Mies häpesi minua asuntonäytössä
Oltiin asuntonäytössä ja olohuoneen parketilla möllötti iso kärpänen. Kysyin "Tuleeks toi kärpänen kaupan päälle?". Välittäjä nauroi ja vastasi, että "siitä voidaan neuvotella". Matkalla kotiin mies mökötti, kun olin ollut niin nolo.
Kommentit (28)
Älä nyt noin nuivan tyypin kanssa taloa osta.
Olisin tienannut jo monta asuntoa, jos joka kerta olisin saanut euron kun joku lohkaiseen tuon saman.
t. välittäjä
Miksi olet huumorintajuttoman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä opit tästä seikkailusta?
Että:
a) minulla on tyhmiä vitsejä
b) mies harmistuu turhista asioista.
En oo vielä päättänyt kumpi. ap
Miten niin sinä olit nolo? Hänhän se nolostui.
Vaihda ensin mies, sitten vasta asunto.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että ap:n mies on huumorintajuton?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että:
Autan vähän sinua. B se ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että:
Sen enempää yksityiskohtia tuntematta rohkenisin väittää että molemmat ovat oikeita valintoja.
Ap, vitsisi ei ollut omintakeinen, muttei se nyt mikään nolostumisen syy ole. Miehesi taitaa olla aika ujo ja kireä tyyppi? Anna miehen nolostua rauhassa ja mököttää, jos mökötyttää, mutta ÄLÄ ala pyydellä anteeksi kommenttejasi ja muuttaa tapojasi.
Toi olis normaalia käytöstä teini-ikäiselle, jonka mielestä kaikki mitä vanhemmat sanoo tai tekee on noloa.
JSSAP.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että:
Sinulla on tyhmiä vitsejä ja miehesi harmistuu turhista asioista.
Tai miehesi on jännittäjä tyyppiä, jota jännittää tuollaiset tilanteet ja se purkautuu vähän tökerösti. Tai sinäkin olet jännittäjä tyyppi, joka laukoo tyhmiä vitsejä.
No, saitko neuvoteltua kärpäsen kaupan päälle? Kuulostaa virkistävämmältä seuralta kuin miehesi.
Vitsi oli huono mutta asiasta suuttuminen on lapsellista. Oletko varma että mies on aikuinen?
Kuulostatte täydelliseltä parilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kuvittelet että ap:n mies on huumorintajuton?
Minustakaan ap:n vitsi ei ole hyvä, enkä olisi sille nauranut. Mutta huumorintajuton ihminen ei TUNNISTA LEIKINLASKUA leikinlaskuksi tai sen yritykseksi, vaan hermostuu.
Eli ei, huumorin laadusta ja nokkeluudesta ei ole pakko olla samaa mieltä. Mutta niin kauan kuin vitsi ei ole loukkaava ja täysin väärässä paikassa (mitä ap:n puujalkavitsi suinkaan ei ollut, hän ei laskenut esimerkiksi rivoa leikkiä vainajasta hautajaisissa), leikinlaskusta suuttuva todellakin ON huumorintajuton.
13
Miehesi on itse nolo kun jaksaa tommosista mökötellä. Ihan hauska heitto. Miehesi pitäisi vähän rentoutua, ei ne välittäjät nykypäivänä kaikki ole niin jäykkiä ja nekin on vaan ihmisiä joilla on myös huumorintajua. Eikä välittäjä ole se keneen pitää tehdä hyvä vaikutus vaan ostaja.