Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko väärin jos panen minuun ihastunutta vaikken itse ole?

Vierailija
03.07.2020 |

Minua huomattavasti nuorempi nainen antaa jatkuvasti ns. vihreää valoa ja on selvästi ihastunut, mutta pidän häntä hieman liian lapsellisena, vaikka on ihan kivannäköinen. Voisin kyllä nusauttaa kerran tai pari kertaa mutta mietin että onko se väärin vain panna jos ei ole aikomustakaan mihinkään vakavampaan?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole win-win molemmat saa mitä haluu

Vierailija
22/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jos annat sitä ennen ymmärtää että ihastus on (edes mahdollisesti) molemminpuolista. Sen sijaan jos kerrot rehellisesti, ettei ihminen kiinnosta parisuhdemielessä ollenkaan, mutta voit kyllä panna kerran/kaksi (eikä sekään tule ikinä johtamaan mihinkään muuhun)  ja tämä on sille ihastuneelle osapuolelle ok niin silloin kaikki on ok.

On erittäin tärkeää, että molemmat ovat ajan tasalla. Noin muuten ei ole mitään väliä, jos kaksi aikuista haluaa jakaa toisilleen läheisyyttä, vaikkapa ihan hyvästä tahdosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä, että kunhan ilmaiset selkeästi ettet etsi mitään vakavaa niin on OK, jos nainen silti haluaa. Voihan siinä käydä niinkin, että olet niin huono sängyssä että se ihastuminen katoaa kuin pieru saharaan.

Minulla on käynyt pari kertaa niin, että olen ihastunut johonkin mieheen, ja kun on lopulta päädytty sänkyyn mies on ollut joko niin huono, tai pippeli on ollut ihan älyttömän pieni niin en ole enää ikinä halunnut nähdä koko tyyppiä.

Vierailija
24/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin, jos et pane!

Ei siinä mitään tunteilla leikitä. Mummoilla on outo käsitys panemisesta.

Vierailija
25/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen sitä mieltä, että kunhan ilmaiset selkeästi ettet etsi mitään vakavaa niin on OK, jos nainen silti haluaa. Voihan siinä käydä niinkin, että olet niin huono sängyssä että se ihastuminen katoaa kuin pieru saharaan.

Minulla on käynyt pari kertaa niin, että olen ihastunut johonkin mieheen, ja kun on lopulta päädytty sänkyyn mies on ollut joko niin huono, tai pippeli on ollut ihan älyttömän pieni niin en ole enää ikinä halunnut nähdä koko tyyppiä.

Jospa sinulla on väljä värkki

Vierailija
26/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun mietit. 

Jos olet valmis sitoutumaan häneen lapsellisuudestaan huolimatta eli pysyvä parisuhde ja pidät huolta hänestä, kunnioitat etkä petä niin sitten se on ok. 

Vierailija
27/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin on satuttanut kovaakin, jos mies on selostanut ihastustaan ja ollut suhteen kannalla, mutta on kuitenkin halunnut vain seksiä.

Siitä tulee oikeasti tosi kurja fiilis, älä ainakaan valehtele vaan sano suoraan että seksi kelpaa muu ei. Voihan se olla että nainenkin haluaa vain munaa.

Vierailija
28/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, sieltä porvoosts ollaan vittui lemassa ikikselle

Vierailija
29/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos teet asenteesi täysin selväksi ja hän haluaa sinua edelleen ollessaan selvin päin, se ei ole väärin (oletuksella, että nainen on täysi-ikäinen ja ymmärtää täysin mitä on tekeillä). Eli kerro suoraan hänelle, ettet ole ihastunut eikä sinulla ole mitään aikomusta vakavampaan, mutta olet valmis seksiin. Varmista vielä, että hän kuuli ja ymmärsi oikein. Kerro asia rehellisellä meiningillä, ei epämääräisellä kiertelyllä.

"Alas nyt selvitä jo pikku hiljaa, tuossa on kahvia, että päästään panemaan."

Olis jäänyt aika paljon panematta, jos tämä olisi ollut aina näin hankalaa.

Vierailija
30/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelaa avoimin kortein, niin se on sitten ihan toisen osapuolen vastuulla päättää mitä itse tahtoo. Tämähän ei ole tietenkään estänyt erinäisiä miehiä repimästä peliverkkaireitaan vaikka olen alusta saakka sanonut että en tahdo suhdetta vaan seksiä, mutta siinä vaiheessa saavat syyttää itseään, enkä ota mitään omantunnontuskia jos heille joku särö tulee sieluun kun tajuavat viimein etten todellakaan tahdo sitä parisuhdetta. 

Vierailija
31/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teininä joskus lukenut, että joka ei kiimaista naista auta, on parempi ripustaa myllynkivi hänen kaulaansa ja kiinnittää hänet laskuveden aikana matalaan rantaveteen.

Ei siis mitään estettä, vaan suorastaan velvollisuus!

Vierailija
32/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panet sitä muutaman kerran ja sit sanot, että et ole valmis mihinkään syvällisempään suhteeseen. Ideaali olisi tietenkin pitää vakipanoa aina siihen saakka kunnes löydät naisen johon ihastut. Tsemppiä!

Vierailija
33/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin mikäli et suoraan kerro aikeitasi.

Ja vaikka kertoisit, niin en suosittelisi silti harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Tunteiden kanssa ei pidä leikkiä, ja vaikka olisit aikeissasi rehellinen eivät hänen tunteensa muutu ja vaikkea niitä on muuttaa jos annat hänelle edes vähän. Hän kuitenkin saattaa toivoa että muutat mielesi.

Vierailija
34/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jos milloin on hyvä tiputtaa tämä kottarainen maan pinnalle ja nusauttaa kerta pari! Pettymykset on hyvä tehdä turvallisessa seurassa, näin mullle on kerrottu.

Vierailija
35/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaus on setämiestrollaus. Älkää menkö halpaan. Ette huomaa, että siihen on piilotettu ajatus, että nuori nainen on naiivi romanttisen suhteen perään haikaileva ja yritetään närkästyttää hyväksikäyttöskeemalla. 

Perustuu stereotypiaan ja sillä ratsastamiseen.

Oikeassa maailmassa tällaisessa tapauksessa nuori nainen on seksuaalisesti aktiivinen eikä piittaa muusta kuin saada munaa. Itsestään liikoja luuleva setämies vaan kuvittelee tytön ihastuneen häneen rannekelloineen ja bemareineen. Ei voisi juuri enempää erehtyä. :D

Älä emmi, jos nainen haluaa auton talliinsa.

Vierailija
36/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On väärin mikäli et suoraan kerro aikeitasi.

Ja vaikka kertoisit, niin en suosittelisi silti harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Tunteiden kanssa ei pidä leikkiä, ja vaikka olisit aikeissasi rehellinen eivät hänen tunteensa muutu ja vaikkea niitä on muuttaa jos annat hänelle edes vähän. Hän kuitenkin saattaa toivoa että muutat mielesi.

Höpsistä! Nainen on ihastunut ja varmasti haaveillut jo seksistä tämän ihastuksensa kanssa, niin olisi ihanaa oikeasti myös harrastaa seksiä hänen kanssaan.

Vierailija
37/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panet sitä muutaman kerran ja sit sanot, että et ole valmis mihinkään syvällisempään suhteeseen. Ideaali olisi tietenkin pitää vakipanoa aina siihen saakka kunnes löydät naisen johon ihastut. Tsemppiä!

Näinhän ne kuspäät toimii.

Vierailija
38/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä sanotaan hyväksikäytöksi.

Hiljaa nainen tai sattuu. Dead girls dont say no.

Vierailija
39/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään tunteilla saisi leikkiä, se on hyvä nyrkkisääntö. Jotkut ovat sen verran herkkiä, että voit helposti pilata ihmiseltä monia vuosia elämästään kun tämä yrittää päästä tapahtuneesta yli.

Mulla alkaa olla kohta pari vuotta kun yks teki mulle noin ja edelleenkään en ole päässyt yli. Sattui vieläpä olemaan ensimmäinen suhdekokemukseni. Tällä hetkellä vaikuttaa siltä etten enää koskaan uskaltaudu deittailemaan, meni viimeinenkin luotto ihmisiin. Olen aina haaveillut parisuhteesta mutta se taitaa haaveeksi jäädäkin.

Vierailija
40/47 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä voi käydä myös niin, että nainen alkaa panemisen jälkeen kiinnostaa. Joku niissä kemiossa yllättäen kohtasikin.