Prisma / asiakasomistajapäivät?
Tietääkö kukaan milloin on Helsingissä ( Kannelmäessä ) asiakasomistajapäivät?
Ostoslistalla kaikkea sellaista, josta saa silloin alennuksen ja yritän ennakoida.
Kommentit (7)
mitä listantekijän listasta löytyy, eli mitä kannattaisi ostaa? Itse en osaa hyödyntää ko.päiviä
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 14:16"]
mitä listantekijän listasta löytyy, eli mitä kannattaisi ostaa? Itse en osaa hyödyntää ko.päiviä
[/quote]
Täällä on eri listantekijä. Oma listani on vielä mielessäni, en ole tehnyt varsinaista paperilistaa. Teen sen, kun tiedän ao-päivien ajankohdan. Inventoin kaapit ja listaan tarvittavat. Ostan sellaista, mitä tarvitsee muutenkin, ei ehkä aivan välittömästi mutta ostettava se olisi melko pian kuitenkin, ao-päivien aikaan siitä vain saa sen 15 % pois.
Listalla siis: hammastahnaa, hammasharjoja, pyykinpesuainetta, tiskiainetta, leivinpaperia, muita kodin pesuaineita tarpeen mukaan, hoitoainetta, sampoota jne. Nämä hyllyt ammottavatkin ao-päivien sunnuntaina tyhjyyttään Prismoissa. Sitten vuodenajan ja tarpeen mukaan muutakin, esim. syksyllä ostin sukkahousuja, neulelankoja ja naamarasvan.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 14:16"]
[/quote]
Minä ostan pesuaineita, kosmetiikkaa ja urheiluravinteita, sellaista, mitä voi ostaa vähän pitemmän ajan tarpeiksi kerralla. Ne ovat kaikki sellaista, mitä ostaisin muutenkin ja 15%:n alennuksella kertyy ihan kiva säästö tavallaan aivan ilmaiseksi.
Nyt olisi tuon listan lisäksi tarve uudelle paistinpannulle, siinäkin harmittaisi, jos nyt ostaisin ja parin viikon kuluttua olisinkin saanut sen vähän halvemmalla.
Mä ostan AO- päiviltä lasten synttäri ja joululahjat. Muutama kaverilahjakin tulee aina hankittua kaappiin.
Tällä viikolla on asiakasomistajapäivät, to-su 25.-28.4., vihdoinkin!
Kirkkonummella nyt asiakasomistajapäivät, tervetuloa ostoksille, jos sattuu matkan varrelle.
Minäkin olen odotellut, viime vuonna oli maaliskuussa. Nyt oli sen sijaan jo toisen kerran peräkkäin tuplabonuspäivät. Ehkä meitä listantekijöitä on ruvennut olemaan niin paljon, että asiakasomistajapäivät ovat tulleet liian kalliiksi eikä niitä enää pidetäkään.