Sinä, jolla on ruskeat simät
Muuttaisitko silmäsi merensinisiksi, jos voisit?
Kommentit (91)
En, olisin halunnut lapsillekin ruskeat, mutta siniset niille tuli.
Nuorempana olisin vaihtanut, enää en.
Jostain syystä palstalla ruskeasilmäistä naiset on tulilinjalla. Heidän pitäisi ilmeisesti näyttää mieluummin samalta kuin 90 prosenttia kansasta, että kelpaisi kateellisille.
En haluaisi muuttaa silmiäni mihinkään suuntaan. Minusta vaalea tukka ja ruskeat silmät on kaunis yhdistelmä.
Siniset silmät ovat maailmalla kauneimpien asemassa. Ruskeat ovat tylsät koska niitä löytyy eniten.
En missään nimessä muuttaisi. Olen 100% tyytyväinen silmieni väriin.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä palstalla ruskeasilmäistä naiset on tulilinjalla. Heidän pitäisi ilmeisesti näyttää mieluummin samalta kuin 90 prosenttia kansasta, että kelpaisi kateellisille.
Oletko sinä niitä, jotka näkevät kaikki eri mielipidettä edustavat kateellisina? Mistä TÄSSÄ nyt oltaisiin kateellisia?
Vierailija kirjoitti:
Siniset silmät ovat maailmalla kauneimpien asemassa. Ruskeat ovat tylsät koska niitä löytyy eniten.
Tällä logiikalla siniharmaat silmät on tässä maassa tosi tylsät.
En ikinä!
Tummat ruskeat silmäni ovat erittäin kauniit!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ne Pohjolassa tuppaavat olemaan. Minulla on sinikeltaiset silmät ja tylsiksi niitä on sanottu :D Latinaystäväni sanoi, että kauneimmat silmät, mitä hän on koskaan nähnyt. Se on ihan siitä kiinni, mitä on tottunut näkemään.
Minä taas sinisilmäisenä olen aina unelmoinut ruskeista silmistä.
Ovat minusta niin kauniit...
Tasan ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän täällä ruskeasilmäiset sanovatkin? Mun mielestä ei ole tylsät. Tylsimpiä ovat ns. värittömät haaleat silmät joista ei tiedä edes väriä. Mulla on selvästi siniset ja ovat mielestäni tosi kauniit.
Miksi niin moni diggaa vihreitä silmiä?
Yleensä tuppaa olemaan ei minkään näköiset.
Linkatkaa kuva!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ne Pohjolassa tuppaavat olemaan. Minulla on sinikeltaiset silmät ja tylsiksi niitä on sanottu :D Latinaystäväni sanoi, että kauneimmat silmät, mitä hän on koskaan nähnyt. Se on ihan siitä kiinni, mitä on tottunut näkemään.
Sinikeltaiset silmät??? Millaiset ne on?
Porukka alapeukuttaa kun toinen tykkää omista ruskeista silmistään 😯😦😧
Vierailija kirjoitti:
Linkatkaa kuva!!
https://www.google.com/search?q=beautiful+green+eyes&client=firefox-b-d…
Siitä selaamaan
Oi ruskeat silmät on ihanat! Mulla on ruskeasilmäinen mies ja vain 1/3 sai nuo ruskeat. Ruskeasilmäinen isän näköinen tyttö tuli ja kaksi sinisilmäistä äidinnäköistä poikaa.
Vierailija kirjoitti:
Linkatkaa kuva!!
Vihreät ovat lämpimän seksikkäät. Tekevät katseesta syvän ja lempeän.
https://www.google.com/search?q=mila+kunis+green+eyes&tbm=isch&ved=2ahU…
Minulla on vihreät, jotka näyttää kuvissa usein ruskeilta.