Parhaiten "säilynyt" yli 50-v julkkis?
Onko 50 se ikäraja jolloin on odotettavissa ulkonäön "rupsahtaminen" viimeistään? Laittakaa nuoren näköisiä julkkiksia.
Ja joo joo, ulkonäkö ei ole tärkeintä. Kiinnostaa silti.
Kommentit (90)
Hyppääntässä iheesta,en puhu julkkiksista,heissä on toki paljon nuorekkaita,mutta löytyy niitä läheltäkin.
Olen ulkonäöltään tuntenut erään miehen kun muutin nykyiseen kaupunginosaan pian 12 vuotta sitten.
En ole koskaan jutellut kanssaan mitään,mutta mustan kiharan komean hiuksistonsa takia luulin häntä tähän syksyyn asti ulkomaalaiseksi ja ehkä noin ikäisekseni,kenties n.maksimissaan itseäni 6 vuotta vanhemmaksi.
Olen nyt itse 61.
Kuluneena syksynä yllättäen ruvettiin juttelemaan,kun hän innostui koirastani kun olin koiralenkillä.
Puheltiin ihan niitä näitä,on ihan suomalainen mies ja täyttää nyt 80 vuotta.
Olin kyllä pe----sille pudota kun tuon kuulin.
On siis ollut jo lähellä 70 kun olen tavannut ekan kerran.
Juonteita toki löytyy,hiukset ovat mustat,voi toki olla harmaat peitelty.
Kävely,koko kehon kieli on ihan jotain hyväkuntoista 50-60-luokkaa.
Olemus rento,rivakka.Varmaan osansa kuntosaliharrastuksella.
Kun milloin vastaan kävelee,niin kadehdituttaa.Tunnen itseni ihan köpömummoksi häneen verrattuna,
vaikka käyn töissä ja elän ihan aktiivista elämää.
Jalkani eivät vaan ole yhtä hyvät kuin tuolla kaverilla.
Niin eikä kyllä muukaan olemus..täytys kai nuo ylikilot saada pois.
Katkespas tää tarina lyhyeen kun kerroin,että tavallisistakin ihmisistä löytyy hyvin säilyneitä.Ei ole enää kellään asiaa.
Vielä 50-v. toki onnistuu, ei se romahdus heti tule, mutta sen jälkeen yhä vaikeampaa ja vaikeampaa on säilyä nuorekkaana.
Korjus näyttää tosi nuorelta kuuskymppiseksi. https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/12353684-faef-4993-bd8c-538f556…
Tiina jylhä on mielestäni säilynyt todella hyvin kroppa, iho, kasvot kaikki. Upea! Tässä hyvä kuva Tiinasta:
Onko Pippa Laukka jo täyttänyt pyöreitä vuosia , todella nuorekas nainen.
Hannele Lauri. Jotenkin tosi raikas.
Ruotsin Prinsessa Birgitta. Ikää en tiedä, mutta veikkaan yli 50-vuotiaaksi. Ajattoman kaunis.
Joselyn Wildenstein. Kuin nukke.
David Schwimmer, eli friendien Ross, 54 v.
No tietysti Iso-D, kysykää vaikka Helmiltä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tätä, kun Hannele taitaa polttaa aika paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miten pysyy noin raikkaana tupakoinnista vuolimatta? Ehkä liittyy ammattiin, mieli pysyy virkeänä- kroppa pysyy virkeänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miten pysyy noin raikkaana tupakoinnista vuolimatta? Ehkä liittyy ammattiin, mieli pysyy virkeänä- kroppa pysyy virkeänä
Saattaa liittyä myös yhteistyöhön Tiina Jylhän klinikan kanssa.
J-Lo