Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan (ollut) leipomokahvilassa tarjoilijana/tiskillä?

Vierailija
19.04.2013 |

Mitä työnkuvaasi ja työtehtäviisi tarkkaan ottaen kuului? Siis ihan yksityiskohtaisesti. Miten päiväsi alkoi, mitä sitten tapahtui, miten ja milloin työ päättyi? Olitko koskaan keittiön/leipomon puolella töissä? Jouduitko koskaan itse leipomaan tai laittamaan ruokaa tai kokositko annoksia? Mitä ennalta arvaamatonta työ toi mukanaan?

Kiitos!!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko lisää?

Vierailija
2/6 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. En jaksa sepustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Jaksoit kuitenkin vastata? Olisin todella kiitollinen kaikista vähän kattavammista vastauksista.

ap

Vierailija
4/6 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari sanaa nyt aina viitsii kirjoittaa. MIksi muuten kysyt tällaista?

Vierailija
5/6 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ns. tavallisena työntekijänä, minä en hoitanut tilauksia ymv.

Työ oli sitä, että palvelin asiakkaita (ihan normi juttuja tiskin takana, mitä saisi olla jne. jos iäkäs ihminen autoin tarjottimen pöytään saakka jne.) pidin kahvilaa siistinä (astioiden keruuta pöydistä, pöytien pyyhkimistä sekä myös lattioiden pyyhkimistä jos tarvetta oli, samoin vessojen siistimistä tarpeen mukaan, siivooja ei käynyt kun n. kerran viikossa).

Kassan laskeminen, tilitys, rahapussin vienti yösäilöön.

Sämpylät tulivat valmiina (oli leipomon oma kahvila) joten itse ei tarvinnut juuri muuta tehdä kun kahvia keittää. Paljon kyseltiin mitä mikäkin sisältää, eli tuotteet pitää tuntea hyvin.

Vierailija
6/6 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä vastauksesta! Olisiko lisää kokemuksia? Kiinnostaisi todella paljon kuulla.

Oliko esim. erilaisten kahvien tekemistä vaikea oppia, vai tarvittiinko jotain erityistä lisäkoulutusta muuten?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme