Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaipaan miehen kosketusta niin, että sattuu.

Vierailija
03.07.2020 |

Illalla nukkumaan mennessä ja hereillä pyöriessä se tuntui taas fyysisenä kipuna, vihlaisuina. Kyyneleet vaan valui ja olo oli niin toivottoman onneton ja se oli seuraa nykyisin kaikkiin päiviinkin. Kukaan ei tästä tiedä ja esim.töissä vedän roolia, yksinkertaisesti pakko, koska muuten romahtaisi enkä olisi työkunnossa, sikäli mikäli olen siinä ylipäätänsäkään, enää.

T. Ei halausta, ei kosketusta, ei suukkoja, ei kaunista sanaa, ei seksiä eikä mitään heinäkuun-17 jälkeen.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se unohtuu ajan kanssa. Itse olen ollut yksin jo 16vuotta, enkä kaipaa enää mitään kosketusta.

Vierailija
22/22 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun plussat ja miinukset kyllä kuvastaa hyvin lukijakuntaa, sen vääristynyttä kuvaa siitä mitä seksi on ja täydellistä empatian puutetta.

Vai että kaalimadon kumipötkylä korvaisi läheisyyden ja kosketuksen? Varmaan sama yksinkertainen porukka, joiden seksin tyydyttävyyden määrää se onko vehje 15.2 cm vai 15.5 cm pitkä ja joiden erektio katoaa kun näkee raskausarven tai muun epätäydellisyyden kumppanissa. Puhumattakaan niistä, joille satunnaiskumppanin tai fwb:n pumppaus riittää korvaamaan rakkaan ihmisen kosketuksen.

Oikeastaan vähän säälin tätä jengiä. Eivät tiedä oikeastaan mistään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla