Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko exän kanssa tekemisissä/olitteko eron jälkeen?

Vierailija
03.07.2020 |

Siis sellaisen suhteen jälkeen, jossa ei ollut lapsia?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuulutaan samaan kaveriporukkaan. Kaksi eksääni siis on yhä minun hyviä ystäviäni. Nykyinen mies tuli kaveriporukan ulkopuolelta ja meinasi olla vaikea paikka, kun sai tietää historiastani näiden kanssa, mutta nykyään mieskin on heidän kaveri. Minulla on kai ollut tuuria, kun en ole seurustellut ääliöiden kanssa, niin niiden kanssa haluaa olla eronkin jälkeen tekemisissä.

Vierailija
2/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita? Itse siis olin hetken, nyt ei tee mieli olla. Sain tietää, että hän oli kusettanut minua. Silti ikävä ja olen harmissani.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme, koska hän teki pian eron jälkeen itsemurhan.

Vierailija
4/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole. En halua olla. Mies teki lapsen toisen naisen kanssa. Pantiin alulle sinä aikana, kun innoissamme suunniteltiin häitämme.

Vierailija
5/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies muutti vasta pois kodistamme.. Tänään käytiin yhdessä ostamassa tavaroita hänen uuteen kotiin.. Saa nähdä miten tässä jatko menee.. 😔

Vierailija
6/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole. En halua olla. Mies teki lapsen toisen naisen kanssa. Pantiin alulle sinä aikana, kun innoissamme suunniteltiin häitämme.

Toinen nainen se siis minunkin tapauksessa oli kyseessä. Nyt sain varmuuden että juttu oli alkanut ennen eroamme :( osasin kyllä tietyistä asioista epäillä. Oli meilläkin kyllä vaikeaa, mutta ihan sopimus oli että ollaan toisillemme ainoat.

Ap

Vierailija
7/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
8/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
9/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod, ei kiitti. Helpompi jatkaa elämää kun ei tarvitse nähdä toista.

Vierailija
10/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan paljonkin tekemisissä ja tarkoitus esimerkiksi huomenna mennä yhdessä metsäretkelle ja sitten saunomaan ja uimaaan mökille. Vietämme siis edelleen aikaa yhdessä vaikka suhde päättyi ja ystävinä olemme parempia yhdessä kuin pariskuntana olimme. 

Vierailija
11/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tekemisissä. Ei se 10 vuotta noin vain katoa, etenkään kun yhteinen kaveripiiri osittain. Käydään ehkä kerran kuussa lounaalla tai kahvilla ja päivitetään kuulumiset. Kumpikin tavannut toisen uuden kumppanin. En kaipaa takaisin yhteen, mutta mukava kuulla että hänellä menee hyvin. On hieno ihminen, mutta emme lopulta sopineet yhteen.

Vierailija
12/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan tyytyväinen ettei puolisoni enää hengaa eksien kanssa. Helpompi näin..

Olivat vielä hyvänpäivän tuttuja viimeisimmän kanssa kun tavattiin, mutta kun muutettiin toiseen kaupunkiin niin sekin yhteys jäi.

Itse en pidä eksiin yhteyttä. Yksi on fb kaveri, enkä mä niitä muitakaan karkuun juoksisi jos kadulla vastaan tulisi.

Vierailija
13/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen nainen se siis minunkin tapauksessa oli kyseessä. Nyt sain varmuuden että juttu oli alkanut ennen eroamme :( osasin kyllä tietyistä asioista epäillä. Oli meilläkin kyllä vaikeaa, mutta ihan sopimus oli että ollaan toisillemme ainoat.

Ap

Älä nyt tommoseen sikaan yhteyttä pidä!

Vierailija
14/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta pidettiin yhtä jollain tapaa.   Minä jäin vanhaan kotiin ja otin lainaa osittain ja ostin hänelle toisen asunnon. Ositus tehtiin vasta kolme vuotta avioeron jälkeen. Meillä on yksi alakouluikäinen lapsi yhdessä. Hänen oli vaikea hoitaa rahasioita kun ne menivät häneltä aivan pieleen. Se perheasunto oli käytännössä jo velaton.  Olimme silloin jotain 27-vuotiaita. Autoin häntä myös synttäreiden järjestelyssä , veneen huollossa. ja huonekalujen ja muun sellaisen hankinnassa. Molemmilla oli jo uudet kunppanit..Kerran kun myöhemmin olin uudessa avioliitossa ja minulla oli pieni vauava, ex-mieheni tuli vauvaa hoitamaan , kun mieheni oli työatkalla ja minä olin vakavasti sairaana.   Olimme siis pitkään turvana toisillemme. Nytkin on menossa joku sukulaisten perunkirjoitus ,jossa onk 2 asuntoa ym. Ex-mies pitää kyllä yhä nykyisin meidän lastenlapsiin ostaa lahjoja ja muuta. On vielä yhteisiä kesäpaikkoja, eivät ne ole paljon käytössä.

Vierailija
15/30 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti ja oli muutaman kuukauden ihan tyytyväinen ilman yhteydenottoja. Jatkoin elämää ja aloin jonkin ajan päästä seurustella. Eksä sai sen selville ja alkoi vainota. Törmäili tarkoituksella minuun eri paikoissa muka sattumalta. En ollut vapaaehtoisesti missään tekemisissä, joten lakkasin käymästä entisissä paikoissa ja vaihdoin harrastusta hetkeksi jne. Sen jälkeen en ole eksään törmännyt ja olen estänyt hänet joka paikassa, joten on kuin koko miestä ei olisi. Odotan kauhulla sitä päivää kun joskus tulevaisuudessa näen hänet.

Vierailija
16/30 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep

Vierailija
17/30 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei meillä ole mitään yhteistä. Ei ollut edes suhteen aikana.

Vierailija
18/30 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otatte pettämiset liian vakavasti - miehet haluavat vain seksiä, mutta se ole asia jonka he voivat toisin päättää, vaan biologinen tarve. Naimisiin he menevät, jotta seksin saanti olisi taattu. Eivät he kenen tahansa  kanssa hoitaisi tarpeitaan vuositolkulla, joten siinä mielessä se vakituisempi seksikumppani (jonka kanssa suunnitellaan aviota) on "ykkösvaimo".

Vierailija
19/30 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olit huono rakastaja, ja luovuit siitäkin?

Vierailija
20/30 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olit huono rakastaja, ja luovuit siitäkin?

En oikein ymmärrä mitä tarkoitat? Hän sanoi, että olen paras. En usko että tuo toinen nainen suoranaisesti seksiin liittyi.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän