Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä näyttää kun silmät turpoavat :D Johanna Ahlbäckin scifitarinat jatkuvat!

Vierailija
19.04.2013 |

"-En ole ottanut täytettä huuliin, jotta saisin volyymia, vaan siksi, että se oli pakko tehdä. Niillä huulilla en olisi voinut olla ihmisten ilmoilla, Johanna sanoo huulistaan nyt.

Hän ei tiedä, mistä allergiareaktiot johtuivat.

- Pahimmillaan myös silmäni turposivat, hän kertoo."

Haluan kuvan turvonneista silmistä! Näyttääkö mopsilta?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, aika vaikea tajuta missä tilanteessa ihmisen on PAKKO ottaa täytettä huuliinsa? Ei ainakaan jos ne esim. allergioista turpoavat, niin ei kai kukaan nyt jo turvonneisiin huuliin lisää täytettä ota? Aika harvoin myös pelkät huulet turpoavat, toki jos vaikka omena-allerginen syö omenan voi hetkeksi turvota ja suuta kutittaa mutta se menee hyvin äkkiä ohi.

Vierailija
2/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan bullshittiä, ei kukan menisi ruiskuttamaan mitään täyteaineita turvonneisiin ja rikkinäisiin huuliin. Lisäksi se, että on muka ottanut pistoksen vain kerran, vuonna 2010. Ei ne piikin vaikutukset kestä edes vuotta, ja silti huulet ovat yhä aivan turbot, eli eukko on pelkkää valhetta.

Miksei voinut heti alkuunsa tunnustaa, että on suurennuttanut huuliaan? Ensin kiisti kokonaan ja nyt keksi jonkun aivan naurettavan hätävalheen, vanha Erkkikin tajuaa, ettei tuollainen rikkinäisten ja turvonneiden huulien "hoitaminen" täyteaineilla ole totta. Nolo eukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä eikös hän kieltänyt aiemmin ettei ole ottanut mitään täytettä? Ja loukkaantui kun niin epäiltiin...

Nojoo... Sama sinällään koko muija tai missit yleensäkään.

Täytyy kyllä sanoa et kun katsoin ne iltalehden ennen/jälkeen kuvat niin eihän tuota samaksi ihmiseksi tunnista.

Olen itse aika taitava meikkaaja ja tiedän mihin pelkällä meikillä pystyykään mutta tolle naamalle on kyllä tapahtunut jotain aivan muuta.

Ihan nätti oli kummassakin kuvassa mutta tosiaan onko edes sama ihminen. Huulet no ne nyt onkin jo käsitelty mutta kulmakarvatkin näyttävät uusissa kuvissa olevan täysin eri paikassa ja nyt ei ole kyse mistään piirretyistä karvoista joten miten helvetissä on ilman veistä hypänneet monta senttiä ylöspäin.

Ihan sama vaikka koko nainen olisi kasattu kuin frankestein mutta olisi nyt munaa sitten myöntää edes.

Naurattaa aina uudelleen nuo naikkoset jonka aa-kuppikin ihan varmaan allergian vuoksi yhdessä yössä muuttuu kaulaan asti turpoaviksi e-kupeiksi :)

Vierailija
5/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli paha nänniallergia jonka vuoksi jouduin ottamaan rintoihin täytettä. Se vaan oli PAKKO tehdä! Miks ihmiset ei tajuu?

Vierailija
6/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun rinnat turposivat kaksi kuppikokoa,kun pesin niitä shampoolla jossa olikin silikonia.Mä olen allerginen silikonille.......

Vierailija
7/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän...mulla oli todella paha otsaryppyallergia joka parani vain botoxilla. Otsarypyt kutisivat ja särkivät niin kovasti etten voinut ollenkaan liikkua ihmisten ilmoilla :( onneksi sitten löytyi ratkaisuksi tämä botox. Olen silti tosi loukkaantunut kun ihmiset epäilevät minun piikittäneen botoxia otsaani, he eivät ymmärrä että kyseessä on harvinainen ryppyallergia eikä mikään esteettinen juttu!!!

Vierailija
8/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä. Kaunein se silti on.

Vierailija
9/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 12:53"]

[/quote]

On sillä väliä jos syyttää muita turhista epäilyistä vaikka samalla tietoisesti valehtelee. Sisäinen kauneus kuitenkin ratkaisee, onneksi.

Vierailija
10/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon ettei tuo Johanna voita Miss Suomen titteliä. On kyllä niin bitchmäisen näköinen noita-akka, muka niin seksikkäine ilmeineen. Näyttää ilkeältä. 

Joku herttaisen kaunis ansaitsee Miss Suomen kruunun. 

Vierailija
11/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen juttu tuo allergisten ja herkkien huulten "korjaaminen" pistoksilla. Mulle ei kosmetologi suositellut haluamaani huulten muotoilua´juuri siksi koska olen niin allerginen ja herkkäihoinen ja huulten iho menee muutenkin helposti rikki! Atooppiselle, ihan aikuisten oikeasti allergiselle ihmiselle tuo Johannan tarinointi aiheuttaa suunnatonta kutinaa ja särkyä.

"– Huuleni turposivat ja menivät rikki. Ne olivat järkyttävän näköiset, jonka vuoksi ne muotoiltiin uudelleen täyteaineella. Sen jälkeen niiden muoto ei ole ollut enää sama kuin ennen, Johanna kertoo lehdelle."

Vierailija
12/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei näissä kisoissa voida vaan sallia ihan kaikkea? Jos nykyajan kauneusihanne kerta on sellainen että kaikki pitää olla kun samasta puusta veistettyjä? Ja mitä feikimpi sen kauniimpi. Kun pitäähän sitä olla sileä iho, ei yhtään ryppyä, pulleat huulet, pienehkö kapea nenä, korkeas poskipäät, valkoiset suorat hampaat, tuuheat pitkät ripset, jne jne jne. Voitais sit osallistujien tiedoissa kertoa kuka lääkäri/hoitopaikka on vastuussa mistäkin kilpailijan parannuksesta niin samanlaista haluavat tietää kelle lekurille menee..

Onpa hyvä esikuva nuorille tytöillekin tämä tapaus! Paikat vaan kuntoon ja sit kisaan ja sit valehtelua jos meinaa jäädä kiinni.

Vierailija
13/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 12:53"]

[/quote]

On sillä väliä jos syyttää muita turhista epäilyistä vaikka samalla tietoisesti valehtelee. Sisäinen kauneus kuitenkin ratkaisee, onneksi.

[/quote]Ei ainakaan minulle. Jos olisi miss sisäinen kauneus kilpailu, niin en usko että kukaan näistä kymmenestä olisi finaalissa. Kyllä se ulkoinen kauneus näissä missikisoissa on joka merkitsee.

Vierailija
14/14 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 13:06"]

Toivon ettei tuo Johanna voita Miss Suomen titteliä. On kyllä niin bitchmäisen näköinen noita-akka, muka niin seksikkäine ilmeineen. Näyttää ilkeältä. 

Joku herttaisen kaunis ansaitsee Miss Suomen kruunun. 

[/quote]Joo lisää tusinatyttöjä miss universum kisoihin. Kerrankin olisi kansainvälisillä kriteereillä kaunis ehdokas, mutta kun näyttää seksikkäältä niin eihän se passaa täällä Suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan