Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miesten pitäisi kehua treffeillä laittautuneen naisen ulkonäköä?

Vierailija
03.07.2020 |

Se ulkonäkö jolla tulet treffeille ei ole todellinen ulkonäkösi. Miksi miehen pitäisi kehua jostain, mitä et oikeasti ole? Ei miehetkään laita treffeille David Hasselhoff-peruukkia, maalaa kulmakarvojaan eikä laita toppauksia paidan alle hauisten kohdalle. Jos laittaisivat, niin mitä hyötyä sinun olisi kehua miehen kuontaloa komeaksi tai hauiksia hyvännäköisiksi, kun miehen riisuessa ne pois hänestä kuoriutuisi hiuksiston osalta Jussi Halla-aho ja käsivarsiltaan Mehu-Janne? Joko ymmärrät, miksi miehet eivät koe feikattua kauneuttasi kehumisen arvoiseksi?

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa nipo asenne. Kehuminen ei nyt ole niin vakava asia. Yleensähän sillä halutaan antaa toiselle hyvää fiilistä ja iloa. Jos mies ei naiselleen näitä asioita halua ja keskittyy enemmän etsimään vikoja ja puutteita, niin siitä ei sille naiselle hyvää suhdetta koskaan tulisikaan.

Jos toisella ei ole mitään hyvää sanottavaa mistään, niin johan se kertoo paljon ja pistää miettimään, miksi tämä mies edes haluaa olla missään tekemisissä? Jotkut haluavat vain nujertaa muiden itsetunnon ja sellaiset kannattaa kiertää kaukaa!

MITEN SINÄ KEHUT MIESTÄ?

Tässä näkee sen, miten narsisteja naiset oikeasti on. Miehen pitää kehua naisen itse naamaansa suhrimaa maalia. Kaikki huomio pitää olla naisessa ja naista pitää jopa valheilla nostaa jalustalle. 

Sitten naiset itkevät kun miehet ghostaa. 

Mä kehun tosin deittailenkin vain sellaisia miehiä joita lähden mielellään tapaamaan. Aika on rahaa, miksi hukata kenenkään aikaa ikävän ihmisen kanssa? Koskee yhtälailla molempia sukupuolia.

Sinä ja muutkaan jälkeesi eivät vieläkään osaa vastata MITEN KEHUTTE MIESTÄ.

Eli haluatte deittikumppaneiksi niitä lipeviä pelimiehiä, jotka kehuvat kaikkia naisia seksiä saadakseen.

Sitten itkette kuinka miehet on sikoja. Kyllä jokainen osaa tyhjänpäiväsiä kliseitä heitellä, mutta onko joku "deiteille kuuluva" pakonomainen kehuminen teille todellakin se treffien tärkein anti?

Mies ei kiinnosta sinällään, ainoastaan TEIDÄN saamanne huomio ja latteudet? 

Naisten narsismi on loputonta 

Mun kokemuksella pelimies on just se joka ei kehu, edes sitten kun on jo vähän tutustuttu. Keskittyy vaan piilopiruilemaan naisen ulkonäöstä, yhtään mitään positiivista sanomatta. No, ehkä luonteesta saattaa hyvällä lykyllä heittää yhden positiivisen kommentin. Siinä se.

Vierailija
62/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska toinen on laittautunut sinua varten. Kuuluu herrasmiehen tapoihin.

Mistä mies tietää miten nainen muutoin esiintyy?

Mikä on naisen versio herrasmiehelle? Maali naamassa?

Sinäkin siis myönnät, että tälläydyt vain antaaksesi itsestäsi valheellisen kuvan miehelle, ja normaalisti et panosta ulkonäköösi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin siis myönnät, että tälläydyt vain antaaksesi itsestäsi valheellisen kuvan miehelle, ja normaalisti et panosta ulkonäköösi 

Ollapa vihamielinen. Tuolla on vaatimattomia naisiakin, minkä takia hyökkäät laittautuvan naisen kimppuun? Ette selvästikään ole luodut toisillenne.

Vierailija
64/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh no älä sitten kehu mutta älä odota menestystä deittimarkkinoilla.

