Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsella outo ruhje otsassa!

Vierailija
21.04.2013 |

Oltiin eilen anoppilassa ja reilun vuoden ikäinen poika kaatui olohuoneessa ja otsa osui mattoon. Matto jätti ristikkomaisen punaisen jäljen otsaan. Siis ihan selvän ristikon, siin vois melkein pelata ristinollaa. :O Matto on paksu ja kovapintainen, sellaista materiaalia mistä köydet tehdään. En osaa selittää paremmin. Miten toi voi olla mahdollista? Mitään kuhmua ei tullut, koska kaatuminen ei ollut mitenkään raju. Jälki ei myöskään ole painauma, vaan ikäänkuin palanut kiinni, on ihan kirkkaanpunainen ja pinnassa. Ei ole yön yli vaalentunut juurikaan ja tiistaina on neuvola. Ne ei ikinä tuu uskomaan mua, että matto teki sen :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda neuvola-aikaa jos se noin hirvittää.

Vierailija
2/6 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko, että matto tekee tuolaista. olet pahoipidellyt lastasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta kolmosesta tulikin tosi hyvä olo. Mä en edes ollut se, joka leikki lapsen kanssa vaan mieheni. Samassa huoneessa olin ja näin kaatumisen. Meillä ei ole mitään salattavaa, niin aikojen siirtelyt tuntuu hullulta, enkä sitä aio tehdä. Murehdin vaan, koska ikinä ei tiedä mitä neuvolassa ajattelevat.

Vierailija
4/6 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen iho on niin ohut.

Meillä yksi lapsi hakkasi joskus kiukuissaan päätään lattiaan, ja ihan räsymatostakin saattoi jäädä sellaisia naarmuisia pisteitä. Eli kai se vaan mattomateriaali on niin karheaa ja kovaa, kun vastassa on ohut ja pehmeä iho.

Vierailija
5/6 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin uskon, että juuttimatosta jää tuollainen jälki. Eiköhän ne ole neuvolassa nähneet kummallisempaakin. Ja onhan sulla todistajia.

Vierailija
6/6 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita perusvoidetta, tai bepanthenia. Voi auttaa vähän.