Haluaisin uuden pyörän, mutta miten eroon vanhasta?
Otsikossa olikin jo ongelma. Haluaisin uuden pyörän, sellaisen 7-vaihteisen mummopyörän, mutta miten pääsisi helpoiten eroon vanhasta ja saisi siitä vielä jonkun lantin korvaustakin?
Vanha pyörä on hyvässä kunnossa, mutten enää tarvitse yli 20-vaihteista hybridiä.
Huuto.net ei ole vaihtoehto, en halua rekisteröityä sinne. Tori.fi toimii kai rekisteröitymättä, joten se voisi tulla kysymykseen. Tuttaville yritän puhua tarjolla olevasta pyörästä, mutta muitakin ideoita otetaan vastaan!
Kommentit (10)
Miksi et voi kirjautua huuto.netiin? :D Kuinka paljon olet yleensä valmis tekemään myynnin eteen ellet voi nettipalveluun kirjautua? Tarkoitan vain, että ei sun ole ihan pakko myydä ellet halua rakkaasta pyörästäsi luopua. Ihmisellä voi hyvin olla kaksikin tsygää.
Monet pyöräliikkeet ottavat vanhoja vaihdossa, kannattaa kysellä.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 17:15"]
Miksi et voi kirjautua huuto.netiin? :D Kuinka paljon olet yleensä valmis tekemään myynnin eteen ellet voi nettipalveluun kirjautua? Tarkoitan vain, että ei sun ole ihan pakko myydä ellet halua rakkaasta pyörästäsi luopua. Ihmisellä voi hyvin olla kaksikin tsygää.
[/quote]
En ole ap mutta tuosta huuto.netista tuli mieleen, että ostaako ihmiset sieltä ihan "uudelta" myyjältä? Aina kun katson jotain tuotetta, myyjällä on palautteita sun muita vaikka kuinka paljon.
Ostaa ihmiset huuto.netissä myös uudelta myyjältä, itse aloitin helmikuussa ja heti sain paljon tarpeetonta tavaraa kaupaksi, samalla alkoi tietysti myös palautetta kertyä :)
Oman pyöräni myin asuinkaupunkini kirpparisivustolla, meni alle tunnissa ilmoituksen julkaisemisesta kaupaksi! Hintahan se on usein ratkaiseva tekijä, kannattaa siis olla maltillinen sen suhteen, jos kerran on tarkoitus päästä vanhasta eroon.
Tarjoa pyöräliikkeeseen. Sinne meni minunkin vanha ritsani kun ostin uuden.
Minä lahjoitin oman fillarini kaupungin työttömien pajalle. Ne siellä kunnostavat pyöriä ja myyvät ne ja saavat hiukan tukea toiminnalleen. Ei tuollaisesta pyörästä itse myyden oikein mitään saa.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 17:32"]
Oman pyöräni myin asuinkaupunkini kirpparisivustolla, meni alle tunnissa ilmoituksen julkaisemisesta kaupaksi! Hintahan se on usein ratkaiseva tekijä, kannattaa siis olla maltillinen sen suhteen, jos kerran on tarkoitus päästä vanhasta eroon.
[/quote]
Kiitos kommenteista! Tämän lainaamani kohdan kirjoittajalta kysyisin, tarkoitatko jotain FB-kirppistä?
Täytyy käydä kyselemässä pyöräliikkeissä, puhua tutuille ja kenties sitten yrittää huutista/toria. Isoja rahoja en odota saavani, kunhan nyt edes jonkun kympin.
No mainosta tässä:
Paikkakunta ja hinta?
Jätä Helsingin rautatieasemalle lukitsematta. Ei varmasti tarvitse odotella montakaan minuuttia että pyörä löytää omistajan.
Muuta asunnostasi pois ja jätä pyörä vanhan talon pihaan. Näin minä toimin. Rahaa et vanhasta ritsastasi saisi muutenkaan, joten unohda se.