Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin jos panen minuun ihastunutta vaikken itse ole?

Vierailija
03.07.2020 |

Minua huomattavasti nuorempi nainen antaa jatkuvasti ns. vihreää valoa ja on selvästi ihastunut, mutta pidän häntä hieman liian lapsellisena, vaikka on ihan kivannäköinen. Voisin kyllä nusauttaa kerran tai pari kertaa mutta mietin että onko se väärin vain panna jos ei ole aikomustakaan mihinkään vakavampaan?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sekin haluaa vaan nusauttaa?

No toisen haluamisia ei mitenkään tarvitse arpoa, vaan sen kun kysyy toiselta suoraan että onko hänelläkin mielessä pelkkä kertanusautus koska itseä ei muu kiinnosta mutta nyt panettaa kyllä.

Ei pitäisi olla taas noin vaikeaa.

Vierailija
42/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä voi käydä myös niin, että nainen alkaa panemisen jälkeen kiinnostaa. Joku niissä kemiossa yllättäen kohtasikin.

Joo siis kemiathan selviää joidenkin miesten mielestä vasta kun pääsee itse asiaan. Ilmeisesti kemia tarkoittaa heille samaa kuin hyvä pano. Jos nainen on huono pano, "kemiaa ei ole". Mun on ihan mahdotonta ymmärtää tätä ajatusta, sillä mulle kemiat on kyllä varsin hyvin selvillä jo ennen seksiä. Ja jos kemiaa ei ole, mitään kiinnostusta seksiin kyseisen miehen kanssa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihastunut aina siihen asti kunnes on pantu. Jotenkin ei ole ideaa panna tyyppiä joka ei kiinnosta. Tietysti panemisen jälkeen on yks hailee. Jotenkin se fiilis toisesta vaan kuolee sen seksin aikana ja sitten on, että joo... meekkö kotiis ja älä viesti.

Vierailija
44/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sinun ei kannattaisi ennalta tuomita toista liian nuorena ja lapsellina. Suuri ikäero tasoittuu kyllä ajan myötä ja ihmiset kasvavat yhteen, katso vaikka presidenttipariamme!

Vaikka et juuri nyt aikoisi mitään vakavaa, niin tilanne voi muuttua kun annat sille mahdollisuuden.

Vierailija
45/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ihastunut aina siihen asti kunnes on pantu. Jotenkin ei ole ideaa panna tyyppiä joka ei kiinnosta. Tietysti panemisen jälkeen on yks hailee. Jotenkin se fiilis toisesta vaan kuolee sen seksin aikana ja sitten on, että joo... meekkö kotiis ja älä viesti.

Vierailija
46/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nuori nainen, joka pyörii lähelläsi on kotisairaanhoidon työntekijä, jonka tarkoitus on vain varmistaa, että otat lääkkeesi ajallaan. Ei muuta.

Vierailija
47/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tiedät että sulla fiilikset usein katoaa seksin jälkeen, osaat ehkä rehellisesti kertoa siitä deittikumppanillesi jo ennen seksiä. En välttämättä haluaisi sänkyyn ihmisen kanssa, jolla on tuollaista taipumusta, kun itsellä käy just päin vastoin.