Joku närkästyi parkkipaikalla kun ajoin
autoni parkkiruutuun missä oli molemmilla puolilla jo auto parkissa. Muualla oli paljon tyhjää. Ajoin siihen koska se oli ainut tyhjä varjopaikka. Eikö muka muut jätä autoa varjoon jos voi?
Viereisen auton kuski tuli juuri silloin paikalle, sain vihaiset mulkoilut ja mies suurieleisesti siirsi autonsa pois parkista, että rouva pääsi kyytiin paremmin. Minä kyllä mahduin siitä välistä ihan hyvin...
Kommentit (53)
No varjohomman ymmärrän, mutta en sitä että tukitaan kaikki autot samaan nippuun, jos tilaa on väljempäänkin pysäköintiin.
Itse käytän usein huonojalkaista äitiäni kaupoilla ja kyllä se vähän ottaa päähän, jos joku tukkii autonsa niin lähelle että mamma ei pääse ovesta sisään, koska vaatii vähän enemmän tilaa kuin joku ketterä nuorukainen.
Äryttää toi vaikka miten yrittää jättää väliä niin joku laumasielu on sitä heti täyttämässä.
Vierailija kirjoitti:
No varjohomman ymmärrän, mutta en sitä että tukitaan kaikki autot samaan nippuun, jos tilaa on väljempäänkin pysäköintiin.
Itse käytän usein huonojalkaista äitiäni kaupoilla ja kyllä se vähän ottaa päähän, jos joku tukkii autonsa niin lähelle että mamma ei pääse ovesta sisään, koska vaatii vähän enemmän tilaa kuin joku ketterä nuorukainen.
Mutta silloin voi itse jättää sen autonsa sinne kauemmaksi. Kaupan lähellä olevat paikat täytetään aina ekana, perällä olevia ei ehkä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Äryttää toi vaikka miten yrittää jättää väliä niin joku laumasielu on sitä heti täyttämässä.
Ja vaikka kuinka ajaisit takinmaiseen nurkkaan jo on autot molemmilla puolilla.
Mä vihaan noita viereen ajajia, jos olisi muualla paljon väjempää. Mulla ei ole ollut kortti kuin vuoden eikä se ajo ihan niin sujuvaa vielä ole ja auton ulottuvuuksia pienessä ahtaassa tilassa voi olla joskus vähän vaikea arvioida.
Mutta jos joku ihan siihen viereen tarkoituksella änkeää, niin saakoot naarmut autoonsa, ei haittaa mua. 
Vierailija kirjoitti:
No jos ei halua toista viereen, olisi itse voinut jättää autonsa jonnekkin perimmäiseen nurkkaan. Tottakai ajan paikalle joka on a. varjossa b. vieläpä lähellä paikkaa mihin olin menossa. Ap
Vierailija kirjoitti:
:D Parkkeeraa kauemmas ovista ja varjosta, saat olla varmasti rauhassa. Vai oletko sinäkin niin laumasielu, että parkkeeraat parhaille paikoille?
Vierailija kirjoitti:
Mä vihaan noita viereen ajajia, jos olisi muualla paljon väjempää. Mulla ei ole ollut kortti kuin vuoden eikä se ajo ihan niin sujuvaa vielä ole ja auton ulottuvuuksia pienessä ahtaassa tilassa voi olla joskus vähän vaikea arvioida.
Mutta jos joku ihan siihen viereen tarkoituksella änkeää, niin saakoot naarmut autoonsa, ei haittaa mua.
No ei kai se haittaa, vaikka olet maksajana.
Vierailija kirjoitti:
Koska sä et osaa ajaa niin se on muiden ongelma? Just.
Vierailija kirjoitti:
Oletko huomannut, että suomalainen autoruuhkakin on ihan samanlainen? :D Kolme autoa mene ihan toistensa imussa ja itse kun koetaa heihin vähän väliä pitää niin eikö joku siihenkin väliin tunge.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en usko. Kun lapset oli pieniä ajoin usein perimmäisille paikoille että sain rauhassa aukoa ovia ym. En muista että koskaan olisi kukaan sinne tunkenut, jos muualla oli tilaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Parkkeeraa kauemmas ovista ja varjosta, saat olla varmasti rauhassa. Vai oletko sinäkin niin laumasielu, että parkkeeraat parhaille paikoille?
Ei se auta.
Noi laumasielut OVAT ärsyttäviä. Pysäköin uuden, kovalla työllä ansaitun, autoni kauas muista, mutta eikös vaan joku klumppanen yh-mobiili ole ilmestynyt kauppareissun aikana viereen! M.I.K.S.I??? Pitää änkeä viereen, miksi?
Kai jostain biltemasta saa niitä oransseja tötteröitä? Laittakaa semmoiset viereisiin parkkiruutuihin niin itkettää vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Minä ajan auton aina mahd. lähelle sisäänkäyntiä, jottei tarvitse kantaa ostoksia parkkipaikan toiselle puolelle. Näin voisin kuvitella muidenkin tekevän, koska ovien lähellä olevat paikat ovat melkein aina täynnä mutta parkkipaikan perällä on väljempää. Ehkä sinun kannattaisi pysäköidä vähän kauemmas sisäänkäynnistä, niin ei tule naapuriruutuun niin todennäköisesti autoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en usko. Kun lapset oli pieniä ajoin usein perimmäisille paikoille että sain rauhassa aukoa ovia ym. En muista että koskaan olisi kukaan sinne tunkenut, jos muualla oli tilaa. Ap
Minäkin allekirjoitan tuon aiemman kommentin.
Vierailija kirjoitti:
Noi laumasielut OVAT ärsyttäviä. Pysäköin uuden, kovalla työllä ansaitun, autoni kauas muista, mutta eikös vaan joku klumppanen yh-mobiili ole ilmestynyt kauppareissun aikana viereen! M.I.K.S.I??? Pitää änkeä viereen, miksi?
Höpö höpö. Mutta siis jos ei kestä muita ihmisiä liikenteessä tai ei osaa parkkeerata autoaan tai poistua parkista kolhimatta, niin ei pidä ajaa. Simple as that.
Nämä viereen parkkeeraajat ovat yleensä naisia, kun eivät saa muuten autoa suoraan parkkiruutuun kuin ajamalla toisen auton viereen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuden auton omistajana jätän aina mahdollisimman kauas niistä ovista ja tunnistan tuon ilmiön.
Hermo oli toisilla kireällä. Let it be.