Miksi miesten pitäisi kehua treffeillä laittautuneen naisen ulkonäköä?
Se ulkonäkö jolla tulet treffeille ei ole todellinen ulkonäkösi. Miksi miehen pitäisi kehua jostain, mitä et oikeasti ole? Ei miehetkään laita treffeille David Hasselhoff-peruukkia, maalaa kulmakarvojaan eikä laita toppauksia paidan alle hauisten kohdalle. Jos laittaisivat, niin mitä hyötyä sinun olisi kehua miehen kuontaloa komeaksi tai hauiksia hyvännäköisiksi, kun miehen riisuessa ne pois hänestä kuoriutuisi hiuksiston osalta Jussi Halla-aho ja käsivarsiltaan Mehu-Janne? Joko ymmärrät, miksi miehet eivät koe feikattua kauneuttasi kehumisen arvoiseksi?
Kommentit (88)
Ei miehen pidä mitään treffeillä. Mutta usein on niin, että fiksu mies on huomaavainen ihan vapaaehtoisesti.
Huomaavainen ja kohtelias mies on paljon halutumpaa treffiseuraa kuin yksioikoinen totinen torvensoittaja.
Ensimmäiset treffit hänelle saattavat olla sattumaa tai onnenkantamoinen, mutta seuraavia harvoin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Koska naisia pitää palvoa toisena päivätyönään muuten heistä tulee vihaisia kuin pikkulapsista, joilta on viety kaikki lelut ja karkit.
Tuo pätee vain meikkipellenaisiin.
Muistin jälleen kerran miksi vaihdoin toiselle puolelle deittailemaan. Kiitos ap tästä!
En tule pahoittamaan sinun mieltä meikattuna. Varmasti löydät jonkun luomun naisen joka on tyytyväinen vaatimattomasta miehestä. Niinhän sitä sanotaan jokaiselle olevan olemassa jokin vastine.
Miksi miehet suhtautuvat kehumiseen näin vakavasti? Me naiset kehutaan toisia naisia, perheenjäseniä, lapsia, eläimiä ja teitä miehiäkin jatkuvasti. Ei kukaan meistä ota kehuja noin ryppyotsaisesti, ne vain on kohtelias tapa huomioida toista.
Ja kohteliaisuuden puuttuminen esim treffikumppanilta on tietysti vähän arveluttava tekijä.
No ei kai kukaan pakota sinua ketään kehumaan.
Mua on kyllä aina kehuttu, eräs sanoi jälkeenpäin että nyt meni jalat alta.
Ei toki tarvi kehua, se joka ei kehu, ei halua nähdä uudelleen, eikä ole vaikuttunut.
Tosiaan viimeisin jonka tapasin, ei sanonut oikein mitään, oli vain paniikissa ja häntä en tapaa uudelleen.
Kun taas tänään tapaan sellaisen joka pitää paljon ulkonäöstäni meikillä sekä ilman ja ajattelin viettää hänen kanssa oikein miellyttävän ja ihanan viikonlopun, nyt kun on rankkasateitakin tulossa ;)
Suomalaiset miehet ovat kyllä sitten masentavia.... miksi he edes menevät sinne treffeille? Miksi eivät vain vietä aikaa kotonaan jossain itse murhayksiössä?
Miksi on niin vaikeaa kehua naista? Kyllä itse pystyn sanomaan miehelle, että onpa sulla kiva paita tms. Ihan vaikka mies ei olisi ensin minua kehunut. Jos mies on pyytänyt naisen treffeille niin miksi on edes sitten pyytänyt jos kehuminen on noin vaikeaa? Tai tuntematon käsite.
Treffailuun nyt kuuluu tietyt pienet jutut, siis myönteiset. Ei ole kivaa olla treffeillä ja puhua koko ajan vain asiaa ja niin, että ollaan kovin virallisia.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet ovat kyllä sitten masentavia.... miksi he edes menevät sinne treffeille? Miksi eivät vain vietä aikaa kotonaan jossain itse murhayksiössä?
Aattele noita siellä Latviassa ja Virossa. Haluisin olla kärpäsenä katossa näkemässä miten ekat treffit menee :D
Yksinään tämä mietiskelee: ''Kyl on hianon näkönen nainen. Ei mie viiti sanoa mitään..
Mitenköhän tuo kahtelee minnuu niin äkäsen näköisesti vaikka kahvitkin tarjosin justiinsa.''
Seuraavana päivänä: Jaa, hää sitten poisti miut Tinderistä. No johan nyt onpi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aattele noita siellä Latviassa ja Virossa. Haluisin olla kärpäsenä katossa näkemässä miten ekat treffit menee :D
Yksinään tämä mietiskelee: ''Kyl on hianon näkönen nainen. Ei mie viiti sanoa mitään..
Mitenköhän tuo kahtelee minnuu niin äkäsen näköisesti vaikka kahvitkin tarjosin justiinsa.''
Seuraavana päivänä: Jaa, hää sitten poisti miut Tinderistä. No johan nyt onpi!
Ja sitten kirjoittaa av:lle, miten taas tuli todistettua ettei pituus ja tulot riittäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana päivänä: Jaa, hää sitten poisti miut Tinderistä. No johan nyt onpi!Ja sitten kirjoittaa av:lle, miten taas tuli todistettua ettei pituus ja tulot riittäneet.
Olihan täällä ne kaksi mitkä tuli valittamaan ettei käynyt flaksi Tallinnassa tai Pietarissa. Epäilen niiden töpänneen just tuolla edellä kuvatulla tavalla. Ihan googlettamalla olisivat olleet viisaampia kuinka tuolla suunnin toimitaan vaan ei niin ei :P
Ketään ei ole pakko kehua mistään, ei myöskään ole pakko kiittää, pyytää anteeksi tai edes tervehtiä ketään, jos ei halua. Omas kämpässän voi poteroitua ja epäsosiaalistua kaikessa rauhassa.
Treffeihin on hyvien tapojen mukaista panostaa siistiytymällä ja tähän kuuluu myös meikkaaminen naisilla. On kohteliasta myös kehumalla huomioida se, että nainen on huomioinut treffikumppaniaan laittautumalla. Käytöstavat ovat sosiaalista liimaa ja luovat positiivista ilmapiiriä. Etiketti ohjaa sosiaalisesti epävarmoja ihmisiä toimimaan tilanteissa soveliaalla tavalla. Positiivinen ilmapiiri mahdollistaa syvemmän tutustumisen. Vihamielinen uppiniskaisuus tuskin avaa ovia seuraaville treffeille.
Niin no jos mua kehuttais yhtä paljon laittautumattomana peikkona ku laitettuna prinsessana niin enhän mä sit ikinä laittautuis, mut asia ei ole niin vaan miehet kehuu niitä laitettuja pissiksiä 🤣 et jos miehet ei niitä halua niin sitten lopettakaa niiden ihannointi nini ei naiset enää sitten laittaudu. Ja kyllä, se on ihan naisen oma ulkonäkö vaikka olis vähän meikkiä. Sota maalaus on asia erikseen. Niistäki kehuu jotkut.
Ja mitenkäs te naiset kehutte miehiä treffeillä?
Jos nainen on niin lapsellinen, että odottaa kehuja kuin pikkulapsi, on se sitä myös jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Kehujen vaatiminen kertoo vaatijan lapsellisuudesta, epävarmuudesta ja keskenkasvuisuudesta.
Tämä pätee ihan joka ikäluokan naiseen
Kehujen panttaaminen kertoo sosiopatiasta. Mutta älä huoli, ei kukaan oikeasti halua treffeille sun kanssasi niin hypoteettinen ongelmahan tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Siellähän nää palstajonnet onkin, elleivät suorastaan äitinsä kellarissa.
Vierailija kirjoitti:
Muistin jälleen kerran miksi vaihdoin toiselle puolelle deittailemaan. Kiitos ap tästä!
En tule pahoittamaan sinun mieltä meikattuna. Varmasti löydät jonkun luomun naisen joka on tyytyväinen vaatimattomasta miehestä. Niinhän sitä sanotaan jokaiselle olevan olemassa jokin vastine.
Naisten kanssa treffailu naisena on kyllä ihanaa. Sääliksi käy heterosiskoja.
Jokunen päivä sitten täällä oli keskustelu kuinka epäasiallista jos mies kehuu ulkonäköä, ja toin esiin kuinka taas esim. itä-Euroopassa naiset päinvastoin odottavat kehuja. Ja nyt sitten täälläkin, yrittäkää valita :D
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei ole pakko kehua mistään, ei myöskään ole pakko kiittää, pyytää anteeksi tai edes tervehtiä ketään, jos ei halua. Omas kämpässän voi poteroitua ja epäsosiaalistua kaikessa rauhassa.
Treffeihin on hyvien tapojen mukaista panostaa siistiytymällä ja tähän kuuluu myös meikkaaminen naisilla. On kohteliasta myös kehumalla huomioida se, että nainen on huomioinut treffikumppaniaan laittautumalla. Käytöstavat ovat sosiaalista liimaa ja luovat positiivista ilmapiiriä. Etiketti ohjaa sosiaalisesti epävarmoja ihmisiä toimimaan tilanteissa soveliaalla tavalla. Positiivinen ilmapiiri mahdollistaa syvemmän tutustumisen. Vihamielinen uppiniskaisuus tuskin avaa ovia seuraaville treffeille.
Olen mennyt joskus treffeille ilman meikkiä, joten ilmeisesti olen toiminut hyvien tapojen vastaisesti. Hyvä nyt tietää tämä. Jos joskus vielä treffeille eksyn, muistan laittaa naamaan kunnon maalikerroksen.
Epätoivoisemman kuvan itsestään antaa ennemmin mies, joka ei koskaan naista kehu. Tulee mieleen että miehellä on niin vähän tarjontaa, että joutuu treffailemaan naista, jota ei edes pidä viehättävänä.