Ostin mascarponejuustoa, mitä tekisin siitä?
Kommentit (11)
muffinssien päälle pursotettu täyte tjaa eiks ne oo niitä cupcakkeja sitten
Vispaa purkillinen kermaa, vatkaa joukkoon purkillinen väh4,4% rasvaa sisältävää rahkaa ja se mascarpone, marjoja ja makeutusta oman tyylin mukaan.
Mitä eroa on mascarponella ja tuorejuustolla? Eikö se ole samaa?
Rahkaherkkua.
Mascarponea + rasvatonta maitorahkaa + vaniljajogurttia sekaisin. Lisukkeeksi marjoja, hedelmäpaloja tai esim. mangososetta.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 22:05"]
Vispaa purkillinen kermaa, vatkaa joukkoon purkillinen väh4,4% rasvaa sisältävää rahkaa ja se mascarpone, marjoja ja makeutusta oman tyylin mukaan.
[/quote]Pystyykö joku oikeesti syömään tota seosta? Tossahan on rasvaa joku 40%: maistuu ällöttävälle ja on lisäksi superepäterveellistä.
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="21.04.2013 klo 22:05"]
[/quote]Pystyykö joku oikeesti syömään tota seosta? Tossahan on rasvaa joku 40%: maistuu ällöttävälle ja on lisäksi superepäterveellistä.
[/quote]
En ole tuon ohjeen kirjoittaja, mutta tuo seos on aika perusohje esim. hyydytettyjen juusotkakkujen täytteeksi, niissä tuohon lisätään vain liivatetta. Yleensä pystyy syömään, useimmat santsaa.
onko toi sitä pyllyn hajuista juustoa?
Mä olen käyttänyt mascarponea myös pastaan. Jamie Oliverilla on ihana purjo-mascarpone pasta-ohje johon tehdään pastakin itse jonka tietty voi valmiinakin ostaa.
Juustokakkuun tuorejuuston tilalle, itse kun teen vähän parempaa juustokakkua niin käytän aina mascarponea tai vaikka sellaisenaan sekoitettuna kermavaahdon kanssa tuoreiden marjojen ja hedelmien kera. Nams!