Vierailija
65/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sinä kehut miehiä? 

Vierailija
66/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollapa vihamielinen. Tuolla on vaatimattomia naisiakin, minkä takia hyökkäät laittautuvan naisen kimppuun? Ette selvästikään ole luodut toisillenne.

Niin miten sinä kehut miehiä?

Mikä on sinun panoksesi naisena herrasmiesmäisyyden vastineena? 

Vierailija
67/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ylläoleva. Mun kehuista on lähtenyt suora yhteys ukon alakertaan, joskaan näitä viekottelevia kehuja säästän vain tosimiehille. Sukankutojille voi tulla löysät housuun liian kuumentavista sanoista.

Vierailija
68/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, eikä mulle ole ongelma kehua mun deittikumppania. Enkä odota siitä mitään vastineeksi.

Vierailija
69/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokunen päivä sitten täällä oli keskustelu kuinka epäasiallista jos mies kehuu ulkonäköä, ja toin esiin kuinka taas esim. itä-Euroopassa naiset päinvastoin odottavat kehuja. Ja nyt sitten täälläkin, yrittäkää valita :D

Oletko miettinyt, että sinulla ei ole minkäänlaista sosiaalista silmää, jos et ymmärrä, milloin on sopivaa kehua ja mitä voi kehua? Esim. rintoja ei mennä koskaan vieraille kehumaan, kehuminen on muutakin kuin ulkonäön kehumista ja sellainen kuuluu jo small talkiin. Ymmärrätkö eron vieras nainen ja oma naisystävä? Ymmärrätkö eron rinnat ja esim. kauniit hiukset? Ymmärrätkö eron ulkonäön ja esim. käytöksen kehumisessa?

Vierailija
70/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole se, jolta kysyit mutta olen kehunut trefferillä mm. miehen tyyliä tai jotain sen kivaa yksityiskohtaa, vaikka tyyliin "hieno hattu".

Se, että halua jatkaa treffailua kertoo minusta jo, että toinen miellyttää. Kehonkielellä voi myös kertoa paljon, esim. silmiin katsomalla ja hymyllä. En ikinä tapailisi miestä, joka vaikuttaisi välinpitämättömältä. 

Ulkonäköä en lähtisi sen kummemmin kommentoimaan ennen kuin tunnetaan paremmin ja ollaan intiimimmässä tilanteessa. En odottaisi mieheltäkään mitään yksityiskohtaista kommenttia, en edes tyyliin "olet kaunis", ennen kuin ehditään makuuhuoneeseen asti. Sitten toisesta voikin löytää kaikenlaista ihasteltavaa...

Vierailija
71/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ylipäätään kehutaan liian vähän! Monessa muussa maassa naiset kehuvat kavereiden ulkonäköä, miehiltä tulee aina positiivisia kommentteja naisen ulkonäöstä. Se tuntuu kivalta ja kun kehutulla on kiva olla, saa kehujakin kohta positiivisia kommentteja. Kehukaa toisianne!

Vierailija
72/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava aloitus. Sitten on vielä tämä, että jos on muovihiusten, irtoripsien ja rakennekynsien lisäksi vielä hirveät tällingit naamassa, on aamulla herätessä täysin eri näköinen kuin illalla maskissa.

Ja entäs sitten, kun jonain päivänä muovihiukset, irtoripset ja rakennekynnet lähtevät pois?

Vierailija
73/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loistava aloitus. Sitten on vielä tämä, että jos on muovihiusten, irtoripsien ja rakennekynsien lisäksi vielä hirveät tällingit naamassa, on aamulla herätessä täysin eri näköinen kuin illalla maskissa.

Ja entäs sitten, kun jonain päivänä muovihiukset, irtoripset ja rakennekynnet lähtevät pois?

Pitääkö sellaisia tapailla? Yllämainittu Tanska voisi olla hyvä mesta deittailla naisia. Löytyy sieltäkin muovisia naisia joten teet vain tiukan esikarsinnan Tinderissä. Kutsut treffeille luomuja bisnesnaisia niin etköhän sä selviä.

Vierailija
74/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan vaatinut kehuja, mutta en ole myöskään tainnut vapaa-ajalla tavata miestä, joka ei olisi kehunut ulkonäköäni. Aina olen ollut laittautunut.

Vierailija
75/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on miehiä, jotka kehuvat naistaan kauniiksi silloinkin kun on ripsarit pitkin poskia, aknearpia naamassa tai puklailee vatsataudin tai darran kourissa.

Jos mies ei pysty, siis kertakaikkiaan kykene, yhden yhtä kaunista sanaa lausumaan naisestaan silloin kun olet laittanut nätin mekon päälle, kihartanut hiuksia tunnin ja meikannut, niin ei siitä mitään rakkaustarinaa ole tulossa. Seuraava!

Vierailija
76/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ylipäätään kehutaan liian vähän! Monessa muussa maassa naiset kehuvat kavereiden ulkonäköä, miehiltä tulee aina positiivisia kommentteja naisen ulkonäöstä. Se tuntuu kivalta ja kun kehutulla on kiva olla, saa kehujakin kohta positiivisia kommentteja. Kehukaa toisianne!

Tämä on niin totta! Vaikka tämän koko ketjun pointti lienee se, että niitä kehuja pitäisi pantata vielä enemmän.

Sitäpaitsi, miten se on jotenkin jalompaa kehua jonkun geenejä ja piirteitä, jotka on saanut syntyessään. Eihän sillä ihmisellä ole ollut osaa eikä arpaa lopputulokseen :D

Vierailija
77/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä normaalinakin päivänä näytän tältä. Aina pukeudun hameisiin, usein kiharran hiukset, joka päivä meikkaan. Teen sen ihan itseni vuoksi, tein niin sinkkuna ja tein niin etäsuhteessa, teen myös tässä useamman vuoden avoliitossa. Tekoripsiä, -kynsiä yms ei ole.

Mutta asiaan: ei minusta tarvi kehua kauneutta. Olen aina pitänyt enemmän siitä kun kehutaan luonnetta.

Minusta on ollut vain kerran kiva kun minua on kehuttu kauniiksi. Olin silloin ekoilla treffeillä tindermiehen kanssa, josta olin hyvin kiinnostunut. Hän sanoi sen vielä niin että "olet sinä oikeassakin elämässä kaunis" joten se oli vähän niin kuin epäsuora kehu. Kyseinen komistus on tuo minun nykyinen avokkini. Muulloin olen kiittänyt kehusta mutta ohittanut sen, koska en ole kovin ulkonäkö keskeinen ihminen.

Vierailija
78/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksipä pitäisikään? Eikai kukaan ole käskenyt?

Mulle kehuminen on toki kevyttä, en ota sitä mitenkään kuolemanvakavasti vaan se on kiva tapa piristää jonkun päivää.

Jos kaupan kassalla on kauniit kynnet niin sanon hänelle että onpa kauniit kynnet! :) Jos treffikumppanilla on mielestäni ihana hymy tai silmät niin kerron sen. Ei se ole multa pois, päinvastoin. Saan itsekin hyvän mielen kun muut ilahtuvat.

Vierailija
79/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miksi naiset meikkaa ja yrittää feikata itseään kauniimmaksi kuin on? Ja miehen pitäisi vielä kehua!!!"

"Miksei naiset ikinä laittaudu ja yritä miellyttää miestä ulkonäöllään? Lojutaan vaan verkkareissa ja tukka sekaisin sohvalla!!!"

Voi vitsit tätä touhua...

"Lojutaan vaan verkkareissa ja tukka sekaisin sohvalla!!!" Toi on tosi hot mun mielestä :D En tiedä miksi, mutta jos naisella on tukka sekaisin ja on 100% oma ittensä ilman huolia ulkonäöstä niin tekee mieli hyökätä kimppuun samantien (suhteessa siis) :P

M37

Vierailija
80/88 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni laittautuu niin että kun ne pesee naamansa ja vaihtaa vaatteet niin niitä ei ees tunnista enään.

Sama pätee tinder kuviin.

Kaikki kuvat jostain häistä tai muista juhlista