Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys äideille/naisille

Vierailija
19.04.2013 |

Olen kolmekymmentä vuotias lihaksikas salilla treenaava isä/aviomies. Moniko nainen haluaisi minua? Jos näet lihaksikkaan isän jossain esim kaupassa, jäätkö katsomaan ihaillen?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaa. Tuskin huomaan sellaista kuin lihakset. Ne pitaa jotenkin erikseen osoittaa, kiinnittaa huomioni niihin erikseen tms., tata ei usein kaupassa tapahdu. Tama johtuu tietynlaisesta omasta rajoittuneisuudestani, ei siita etteivatko lihakset sinansa olisi aivan upeat. Katson kasvoja, ehka myssya, sen varia, muotoa jne., onko kassia, salkkua, sellaisia asioita.

Vierailija
2/4 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap jotenkin vähän jumissa itseihailuusi? Keskity niihin lapsiisi ja mielellään myös siihen vaimoosi.  Voisitko katsoa vaikka vaimoasi ihaillen etkä miettisi, katseleeko toiset naiset sua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lihaksista. Jos on suuret, niin yök. Jos on sopivasti treenattu ja kiinteä niin sitten saatan katsoa pienen hetken.

Vierailija
4/4 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa,tuntuuko siltä,ettei kelpaisi enään kellekkään?Jos kuljet kaksi kokoa liian pienessä paidassa esitelläksesi lihaksiasi,en ihaile,vaan nauran,kun on jäänyt paita pieneksi.

Olkoot elokuvissa vaikka Vin Dieselit tai ketkä tahansa "hyvän näköiset" lihaksikkaat miehet,liian pienet paidat vaan jää mieleen.Ll Cool J on jossain sarjassa poliisina ja yhdessä mainoksessa sekin osoitteli aseella tiukan piukalla hihalla.Naurahdin vain.

Itse isken silmäni sellaisiin,jotka ovat namuja varattuja,mutta eivät leveile sillä.Varattu olen itsekkin,mutta saa sitä ihailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi