Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aku Ankan (Sanoma Magazines) puhelinmyyjät kauhean aggressivisia

Vierailija
22.04.2013 |

Melkein viikottain tyrkytetään jotain extraa, Roope-setää jne. Tekis mieli irtisanoa jo se perustilauskin. Alkaa ottaa päähän, kun eivät millään meinaa uskoa että ei on ei.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on myyty Aku Ankkaa ilmaiseksi, mutta lähetyskulut joudun maksaa. Sanon etten tilaa, kiitos ja hei ja heti luuri kiinni. Inhoan kusetus myyntiä, että muka ilmaiseksi. Mulla salainen numero niin mistä ovat numeroni saaneet. Lähetin viestin ettei saa soittaa enää.

Vierailija
22/34 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 09:36"]

Merkillistä, mulle ei ole vuosiin soittanut yksikään lehdenmyyjä... sanoin joskus viime vuosituhannen puolella muutamalle myyjälle, että en tilaa mitään, koska mieheni on Sanoma Magazinesilla töissä ja tuo töistä ilmaiseksi heidän lehtensä (työkappaleet), joten en maksa aikakauslehdistä. Ja sen jälkeen ei ole yksikään tyrkyttänyt tilausta, ei myöskään kilpailevien yhtiöiden lehtiä. Hassua...

[/quote]Mullakin sama juttu. Joskus siis soittelivat Aku Ankasta, mutta meille tulee se kestona henkilökuntatilauksella, niin eivätkö sitä sitten näe? No, sama se mutta sen jälkeen ei ole enää vuosiin häirinnyt ketkään puhelinmyyjät kun sanoin että henkilökuntatilauksena tulee jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos + punainen luuri tai vastaava näppäin puhetulvan päälle heti alussa, sillä  pärjää.

Vierailija
24/34 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran koitettiin myydä Juoksu lehteä ja vielä ois saanu jonkun takinkin kaupan päälle. Ok, olin ehkä jonkun mielestä kamala ja kauhea, mutta totesin myyjälle että näin lantiosta alaspäin halvaantuneena pyörätuoli potilaana en oikein taida tarvita kyseistä lehteä.

Tuli hiljaista ja myyjä sulki luurin mutisten anteeksi pyyntöä.

Ja olen siis täysin terve ja jaloistani kunnossa oleva henkilö, en vaan ole pätkääkään kiinnostunut juoksu lehdestä.

Vierailija
25/34 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2015 klo 14:05"]Sanomasta soitellaan joka viikko parikin kertaa! Maksaako se telemarkkinakielto paljonkin?
[/quote]
Muistaakseni oli ihan euron, parin luokkaa. Ihan heti se ei lopettanut kaikkia puheluita, mutta nyt olen saanut olla varmaan pari vuotta ihan rauhassa. Ihanaa!

Vierailija
26/34 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli Aku Ankka ja silti sitä kaupattii 3krt viikon aikana. Mää se vasta agressiivinen olinkin, lopetin 20v kestäneen tilauksen. Huusin jo myyjällekkin, ettekö te helvetti vieköön nää mistään, että mulle tulee se lehti. On niillä kuulemma jotku listat jossain,,

Vierailija
27/34 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle puhelinmyyjä aloitti näin: "Hei, tehän tilasitte aku ankan? mihinkäs osoitteeseen laitetaan?". Eikä tosiaan olla tilattu mitään. Tuolla varmaan yritetään huijata joku muistisairas vanhus tilaamaan väkisin. Hemmetin huijarit, pitäisi kieltää laissa koko puhelinmyynti.

Vierailija
28/34 |
21.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoin aina, mitä ikinä puhelimella on kaupattukin, että en osta enkä tilaa mitään puhelimitse. Pari vuotta sitten joku myyjä soitti ja kysyi että laitetaanko ilmainen kahden kuukauden pätkä tulemaan Aku Ankkaa, kuulemma kiitokseksi aikaisemmista tilauksista, eikä sitoudu mihinkään jatkotilaukseen. No, sanoin sitten että jos se kerta on täysin ilmainen, enkä sitoudu mihinkään niin saa tulla.

Tästä puhelinsoitosta kului kaksi viikkoa ja taas Aku Ankan myyjä soittaa että nyt olisi tarjolla tällainen tosi edullinen pätkä. Ihmettelin siinä sitten että meillehän on tulossa ilmainen tutustumispätkä. Myyjä meni ihan hiljaiseksi, ja pyysi sitten anteeksi, hänen täytyy selvittää asia esimeheltään. Hetken kuluttua myyjä palaa takaisin puhelimeen ja kertoo että olen tilannut kahden kuukauden pätkän, jonka jälkeen tilaus jatkuu kestotilauksena. Siinä vaiheessa mulla meni hermo. Kuulemma eivät voi kaikkia asiamiehiään valvoa, mutta että heillä on tiedossa kuka lehden on minulle "myynyt".

Eli nykyisin kun joku myyjä soittaa, sanon että en tilaa, osta tai ota vastaan "ilmaisia" lähetyksiä puhelimitse. Ja hyvin napakasti. Jos joku vielä jatkaa kyselyä miksi näin tms. niin sanon vain että kun jotakin tarvitsen niin otan itse yhteyttä, kiitos mielenkiinnosta ja hyvää päivänjatkoa ja luuri kiinni samantien.

Vierailija
29/34 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ole enään sanomalta mitään tilannut kun jatkuva puhelimella häiriköinti alkoi ärsyttää. myöskään heidän lehdistä ei helposti ole päässyt eroon vaikka olen ne peruuttanut. paras oli kun yllättäen tuli lehti ja sitten lasku lehden tilaamisesta jota ei koskaan edes ollut tapahtunut. no,onneksi sen pääjohtaja saikin monoa.ihan oikein sille kun tollaisen on hyväksynyt.EN ENÄÄN KOSKAAN SANOMAN LEHTIÄ TILAA...

Vierailija
30/34 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kaupattiin täs kotivinkkii.
"en oo kiinnostunut."
"Mä kyl ymmärrän, mut saanko kertoo tän loppuu?"
"No kerro vaan"
Kertoo asiansa loppuun ja "kiitti ku kuuntelit."
"Juu ei mitään. Ethän sä oikeesti laita tota tulemaan?"
"Joo en. Kiitos hei."
"Moimoi"

Olen tosiaan itsekin ollut puhelinmyyjänä ja joissain puljuissa palkka tulee puhutuilta tunneilta +provikka

Vierailija
31/34 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä totesin lyhyesti, että rahat on nyt loppu. En voi tilata mitään lehteä (Aku Ankasta kyse). Myyjä hämmentyi. Voi olla, ettei noin avoimen rehellistä kommenttia tule usein vastaan. Syy on vielä tottakin. En kyllä itsekään tykkää olla töykeä myyjille. Työ se on sekin työ ja elättää tekijänsä, kai.

Vierailija
32/34 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kerran luvattiin ilmainen jakso lehteä pari kk. Varmistin puhelimessa, että eihän tilaus jatku kestotilauksena (en ole eilisen teeren tyttöjä, tiedän kyllä mistä on kyse, mutta kiinnostava lehti niin mikä ettei, kun kerran ilmaiseksi saa ja ei tarvitse edes irtisanoa). Myyjä vannoi että lehteä tulee 2kk ilmaiseksi ja sitten ei tule enää.
.
Kuinka ovelaa, sen 2kk jälkeen tuli lasku kestotilauksesta. Tietysti olin todella ärtynyt ja soitin asiakaspalveluun, josta sanottiin alentuvasti "tietenkään sitä kestotilausta ei tule jos et nyt vaan maksa sitä laskua". Olin sitten maksamatta, mutta oikeasti laskusta sai sellaisen käsityksen että se kestotilaukseni on alkanut jo ja muistutusmaksu tulee jos ei maksa. Ei ollut todellakan "haluatko jatkaa tilaustasi?", lasku.
.
Huiputusta mielestäni. Hyväuskoisten, kiireisten, epävarmojen ja huolimattomien hyväksikäyttöä.

Vierailija
33/34 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.04.2013 klo 17:01"]

Käy tekemässä telemarkkinointikielto, ei kai se koskaan muuten lopu..

Mutta olen huomannut saman, että ovat to päällekäyviä, ja puhuvat niin hirveästi ettei siihen saa sanaa väliin. Vastenmielistä.

[/quote]

Laitat vaan luurin kiinni, jos eivät kuuntele, niin minä teen. Kenenkään kanssa en huutamiskisaan puhelimessa ryhdy...

Vierailija
34/34 |
05.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa kuin heinän teko.
En tilaa kiitos hei.
Puhelun lopetus.
Ei ole vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme