Turn-on harrastus miehellä tai naisella
Eli vastaisku tuolle turn-off ketjulle. Mikä harrastus olisi plussaa? Mikä saisi kiinnostumaan ihmisestä enemmän tai olisi semmoinen positiivinen asia hänessä?
Mä sanoisin, että miehessä olisi positiivista koripallo tai jalkapallo.
Kommentit (56)
Miehellä lähes kaikki urheiluharrastukset, en ala luettelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Naisella muodostelmaluistelu: kroppa aivan mielettömän hyvässä kunnossa, kova itsekuri kertoo hyvästä henkisestä tilasta, eikä tuossa lajissa ole vaaraa että törmäisi treeneissä johonkin alfaurokseen joka veisi mennessään.
Kuvio- ja taitoluistelu on naisurheilun top tier.
Lihaskunnolta voi olla tosi hyvässä kunnossa mutta hoikkia eivät välttämättä ole. Kollegan tytär harrastaa muodostelmaluistelua jotain kymmenettä vuotta ja on kyllä vähän tuhti tyttö, vaikka hyvässä lihaskunnossa noin muuten onkin.
Naisella urheilu ja musiikkiharrastukset lajista riippumatta. Olen mies.
Mulla oli yx tosi ihana mies. Se ei päästänyt kotiinsa ekan vuoden aik, mut mä kyl sit ymmärsin kun tajusin sen täyttävän eläimin.
Söi oli ihan sairasta juttuu, kaikkee mahdollista pöllöistä kissoihin olohuoneesta makkariin. Mun piti varmaan puol tuntii vetää henkeä vessas kun oksetti ja kaikkee et pystyin juokseen ulos sielt.
No samat kuin itselläni: lukeminen, kirjoittaminen, elokuvat, museot ja taidenäyttelyt, sijoittaminen, purjehdus, lentäminen, golf, tennis, vapaaehtoistyöt.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä lähes kaikki urheiluharrastukset, en ala luettelemaan.
Niin ja leipomisharrastus olisi miehellä supersöpö.
Sukupuolelle epätyypillinen harrastus herättää myös mielenkiinnon, koska se kertoo, että uskaltaa tehdä myös epätyypillisiä valintoja. Balettia tai pitsinnypläystä harrastava keski-ikäinen mies herättäisi ilman muuta mielenkiinnon tutustua.
Kuntosali, maastopyöräily, rumpujen tai kiraran soitto, rakentaminen/nikkarointi.
Vierailija kirjoitti:
Puutarhanhoito, palapelit, kalastus (ruuaksi, ei huviksi), mökkeily, koirat, lenkkeily, tietotekniikka, tietokonepelaaminen
N31
Tämä oli aika hyvä listaus lukuunottamatta tietokonepelaamista. Olen itse jo niin vanha (46), että jos mun ikäinen mies harrastaa pelaamista, niin se on kyllä ehdoton nounou. Pelaamisen sijaan kaunokirjallisuuden lukeminen on iso plussa. Lukeminen toki ylipäätään on jonkinlainen perusvaatimus, mutta toivoisin mieheni ymmärtävän mielikuvituksen voiman ja sen kuinka hienon maailman nimenomaan fiktiivinen kirjallisuus avaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietokonepelien pelailu ja manga/anime. Ja tietenkin myös supersankarielokuvat.
Sorry luin turn-off. Turn-ON = Hyvä ammatti, urheilullisuus, viisaus ja avomielisyys, suvaitsevaisuus ja rohkeus.
Ihanaa, että jollekin hyvä ammatti on harrastus. Samoin tykkään itse välillä harrastaa suvaitsevuutta, mutta se on mulla hyvin sää- ja vuodenaikariippuvaista, jotenkin kun on kylmää ja pimeää ja märkää, niin ei vaan viitsi.
Kuntovoimailu, metsäretkeily, leppoisa kotoilu
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa harrastus, johon yrittää pakottaa puolisonkin osallistumaan vasten hänen tahtoaan.
Sori... luin vahingossa turn off...
Eli kaikki harrastukset lain puitteissa ovat ok, kun ei yritä pakottaa muitakin harrastamaan niitä, elleivät halua.
Naiselle kuntosali, ratsastus, kamppailulajit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puutarhanhoito, palapelit, kalastus (ruuaksi, ei huviksi), mökkeily, koirat, lenkkeily, tietotekniikka, tietokonepelaaminen
N31
Tämä oli aika hyvä listaus lukuunottamatta tietokonepelaamista. Olen itse jo niin vanha (46), että jos mun ikäinen mies harrastaa pelaamista, niin se on kyllä ehdoton nounou. Pelaamisen sijaan kaunokirjallisuuden lukeminen on iso plussa. Lukeminen toki ylipäätään on jonkinlainen perusvaatimus, mutta toivoisin mieheni ymmärtävän mielikuvituksen voiman ja sen kuinka hienon maailman nimenomaan fiktiivinen kirjallisuus avaa.
Että joku jaksaakin olla noin rajoittunut ihminen että kuvittelee jonkin harrastuksen tai tekemisen olevan iästä kiinni. Surkea elämä pakko olla tälläisellä ihmisellä kaikin puolin. Itse teen ainakin sitä mistä itse pidän ja olla niin paljon välittämättä kaikenlaisten tyhjänpäiväisten ihmisten mielipiteistä. Ja suosittelen sitä muillekin iästä riippumatta.
Sanni1997 kirjoitti:
Mulla oli yx tosi ihana mies. Se ei päästänyt kotiinsa ekan vuoden aik, mut mä kyl sit ymmärsin kun tajusin sen täyttävän eläimin.
Söi oli ihan sairasta juttuu, kaikkee mahdollista pöllöistä kissoihin olohuoneesta makkariin. Mun piti varmaan puol tuntii vetää henkeä vessas kun oksetti ja kaikkee et pystyin juokseen ulos sielt.
Jaa-a. :D
Miulle itselleni tuo harrastus olisi plussaa + saahan siitä vielä itselleen kohtuuhyvät rahatkin, mikäli myös myy niitä itsetäyttämiään eläimiä. :) <-- Tietenkin täytyy olla alan ammattilainen kyseessä myös.
Ja mitä parasta, reisi-, ja takalistolihakset tulevat ratsastamisella hyvään kuntoon. Lisäski ainakin ne kaksi mitä minulla on ollut, eivät pelänneet sanoa suoraan mitä halusivat, eivätkä epäröineet tehdä mitä pyysin. En tiedä miksi toiset sanoo, että pitää varoa heppatyttöjä. Ehkä vähän kontrollinhaluisia makkarin ulkopuolella.