Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä voi päätellä, jos somessa kuvan julkaistessa käy näin?

Vierailija
03.07.2020 |

Mitä voi päätellä, jos somessa kuvan julkaistessa käy näin?

Nainen julkaisee omia kuvia harvoin eli ei ole mikään selfietypy. Ei julkaise vähäpukeisia kuvia, vaan hymyilee selfieissä eikä paljasta pintaa näy. Kun kuvan julkaisee, kuva saa paljon tykkäyksiä. Miehet käyvät kehumassa kauniiksi ja ihanaksi, mutta kukaan nainen ei tule kommentoimaan kuvaan. Monien naisten kohdalla toiset naiset kommentoivat "olet niin upea/sädehtivä/kaunis/kauniit hiukset jne". Tämä ko. nainen ei tällaisia kommentteja koskaan saa. Mitä kertoo, jos somessa naista muut naiset eivät kehu kauniiksi, mutta miehet kehuvat?

Ap

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/44 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne miehet kehuu saadakseen pildeä, mitä syitä naisilla olis kehua?

Julkkiksia ja kavereita kehutaan söpöiksi tai upeiksi, randomeita ei. Eli et ole julkkis eikä sulla ole ystäviä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan aika juntti, mutta mua hävettää julkaista selfieitä tai kuvia itsestäni tuon kehumisen takia. Tuntuu kamalan pinnallisilta ne kehut. Kamalinta on jos se tehdään samalla itseään haukkuen tyyliin "oisinpa ite yhtä nätti". Se pakottaa itsenikin osallistumaan tuohon kehujen jakamiseen ja toisen kauneuden vakuutteluun. Etenkin kun ollaan ihan tavallisen näköisiä ja ihan aikuisia jo. Kyllä länsimaalaista ihmistä taas ahdistaa nämä somehommat.

Naisethan tuota somepaskaa pakottavat. Naisten some-pakotuksen takia kaikki pariutuminenkin on siirtynyt someen: valita voi joko Tinderin, tai sitten tutustumisen uusiin naisiin livenä niin, että some toimii aina välikätenä, ensimmäisenä tai toisena askeleena, ja kommunikaatiovälineenä. Ja merkitsevämpää miehessä on miehen sometus kuin mies itse livenä.

Eikö teidän naisten pitäisi olla tyytyväisiä kun olette saaneet pakotettua kaikki käyttämään somea maanisesti?

Eikö teidän pitäisi nauttia kun esim. minulle some on tuskaa?

M/40

Vierailija
44/44 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutullani on vissiinkin liuta tinderistä löytämiä miehiä kaverinaan, jotka kehuvat häntä vuolaasti.

Tykkäilin kaverin kuvia aikoinaan enemmänkin, kun on kova postaamaan. Huomasin ettei hän ole vastavuoroinen, joten lopetin. Tykkään silloin tällöin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi