Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus uudessa työpaikassa

Vierailija
03.07.2020 |

Olen aloittanut keväällä uudessa työpaikassa, mikä ei kuitenkaan sovi minulle. Ilmapiiri on myrkyllinen ja muutenkin inhottaa ja ahdistaa aina mennä töihin. Koeaikaa on vielä jäljellä, joten pitäisikö vaan irtisanoa itsensä heti vai odottaa että saa uuden työpaikan ensin? Pelkään ettei mieleistä työpaikkaa löydy ennen korajan loppua. Ala on kyllä hyvin työllistävä, mutta minulla on ns kovat odotukset työpaikkani suhteen.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleistä työpaikkaa? Millä planeetalla oikein elät? Tai kuka sinut kasvatti? Mieleistä? Voi juma länsimaisen maailman romahtamista. Minä olen paremmassa työssä vain siksi että kestin ei-mieleisiä todella pitkään kun ei ollut tarjottimella muitakaan.

Ihmiset antakaa itsellenne säkäri tai jokin piiskaus. Hävettää. Isovanhempiamme hävettää kans.

Vierailija
2/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Etenkin kahvitaukojen myrkylliset, ihan vaan ystävyydellä sanon, takanapäin puhumiset ahdistaa. Uutena ei tee mieli jättäytyä sosiaalisten kuvioiden ulkopuolelle. Mutta panettelun, arvostelun ja turhanpäiväisen mesoamisen päivittäinen kuuntelu tympii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työtä, etsi uusi, tee soppari, irtisanoudu entisestä ja hengitä taas vapaasti.

Vierailija
4/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleistä työpaikkaa? Millä planeetalla oikein elät? Tai kuka sinut kasvatti? Mieleistä? Voi juma länsimaisen maailman romahtamista. Minä olen paremmassa työssä vain siksi että kestin ei-mieleisiä todella pitkään kun ei ollut tarjottimella muitakaan.

Ihmiset antakaa itsellenne säkäri tai jokin piiskaus. Hävettää. Isovanhempiamme hävettää kans.

Alallani on tällä hetkellä 40 työpaikkaa tarjolla joista asuinalueellani 15. Hakijoita aina 2-5 ihmistä. Minulla on nyt mahdollisuus valita juuri se kivoin työpaikka. Miksi siis tyytyisin inhottavaan työpaikkaan missä minulla ei kuitenkaan tule olemaan tulevaisuutta.

Ap

Vierailija
5/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa työpaikassa oikeasti on paska ilmapiiri. Eli ota selvää onko uudessa oikeasti parempi.

Vierailija
6/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda työtä, etsi uusi, tee soppari, irtisanoudu entisestä ja hengitä taas vapaasti.

Joo, yhtä työtä hain vastikään ja siit valinta tehdään reilun viikon päästä. Kestänen sinne asti.

Ap

Vierailija
7/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monessa työpaikassa oikeasti on paska ilmapiiri. Eli ota selvää onko uudessa oikeasti parempi.

Ainakin tapaamani esimies oli tosi kiva. Minulla on myös toinen paikka missä oon ennen ollut ja oli tosi kiva, mutta korona pisti siellä asiat sekaisin enkä sinsi voi sinne nyt mennä.

Vierailija
8/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 oli ap

Vierailija
9/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosisadala sinä elät ?

Työhyvinvointiin kiinnitetään jo pelkästään tuottavuuden kannalta suurta huomiota.

Ihmiset älkää jumittako selkeästi sairaissa työyhteisöissä.

Se saattaa maksaa terveytenne.

Vierailija
10/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alallani on tällä hetkellä 40 työpaikkaa tarjolla joista asuinalueellani 15. Hakijoita aina 2-5 ihmistä. Minulla on nyt mahdollisuus valita juuri se kivoin työpaikka. Miksi siis tyytyisin inhottavaan työpaikkaan missä minulla ei kuitenkaan tule olemaan tulevaisuutta.

Ap

Mitä sitä sitten täältä kyselet? Vaihda työpaikkaa ja lakkaa parkumasta!

Vierailija
11/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siis sinulla on noin hyvä tilanne ja kehtaat täällä avautua siitä että voi sinun kärsimyksiä? Voi yäk. Ketään ei kiinnosta jos tilanteesi on noin hyvä.

Vierailija
12/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mitä sitä sitten täältä kyselet? Vaihda työpaikkaa ja lakkaa parkumasta!

Sitähän tässä teenkin. Kysyin vaan kannattaakp irtisanoutua heti, vai vasta sitten kun on paikka saatu.

Al

Vierailija
13/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja työympäristöjä on niin paljon koska työntekijät eivät uskalla äänestää jaloillaan. En minä aio roikkua ikävässä paikassa vain koska joku HR-ihminen pelkää aukkoja CV:ssä.

Vierailija
14/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti jokaisessa työpaikassa vähintään yksi mätämuna! Pilaa koko työyhteisön! Mistä näitä tyyppejä sikiää?

Vierailija
15/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä illusio se näillä nykyajan hyvinvointiyhteiskunnassa kasvaneilla on, että työn pitää olla KIVAA?! Ei töitä siksi tehdä, vaan että saataisiin palkka ja elanto. Kaikkien on töitä tehtävä, joten synti se on jos töistään nauttii.

Vierailija
16/16 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten, että koeaikapurkua ei saa tehdä sillä perusteella, että "sain uuden työn", vaan pitää muistaa perustella, ettei kys. työ sopinut sinulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi