Niin hyviä tuotteita että haluaisit kirjoittaa valmistajalle?
Niin hyviä tuotteita, että haluaisit kirjoittaa valmistajalle tai maahantuojalle, etteivät koskaan lakkaa valmistusta?
Mulla on yks:
Pirkka Color Mask sävyttävä hiusnasmio TOFFEE.
On näköjään vielä Suomessa Ylöjärvellä valmistettua. Saan sillä juuri sopivan strawberry blonde säväytyksen. Jos vielä blondaukset on mennyt vähän överiksi niin tämä toffee tasapainottaa.
Kommentit (274)
X:tra ketsuppi. Voittaa Heinzin mennen tullen 🍅
Pirkka, Priima ja Rainbow ketsupit myös ihanan maukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Ipad (2012). Edelleen päivittäisessä käytössä. Millään muulla aiemmin käytössäni olleella tietoteknisellä laitteella ei ole ollut yhtä pitkää käyttöikää kestävyyden ja vanhentumisen suhteen.
Häagen-dazs-jäätelöt. Syödessä ei koskaan harmita, että olisi sittenkin pitänyt ottaa kaupan pakastealtaasta jonkin toisen valmistajan jäätelö.
Parafiinista valmistetut grillin-sytytyspalat (Tokmanni).Häglöfs Bungy Tight- väli/päälikerraston fleecehousut.
Suht samaa ikää on minunkin ipad ja yhä toimii.
Emmaljungan classic-rattaat. Kahdet uutena ostetut olleet.
Laatu uskomattoman hyvä, mitään ei ole hajonnut, rullaavat hyvin säällä kuin säällä, isot ja tilavat. Kaikki ko kärryissä on ajateltu viimeiseen asti, näyttävätkin vielä hyviltä. Neljä lasta näillä kärrytelty.
Crescent - merkkinen polkupyöräni! Vankkaa tekoa, valmistettu Ruotsissa.
Vierailija kirjoitti:
Helkaman uuni ja liesi 80-luvulta! Hyvin toimii vieläkin. Ihan uskomatonta tekoa, ei ole nupit tippuilleet, lämpötilat pysyy hyvinä, valurautaiset liesilevyt kuin uudet, pintamateriaali pysynyt hyvänä, siis ihan uskomaton klassikko. Tämmöisiä lisää kiitos, hyviä kodinkoneita jotka kestää isältä pojalle.
Ainoa mitä toivoisin on uusi tiiviste uuninoveen. Onkohan niitä saatavilla?
Helkaman jää-viileäkaappi myös 1980-luvulta!
Vierailija kirjoitti:
Minusta Garnierin uudet shampoot, hoitoaineet sekä hiusnaamiot ( Hair Food- sarjaa) ovat hyviä. Oikeastaan ainoita, mitkä auttavat kuiviin hiuksiini.
Minun vaalennettuun tukkaan Banana hair food ei ainakaan toimi yhtään. Vaikka ainetta laittaisi reilusti tukkaan ja antaisi vaikuttaa kunnolla, on tukka kuivattuaan sen oloinen kuin ei olisi juuri hoitoainetta käytetty. Ehkä tuo sitten ei vain ole vaalennetuille hiuksille sopiva tuote. Banaanin tuoksu on kyllä todella hyvä.
IPhone 6 vm. 2015, päivityksiä Applelta tulee edelleen, tosin ei enää ihan kaikkia. Toimiva, helppokäyttöinen, unelmien puhelin ja yhteiskäyttö iPad Airin kanssa toimii täydellisesti, esim. otetut kuvat siirtyvät automaattisesti. Ei ole käynyt mielessäkään vaihtaa vielä uudempaan. Työkäytössä Samsung puhelin, joka ei ole ollenkaan niin kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Garnierin uudet shampoot, hoitoaineet sekä hiusnaamiot ( Hair Food- sarjaa) ovat hyviä. Oikeastaan ainoita, mitkä auttavat kuiviin hiuksiini.
Minun vaalennettuun tukkaan Banana hair food ei ainakaan toimi yhtään. Vaikka ainetta laittaisi reilusti tukkaan ja antaisi vaikuttaa kunnolla, on tukka kuivattuaan sen oloinen kuin ei olisi juuri hoitoainetta käytetty. Ehkä tuo sitten ei vain ole vaalennetuille hiuksille sopiva tuote. Banaanin tuoksu on kyllä todella hyvä.
Mullekaan ei tuo Banana hair food naamio toiminut, jätti kuivan tuntuiseksi hiukset.
Tällä hetkellä on kokeilussa Macadamia hair food ja se kosteuttaa mun pörröiset ja kuivat luonnonkiharat paljon paremmin. Sitä aion ostaa uudelleenkin.
Kotimainen makea mansikka. Paljon paremman makuisia kuin talvella myytävät ulkomaiset isot mansikat.
Vierailija kirjoitti:
IPhone 6 vm. 2015, päivityksiä Applelta tulee edelleen, tosin ei enää ihan kaikkia. Toimiva, helppokäyttöinen, unelmien puhelin ja yhteiskäyttö iPad Airin kanssa toimii täydellisesti, esim. otetut kuvat siirtyvät automaattisesti. Ei ole käynyt mielessäkään vaihtaa vielä uudempaan. Työkäytössä Samsung puhelin, joka ei ole ollenkaan niin kiva.
iPhone 6:ssa oli vielä paikka kuulokejohdolle.
Pitäis kirjoittaa Applelle. Ainoa mikä minua haittasi oli se että puhelin lipsahti kädestä helpommin lattialle.
Ei-pyöreäreunaisista puhelimista sai hyvän otteen ja onhan se nyt hyvä ettei kokonainen tietokone ja viihdekeskus koko aikaa tippuile käsistä.
Shock Absorberille haluaisin kirjoittaa että jatkaisivat urheilullinen tekoa kokoa 75 GG, hyvää tekoa ovat.
Catteco tyrni -shampoopala. Pidentänyt pesuväliä ja tukka näyttää hyväkuntoiselta. Vuosia olen etsinyt shampoota, joka toimii mun rasvoittuviin ongelmahiuksiin. Pelottaa, että tän valmistus joskus lopetetaan.
Kokkikartanon kebab riisillä. Oikeasti hyvä valmisruoka.
Linna-shampoo ei kutita eikä sitä kerry jatkuvastikaan käytettynä tukkaan tai päänahkaan. Hiukset tulevat puhtaiksi ja ilmaviksi. Silottavia tuotteita voi sitten laittaa tarpeen mukaan päälimmäisiin hiuksiin.
Philips Lumea Prestige IPL-valoimpulssilaite BRI950/00 on oikeasti pelastanut mun elämän! Olen kärsinyt teini-iästä asti kamalasta karvankasvusta ja vihdoin n. 1,5v. laitteen käytön jälkeen koko jalat ja biksuraja ovat lähes karvattomat ja sileät. Kainalotkin tosi hyvät ja seuraavaksi keskityn niiden alasampumiseen.
Bamix sauvasekoitin lisälaitteineen ❤️
Iso läpinäkyvä Maloran jumppapallo. Vuosia sitten etsin sähköpostiosoitetta että kerron heille miten kestävä pallo on. Ei löytynyt enää firmaa. Pallo on edelleen käytössä ja ikää jo 30 vuotta.
Paras hinta-laatu -suhde missään tuotteessa ikinä oli Anttilan saumattomissa miesten Harrison-kalsareissa. Kestäneet jo yli 10 vuotta, maksoivat 5€/kpl ja mistään ei kerta kaikkiaan löydy yhtä mukavia. Tai edes mukavia. Jos nuo tulisivat uudestaan myyntiin 50€/kpl niin ostaisin niitä heti 10 kpl.
Voisin kirjoittaa rakkauskirjeen Husqvarnalle. Perin mummoltani Husqvarna 105 -ompelukoneen (made in Sweden!), jota isoisäni, ja sittemmin isäni, käyttivät säännöllisesti huollossa. Kaikki käyttöohjeita ja huoltokirjaa myöten on tallessa.
Ihana ompelujälki ja tasainen käynti. Uskomattoman hyvä käyttää. Suren, kun tämä menee joskus rikki.