Kaipaan naisen kosketusta niin, että sattuu
Illalla nukkumaan mennessä ja hereillä pyöriessä se tuntui taas fyysisenä kipuna, vihlaisuina. Kyyneleet vaan valui ja olo oli niin toivottoman onneton ja se oli seuraa nykyisin kaikkiin päiviinkin. Kukaan ei tästä tiedä ja esim.töissä vedän roolia, yksinkertaisesti pakko, koska muuten romahtaisi enkä olisi työkunnossa, sikäli mikäli olen siinä ylipäätänsäkään, enää.
T. Ei halausta, ei kosketusta, ei suukkoja, ei kaunista sanaa, ei seksiä eikä mitään heinäkuun-18 jälkeen.
Kommentit (55)
2 vuotta? Olet aloittelija. Minulla 16vuotta. Hyvin tottuu.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, kaksi vuotta? Kokeile 30 vuotta t. ikisinkku nainen
Niin sullekaan ei ole kelvannut kilttis?
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut oikeasti aloitteellinen miehiä kohtaan? Älä vain sano, että olet se "pienien rintojeni takia miehet ei kiinnostu" -trolli
Tuu tänne. Mie hallaan. T. Siiri 75v.
Kosketuksen puute voi sairastuttaa ihmisen. Minkä ihmeen takia olet ollut niin pitkään ilman kosketusta?
Piristy veliseni. minulla on ollut koskeutspula herran päivästä 16.2.1999 asti. Silloin tuli kolmen sekunnin poskipusuhali. Sillä on täytynyt lämmitellä tähän saakka
eiks ole näitä halauksia myyviä yrittäjiä?
Hah, minä olin parisuhteessakin 2 vuotta ilman kosketusta, kun mies pihtasi.
Nyt 10 vuotta sinkkuna ilman seksiä. Ei sitä kaipaa, kun tottuu olemaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Kosketuksen puute voi sairastuttaa ihmisen. Minkä ihmeen takia olet ollut niin pitkään ilman kosketusta?
Koska "ei kipinää" "ei kemiaa" "ei ihastumista naisten puolelta.
t. AP
Ihan kun se olisi jotenkin kehumisen paikka että ollaan oltu ilman miestä/naista jo 16 tai jopa 30 vuotta. Ihmistä ei ole luotu olemaan yksin ja joku asia on pahasti pielessä jos on yksinäisyyden tahallisesti valinnut. Tunnen kyllä itsekkin niitä erittäin katkeria "ikisinkkuja" mutta ei heillä kyllä mikään kiva fiilis ole.
Hyvä aloittaja pistäpä toimeksi sitten. Jos on kosketusta vailla on noustava sieltä punkan pohjalta ja lähdettävä liikkeelle. Jossain on joku toinen joka myös kaipaa. Älä hirttäydy menneisyyteen äläkä hukuttaudu itsesääliin. Elämä on nyt.
Eikö teillä ole omat bileet jossakin? Menisit sinne juhlimaan niin löytäisit itsellesi toisen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap kiltti? :(
Mistä arvasit?
t. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska "ei kipinää" "ei kemiaa" "ei ihastumista naisten puolelta.
t. AP
Laske rimaa, tavoittelet liian korkealta. Ota esimerkiksi tuo edellä ilmoittautunut Siiri 75v. Ei pidä olla nirso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ap kiltti? :(
Mistä arvasit?
t. AP
Jostain vain tuli mieleeni :(
Mitä tapahtui 2018? Miksi suhde päättyi? Milloin olet viimeksi käynyt suihkussa ja parturissa ja pessyt hampaat? Käytkö töissä? Käytätkö alkoholia? Tupakoitko? Onko mt-ongelmia? Jauhatko treffeillä, miten epätoivoinen olet?
ja mitä olet tehnyt asian muuttamiseksi?