Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mahdoton suhde

Vierailija
19.04.2013 |

Ihan alkuun täytyy sanoa, että olen rakastunut. Järjettömän rakastunut...

Näin ei pitänyt käydä. Eroajatusten keskellä tapasin miehen, harrastin seksiä ja se siitä. Kuitenkin joku jäi vaivaamaan ja etsin miehen käsiini ja alkoi suhde. Vasta vähän ennen seuraavaa tapaamista sain tietää että mies onkin varattu. Tiivistä yhteydenpitoa, päivittäin, puheluita, viestejä muutaman minuutin välein... Samaan aikaan ero omasta puolisosta muhi ja varmistui. Päivää ennen poismuuttoa tapasin rakastajani ja se oli menoa. Sen jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. Olemme tavanneet pari kertaa sen jälkeenkin ja taas on seuraava tapaaminen sovittu. Välillä syyllisyys iskee; olen osa huijausta kun mies lähtee ties millä verukkeella kotoaan minua tapaamaan pitkän matkan päähän. Toisaalta epävarmuutta, miksi mies minua haluaa nähdä, onko vain helpon seksin perässä? Toisaalta mies linkittää ihania kaipausbiisejä ja sanoo että on onnellinen minusta. Tiedän että meistä ei voi koskaan tulla paria, ihan liian monimutkaista ja vaikeaa. Se sattuu. Silti odotan jo ensi viikkoa ja kahta yhteistä yötä, kainalossa nukkumista, pitkiä keskusteluja, ihanaa seksiä... Ja sitten tulee taas eron hetki. Raastavaa.

Kiitos kun luit.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 23:01"]

Toivottavasti kasvat aikuiseksi ja pystyt näkemään vähän kauemmas ja kokonaisvaltaisemmin ja perustamaan toimesi muuhunkin kuin miltä Sinusta juuri nyt sattuu tuntumaan. Voi toki olla myös persoonakysymys. Ehkä olet ainoa lapsi ja vanhempasi ovat saaneet sinut vanhemmalla iällä? Et ehkä ole tottunut siihen, ettet joudu ponnistelemaan kovasti, tai ottamaan toisia huomioon teoissasi? 

[/quote]

Profilointisi ei olisi voinut mennä enempää pieleen :) Mihin toiminta sinun mielestäsi pitäisi perustaa jos ei siihen miltä itsestä tuntuu?

ap

Vierailija
2/28 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tunteet ovat niin muuttuvia, että yksittäisten tunnetilojen perusteella ei pitäisi tehdä päätöksiä vai toiminta perustuu kokonaistilanteen  arviointiin. Ihmiset ja eläimet eroavat juuri tässä, eläimet toimivat viettien varassa, mutta ihminen kykenee järkevään toimintaan eikä toimi ainoastaan omien mielihalujensa varassa.

Esim. Minua panettaa ja haluan panna varattua miestä. Olen myös syvästi rakastunut. Voit toimia sen mukaisesti ja säännöllisesti  käydä panemassa varattua miestä. Siinä lomassa voit lisäksi murehtia tuleekohan Sinulle paha mieli tästä kaikesta. 

Tai voit toimia vastuullisen aikuisen tavoin.  Ymmärrät, että toimintasi tulee aiheuttamaan itsesi lisäksi paljon pahaa mieltä myös muille.Tämän pohdinnan päätteeksi kerrot, että sinä et sekaannu varattuihin vaan olen kiinnostunut tapailemaan jos toinenkin on vapaa. 

Tsemppiä! Toivottavasti tilanne tosiaan selviää parhain päin. Siirryn nyt seurailemaan muita keskusteluja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:26"] 

Itsekästä, kyllä. Olen päättänyt että saan olla itsekäs. Enkä tajua miksi tuollaisen sian haluaisin, ehkä siksi että itsekin olen pettänyt ja tiedän että asiat eivät ole mustavalkoisia.

ap

[/quote]

Itsellesi sinä teet väärin. Et uskalla kasvaa henkisesti eron myötä vaan väistelet sinulle vaikeiden ja kipeiden asioiden läpikäymisiä (mm. niiden pettämisiesi). Uusi rakastuminen "tulee kuin tilauksesta" tähän saumaan. Kas! Niinhän ne aivosolut toimivat! => ongelma ratkaistu, olet taas elämäsi vedossa!

Mitä luulet, mitkä ovat fiiliksesi rakastumisen hälvettyä? Entä kun tulevat edellisen liiton ongelmat vastaan uudessa suhteessa? Kun teet kaikki virheet uudestaan ja uudestaan, vaikka luulit rakastuneena että nyt muutuit taikaiskusta paremmaksi? Kun näet kaiken sen pahan ympärilläsi, jota olet saanut teoillasi aikaan?

Henkinen kasvu on kasvamista paremmaksi ihmiseksi, sellaiseksi joka voi kunnioittaa itseään ja tekojaan.

Vierailija
4/28 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh, missä näitä vastuuttomia aikuisia sikiää? Ja vanhempia vielä.

Vierailija
5/28 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ihan turhaan te yritätte puhua ap:lle järkeä, ei se homma toimi niin. Kun rakastuu voimakkaasti, niin ei siinä ole paljoa järjellä sijaa, tunne on niin huumaava, ihana ja koukuttava. Vasta sitten kun se ensi-ihastus laantuu, ap on kykenevä tekemään järkeen tai moraaliin perustuvia päätöksiä.  

Vierailija
6/28 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, ihan turhaan te yritätte puhua ap:lle järkeä, ei se homma toimi niin. Kun rakastuu voimakkaasti, niin ei siinä ole paljoa järjellä sijaa, tunne on niin huumaava, ihana ja koukuttava. Vasta sitten kun se ensi-ihastus laantuu, ap on kykenevä tekemään järkeen tai moraaliin perustuvia päätöksiä.  

Vierailija
7/28 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 00:57"]

[/quote]

Totta... Kuinkahan kauan tässä ensi-ihastumisen laantumisessa kestää? Nyt vaan tunne vahvistuu ja vahvistuu.

ap

Vierailija
8/28 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ohi menee, älä sitä mieti ap. Sitten tunnetkin itsesi todella hölmöksi. Koeta nyt sen verra pitää järkeä päässä, ettet tee mitään taloudellisia tai pitkäkestoisia sitoumuksia tässä onnen huumassasi. Älä siis missään olosuhteissa anna tai lainaa rahaa tai takaa mitään lainoja tälle ah-nyt-niin-ihanalle miehelle. Yksi entinen duunikaveri joutui tosi pahaan jamaan tuolla tavalla. Katkera voi olla herääminen jos siinä on kyse muustakin kuin silmien aukeamisesta huuman mentyä. Ja meneehän se ohi, jos kestää vuotta pidempään on jo paha tapaus ja kyse sitten ehkä jo läheisriippuvuudesta.

Vierailija
9/28 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin on kyse läheisriippuvuudesta jos rakastaa jotakuta? Eikä tässä olla mitään sitoumuksia tekemässä, varatun miehen kanssa :)

ap

Vierailija
10/28 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäisiä olette? Siis ap ja se sinun rakkautesi? :)

Vierailija
11/28 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 21:33"]

[/quote]

Ei olla mitään teinejä jos sitä meinaat. Sanotaanko ympäripyöreästi että ollaan 35-47v.

ap

Vierailija
12/28 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 21:39"]

[quote author="Vierailija" time="20.04.2013 klo 21:33"]

[/quote]

Ei olla mitään teinejä jos sitä meinaat. Sanotaanko ympäripyöreästi että ollaan 35-47v.

ap

[/quote]

En meinannut että olette teinejä :) Ihan mielenkiinnosta kysyin. Kaikkea hyvää teille molemmille! (:

Vierailija
13/28 |
21.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet lapsias ja miehen perhettä kohtaa todella väärin. Et tajua sitä, mitä hajotat. Vedät mukaan omaan elämääsi ihmisiä, joilla ei ole mitään tekemistä sun kanssa. Ja samalla tuhoat heidän elämää. Noita jälkiä korjataan pitkään. Kylvät pahaa ympärillesi ja itsellesi.

Vierailija
14/28 |
30.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap linjoilla taas... Suhde jatkuu, nyt mies soittaa vain kertoakseen että on ikävä jne. Omatkin tunteet vain voimistuneet. Ihanan kamalaa.

Vierailija
15/28 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, tosin sillä erolla että meillä lapset vielä alakouluikäisiä, eli ero ei ole mahdollista. Olen kuitenkin nelisen vuotta tapaillut varattua miestä ja uskon ettei meistä koskaan tulekaan mitään. Onhan tämä välillä ihanaa, mutta välillä tosi kamalaa. En toivo tätä vuoristorataa kenellekään, joten koita pysyä erossa miehestä. Sinä olet se joka eniten kärsii!

Vierailija
16/28 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:16"]

Täällä toinen, tosin sillä erolla että meillä lapset vielä alakouluikäisiä, eli ero ei ole mahdollista. Olen kuitenkin nelisen vuotta tapaillut varattua miestä ja uskon ettei meistä koskaan tulekaan mitään. Onhan tämä välillä ihanaa, mutta välillä tosi kamalaa. En toivo tätä vuoristorataa kenellekään, joten koita pysyä erossa miehestä. Sinä olet se joka eniten kärsii!

[/quote]

Niin, meillä myös pieniä lapsia. En ymmärrä miksi sanot että ero ei mahdollista. Onhan se milloin vain. Ja me erosimme. En aio olla erossa rakastajastani, niin paljon siitä nautin että otan riskin että joskus sattuu ja lujaa.

ap

Vierailija
17/28 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella, todella itsekästä lähteä tollaseen mukaan. Selvää on, että  kukin ensisijaisesti vastuussa tekemisistään omalle puolisolleen, mutta vaikeaa on arvostaa tuommosta toimintaa. En ymmärrä myöskään, miksi kukaan haluaisi sellaista miestä, joka kusettaa sumeilematta omaa rakastaan. 

Vierailija
18/28 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 22:21"]

Todella, todella itsekästä lähteä tollaseen mukaan. Selvää on, että  kukin ensisijaisesti vastuussa tekemisistään omalle puolisolleen, mutta vaikeaa on arvostaa tuommosta toimintaa. En ymmärrä myöskään, miksi kukaan haluaisi sellaista miestä, joka kusettaa sumeilematta omaa rakastaan. 

[/quote]

Itsekästä, kyllä. Olen päättänyt että saan olla itsekäs. Enkä tajua miksi tuollaisen sian haluaisin, ehkä siksi että itsekin olen pettänyt ja tiedän että asiat eivät ole mustavalkoisia.

ap

Vierailija
19/28 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataan asiaan alkuhuuman jälkeen. ;) Lupaan, että se menee ohi. Vuoden parin päästä silmäsi aukeavat ja näet miehen oikeammassa valossa. Hyvässä vai huonossa, jää nähtäväksi.

Vierailija
20/28 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Niinpä  näyt päättäneen :) Jeps, kuitataan sillä että, että asiat eivät ole mustavalkoisia. Faktat kuitenkin ihan selvät: kusetatte muita ihan kympillä, koska oma nautinto on ensisijaisen tärkeää. Olethan päättänyt että saat olla itsekäs.

Ymmärään kyllä, että varmasti vaikea tilanne. Toivottavasti saat itse rauhan asian suhteen ja asiat selviävät parhain päin. Nyt voisi kuitenkin olla ryhtiliikkeen paikka. Miettiä ihan minkälaisten arvojen mukaista elämää haluaa elää ja sitten toimia sen mukaan.Kaikista repivintä on jos ei elä omien arvojensa mukaan.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi