Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin naapurin avaimen maasta ja kokeilin kaikki ovet mihin sopisi

Vierailija
20.04.2013 |

kunnes sopi yhteen oveen ja menin sisälle taloon-luvatta siis.Ketään ei ollut kotona.Penkoin vähän huoneista ja tiputin avaimen samaan kohtaan pihassa mistä sen löysin.Naapuri ei tiedä minun käyneen hänen kotonaan.Mua kutkuttaa kun voin kuvailla kotia täällä ja kiusata ihmistä tietäen hänen asioitaan.Tämä on laitonta.Voinko joutua oikeuteen?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään.Asensin just ovisilmän ja näen suoraan kuka on tulossa yksin naapuriin.Kiva homma.

Vierailija
2/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 11:40"]

kunnes sopi yhteen oveen ja menin sisälle taloon-luvatta siis.Ketään ei ollut kotona.Penkoin vähän huoneista ja tiputin avaimen samaan kohtaan pihassa mistä sen löysin.Naapuri ei tiedä minun käyneen hänen kotonaan.Mua kutkuttaa kun voin kuvailla kotia täällä ja kiusata ihmistä tietäen hänen asioitaan.Tämä on laitonta.Voinko joutua oikeuteen?

[/quote]

Peruskouluun sinä joudut äidinkieltä kertaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka olisit ilahtunut jos naapuri tekisi tämän sinulle?Ja miten aijot kiusata häntä nyt kun olet luvatta tunkeutunut hänen kotiinsa.                                                                         MISTÄ TÄLLE PALSTALLE TULEE NÄITÄ SAIRAITA ILKEILIJÖITÄ LA SUIHKUUN KUSIJOITA.

Vierailija
4/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tiedämme kaikki, että satuilit tämän suoraan päästäsi.

Vierailija
5/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 12:20"]

Kuinka olisit ilahtunut jos naapuri tekisi tämän sinulle?Ja miten aijot kiusata häntä nyt kun olet luvatta tunkeutunut hänen kotiinsa.                                                                         MISTÄ TÄLLE PALSTALLE TULEE NÄITÄ SAIRAITA ILKEILIJÖITÄ LA SUIHKUUN KUSIJOITA.

[/quote]

Mä ihmettelen, mistä löytyy aina näitä, jotka uskoo kaiken kirjoitetun.

Vierailija
6/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on varmaan sama 60v mies joka kuvittelee että hänellä on suhde jokaiseen naiseen joka moikkaa hänelle.Kuvittelee jotain juttuja.Kannattaa varoa.

Vierailija
7/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInua vähän jänskättää, että miten monta ovea sinne naapuriin oikein mahtaa olla. Ulko-ovihan on normaalissa talossa noin 387 kpl.

Vierailija
8/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama ap kuin "Voiko läski seksiä?"-otsikossa. 

Kevät virkistää tylsistyneitä. :)

Vierailija
9/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin itse asiassa teki meidän naapuri, melkein. Löysi kellarista avaimen ja kiersi kaikki kellarikomerot kokeilemassa, mihin komeroon avain sopii.

Vierailija
10/10 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, siitäkö sitten kehitit tämän aloituksen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi