Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroon raskauskiloista

Vierailija
22.04.2013 |

Voikohan näitä enää edes kutsua raskauskiloksi, kun lapsi on jo 8-vuotias? :D Kovasti kiinnostaisi aloittaa tuo nutraaminen..... Onko teillä kokemuksia näistä vähäkalorisista dieeteistä? Tuo on ainakin onnistunut http://www.kurvitkunnossa.blogspot.fi/2013/04/6kk-20kg.html

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutraaminen on hetken helpotus, toki voi toimia starttina pidempiaikaiseen elämänmuutokseen.

Sanoisin, että jaa ateriat pieniin osiin, syö vähän ja usein. Juo vettä. Ja lisää liikuntaa.

Lenkille voi mennä vaikka joka päivä. Jos sataa, niin sadevarustus päälle. Ei tarvitse juosta, riittää kun hengästyy ja tulee hiki. Ja siihen löytyy aikaa.

Itse aikanaan vetosin työn ja kodinhoidon vievän ajan liikunnalta, mutta se oli vain itsepetosta. Nyt väännän itseni lenkille kun lapset menneet petiin. ½ tuntia-45 min päivässä. Uni tulee hyvin, ja kilot ovat pysyneet poissa.

Vierailija
2/3 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttä liikuntaa olenkin jo harrastellut kävelyn muodossa. Ylipainoa kun on vain niin pirusti, niin olisi mukava saada polvien päältä pois taakkaa. Nyt kun ei vauhti reipasta ole ja joka paikkaa kolottaa kävelyn jälkeen :( Ruokavaliota olen muokannut kevyemmäksi, mutta vain pari kiloa on lähtenyt. Pohdiskelinkin sitä jos tuolla nutraamisella saisi nopeasti kropan kevyemmäksi, niin pääsisi kunnolla harrastamaan liikuntaa. Hyvät ovat kyllä sinun vinkit ja ei se sade tosiaan sulata, ellei ole sokeria :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin mun muutokseni nutraamalla, ihan vaan siksi, että sain riittävän nopean startin ja kun tuloksia tuli lyhyessä ajassa, se auttoi mua pitämään motivaatiota yllä. Koko ajan harrastin sekä ulkoliikuntaa että sisäjumppia.

Tällä hetkellä olen 172/69 ja vielä vähän saisi lähteä, jos ei niin ei se kyllä haittaa, mulla on hyvä olo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi