Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näyttääkö tavallisen nätti nainen toisen kauniimman naisen seurassa kauniimmalta vai rumemmalta?

Vierailija
03.07.2020 |

ihan tosissani tätä pohdin :D ainakin yleistetysti hyvännäköisillä naisilla tuntuisi usein olevan kavereina muita hyvännäköisiä naisia, mutta jos näitä näkee taas erikseen jossain muussa yhteydessä tai ihan riittää sekin että tarkastelet yksittäin jokaista, niin ihan kuin yksilöinä heidän keskiarvonsa hieman laskisi mitä ulkonäköön tulee ja sitten taas yhdellä silmäyksellä ajattelet kaikkien olevan keskivertoa paremman näköisiä.
Oletteko huomanneet samaa ilmiötä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja vielä, toivottavasti ei loukannut ketään tämä aloitukseni

Vierailija
2/6 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy kyllä myöntää etten jaksanut lukea ollenkaan ja veikkaan ongelmasi olevan jotain täyttä hevonvitunpaskaa.

Mene suihkuun ja nukkumaan. Huomenna töihin. Muuta neuvoa ei tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni kaunis seura tekee kauniimmaksi. Mutta minä en katsokaan puhtaasti ulkonäköä, vaan tyylitajua ja sellaisia asioita, jotka kertovat hyvästä sosioekonomisesta asemasta ja älystä. Joku joka vertailee tissejä ja pyllyjä voi olla juuri päinvastaista mieltä, eli isommat tissit tekevät pienemmistä astetta mitättömämmän näköiset (jos sattuu isoista tykkäämään).

Vierailija
4/6 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu karismasta ja koko olemuksesta, kaunein ei aina ole viehättävin tai kiinnostavin.

Vierailija
5/6 |
04.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat on ns.kauniita ihmisiä joista toinen on jotenkin yleisesti vielä kauniimpi käy niin että tämä toinen on vähintään yhtä viehättävä osan mielestä sillä ihmiset pitävät heitä eri tavalla kauniina. Kuka mistäkin ominaisuudesta sattuu pitämään. Eli kyllä kai ne mielipiteet jakautuu lähinnä.

Vierailija
6/6 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan näteillä naisilla on myös keskimääräistä nätimpiä kavereita. Ehkä siinä seurassa eivät koe syrjintää, kun kenenkään ei tarvitse olla kateellinen toisen ulkonäöstä.

Oma paras ystäväni on todella kaunis, ja koen välillä näyttäväni ihan suohirviöltä hänen seurassaan. Itse olen vaatimattoman näköinen ja ylipainoakin on. Miehille olen varsinkin hänen seuraassan ihan ilmaa. En osaa kuitenkaan sanoa, näyttäisinkö paremmalta jonkun tavallisemman näköisen seurassa. Ystäväni kanssa olen hänen persoonansa, en naamansa tai kroppansa takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä