Mistä olet onnellinen?
Tällä hetkellä itse siitä etten ole feispuukissa. Enkä aio edes liittyä.
10 pistettä, hurraa huudot ja av-palsta kielidiplomi sille, joka kertoo otsikon englanniksi.
Kommentit (11)
Mä en ole ikinä ymmärtänyt tuota jälkimmäinen - edellinen -juttua. Jotenkin sen olen nyt yrittänyt hahmottaa kuitenkin, mutta väärin sen olen kirjoittanut monta kertaa. Voi harmi. :(
Onnellinen olen myös kesän tulosta. Odotan jo innolla ensimmäisiä "hiirenkorvia", ovat niin kauniin värisiä. Mutta jos joku tuon otsikon kääntää ...
Rakkaasta perheestäni - miehestäni ja pojastani <3 He ovat elämäni tärkeimmät, aarteeni, iloni ja onneni - kaikki mitä tarvitsen.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 17:57"]
Rakkaasta perheestäni - miehestäni ja pojastani <3 He ovat elämäni tärkeimmät, aarteeni, iloni ja onneni - kaikki mitä tarvitsen.
[/quote]
ihanan kuulosta, sydäntä lämmittää
Että sain tänään ihanan miehen jälleen kerran katsahtamaan minuun ^^ :)
Ja kevät + jo alkanut kesäloma <3 :)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 18:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 17:57"]
[/quote]
ihanan kuulosta, sydäntä lämmittää
[/quote]Oikein runomainen. Eikös tänään vielä ole joku runopäivä, vai miten muistelisin. Siis joku huonon runon päivä, mutta ei kai huonoja runoja ole olemassakaan. On vain runoja.
Olen onnellinen monestakin asiasta: ihanasta perheestäni, omasta rakkaasta miesystävästäni ja meidän yhteisistä tulevaisuuden suunnitelmista (kihlaus, häät, oma koti ja perhe), keväästä, tulevasta kesästä ja matkasta, ystävistäni, minun ja läheisteni terveydestä, hyvästä fyysisestä kunnostani, työpaikastani jossa viihdyn, harrastuksistani, koirastani... niin monesta asiasta olen onnellinen ja kiitollinen jokapäivä. :)
avioliitostani. on tehty töitä sen eteen ja nyt tuo työ kantaa hedelmää.
Siitä, että huomaan oikeasti olevani kykenevä oppimaan, kunhan laiskuuteni olen saanut selätettyä.
Minäkin perheestäni ja kodistamme, ihan arkielämästämme. Meillä on kaikki niin hyvin. Olen siitä myös kiitollinen ihan joka päivä, muistan ajan kun niin ei elämässäni ollut. En oikeastaan edes kaipaa mitään lisää, jos kaikki pysyy ennallaan, se on hyvä.
what makes you happy?
perheestäni olen onnellinen
Siitä, että saan kohta pitsaa ja että lapsella on kaveri (jälkimmäinen on tärkeämpi, toim. huom.)