1kk sektiosta - mistä housut?
Kuukausi vauvan syntymästä ja edelleen olen joutunut vetään mammahousuja jalkaa, mutta ne putoaa päältä! Vanhat housut ei vielä mahdu päälle. Mistä ihmeestä löytäisin housut, jotka mahtuisivat mahan kohdalta jalkaa, mutta eivät olisi reisistä ja pepusta liian isot?!
Millä te muut olette ratkaisseet tämän välivaiheen vaateasiassa?
Kommentit (6)
Voi ei, vieläkö pitää noin kauan kärvistellä tän pötsin kanssa?! Vitonen, olet vieläpä noin hoikka - ihme juttu! Itse olen pari senttiä sua pidempi ja painan vielä yli 70 :( Mulla ei lantio kovasti levinnyt, olen vartalotyypiltäni muutenkin tosi kapealanteinen ja vatsaan on ennen raskauksiakin kaikki ylimääräinen kertynyt. Pitää vaan yrittää saada vielä 10 kg pois painosta ja pitää sormet ristissä, että toi mahakin tuosta normalisoituu... Ap
Osta jeggingsit, siis housut, joissa on riittävästi elastaania, mutta näyttävät silti farkuilta! Tai jos napilliset ja vetskarilliset housut ei käy osta semmoiset housuleggarit eli treggingsit, joissa on vyötäröllä kuminauha, mutta jotka näyttävät muuten ihan housuilta. Ainakin Vero Modasta saa.
Sektion jälkeen käytin raskauden alkuajan housuja.
Pitääkö se paikkansa, että vatsa pömpöttää sektion jälkeen pidempään kuin alatiesynnytyksen jälkeen? Vinkkinä taas ap:lle, että osta vaikka h&m:stä äitiysfarkut tosi pienestä koosta. Ne on tiukat muulta, mutta joustavat vyötäröltä.
Mullakin on yhdet alkuajan mammahousut, jotka ovat tiukat, mutta silti resori lököttää ja rullautuu hassusti paidan alla :(
En osaa sanoa pömpöttääkö vatsa pidempään sektion jälkeen, kun kolme lastani ovat kaikki syntyneet sektiolla, mutta ainakin mun kohdalla on tosi pitkään tämä pömppis tässä ollut. Arven yläpuolella on vieläpä sellainen muhkura, joka tekee vatsasta hassun näköisen. Vatsani oli vielä tosi iso, vaikka muualle kiloja ei juuri tullutkaan. Siksi kai tämä housuongelma... Ap
Minulla kohta 3 kk sektiosta, ja edelleen sama ongelma! Ei mahdu kuin äitiyshousut tai tuulihousut. Lantiokin leveni koko raskauden aikana melkoisesti. Kiloja on nyt 57 ja pituutta 167, eli en ole mikään löllykkä, mutta ei mahdu normihousut lantion tai vatsan kohdalta kiinni, tai sitten ovat reisistä ja pepusta ihan liian isoja:( Maha ollut suunnilleen samanlainen sektiosta tähän päivään.