuden kanssa.

Ap

Vierailija
26/30 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla missään yhteydessä. Ero v 2011. Ei ole mitään syytä, miksi pitäisimme yhteyttä. Se on ollut huomattavasti helpompi niin ja varsinkin eron toipumisen vaiheessa vaikeista tunteista huolimatta oli oikea päätös lopettaa yhteydenpito kokonaan, kun asiat on selvitetty ja edelleenkään tähän päivään mennessä ei ole tullut esiin mitään syytä, miksi toimisi toisin.

Vierailija
27/30 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma nyt haluaa estää minua sanomasta, että nuo kuviot missä exiä pidetään sivusuhteina on narsisteille tyypillistä toimintaa.

Vierailija
28/30 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin olla hyvissä väleissä ja ns. kaveri sen jälkeen kun suhde päättyi. Mies kuitenkin kärtti minulta seksiä useamman kerran. Ei oikein innosta yrittää olla enää missään väleissä, kun ainoa tarkoitus miehellä on lopulta päästä vain harrastamaan seksiä. Esitti kyllä, että ihan vaan kavereita ollaan ja jossain vaiheessa alkoi aina ”muistelot” yhteisistä hetkistä. Kun en halunnut jatkaa juttua, niin sitten tuli suoria ehdotuksia seksistä. Ei vaan onnistu ja elämässä pitää mennä eteenpäin.

Vierailija
29/30 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan varmistetaan se, että ex ei pääse elämässä eteenpäin ja samalla hän saa pitää uuden suhteensa.  Syö kakun ja säästää sen.

Vierailija
30/30 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on erottu ystävinä ilman et oli mitään ikävää tekoa taustalla voi olla ihan hyvin ystävällisis väleis.