9-vuotias kainaloon könyävä aamulämmin pikkupoika <3
Voi kumpa se jatkaisi tätä vielä kauan. Se on edelleen niin ihanan ja pehmeä ja pussattava, vaikka onkin sellainen pitkänhuiskea luukasa. Mutta aamulla vielä äidin syli on paras paikka, kun se huoneestaan tulee.
Kommentit (11)
Meillä poika pian 12v. ja vielä ainakin tulee syliin ja käpertyy kainaloon.
Äiti saa haleja ja puseja...isin kanssa vain painitaan ;)
Isosisko ei 12v. enää paljoa halaillut ja tuskin häneen uskalsi koskea kun neiti oli niin "isoa".
Meillä myös nuorin tulee usein varsinkin viikonloppuaamuisin kainaloon sängyssä. :) Viime yönä näin unta, jossa kaksi nuorinta lasta kuoli ja pakko oli aamulla rutistaa kumpaakin ennen kouluunmenoa.
Toi on muuten totta. Meilläkin poika hivuttautuu koko ajan lähemmäs ja lähemmäs isän kylkeä, mutta jos isä koettaa ottaa pojan kainaloon, alkaa armoton paini. Homman idea on vähän aikaa painia, jonka jälkeen isä ottaa hysteerisesti hirnuvan pojan totaaliseen lukkoon ja päästää, kun on "pakottanut" pojan kertomaan, kuinka viisas, älykäs ja vahva isä hänellä on. Nuo hetket on ihan parhaita.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 08:42"]
Meillä poika pian 12v. ja vielä ainakin tulee syliin ja käpertyy kainaloon.
Äiti saa haleja ja puseja...isin kanssa vain painitaan ;)
Isosisko ei 12v. enää paljoa halaillut ja tuskin häneen uskalsi koskea kun neiti oli niin "isoa".
[/quote]
Ihana! :) Meillä samanikäinen ja kyllä se spontaani syliin änkeytyminen on ihan parasta. Tulee kyllä pyydettäessäkin, jos ollaan omalla porukalla. Ah, ihan parasta oli viikonloppuna, kun katsottiin sylikkäin telkkaria, ja ihan yhtäkkiä se sanoi, että "sää oot kyllä maailman paras äiti"! :') Eikä yleensä höpötä mitään suloisuuksia, sen verran Iso Poika on... Sanoin vaan että onpa meillä käynyt sitten hyvä tuuri, koska säkin olet maailman paras poika. ♥
Meillä ei tule koskaan aamuisin. Iltalla pojat kilpailee äidistä. Pojat on 9v. ja 11v. Kuopukselle aamu on ehdoton no no, kun se on niin iso poika.
Onneksi minulla on vielä monta vuotta jäljellä, että pojat kömpii kainaloon :) Vanhin vasta 3v ja äiti on se ketä halataan ja annetaan pusuja :) Nuorimmat ovat vasta 1,5 kk :)
Ne muuttuu muuten päivä päivältä ihanammaksi. Vaikea uskoa, mutta ainakin alakoululaisen analyyttisyyttä ei voita mikään.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 09:04"]
Onneksi minulla on vielä monta vuotta jäljellä, että pojat kömpii kainaloon :) Vanhin vasta 3v ja äiti on se ketä halataan ja annetaan pusuja :) Nuorimmat ovat vasta 1,5 kk :)
[/quote]
Ysi olet oikeassa: tänään mun 7-v eskarilainen aloitti aamun heittämällä keskustelunaiheeksi "haastattele mua maapallosta". Ja sieltä tuli tietoa...
10, mahtava! :D Mieti, kuka meistä aikuisista menis pokalla jollekin sanomaan, että "haastattele mua aiheesta x". :)
On kyllä ihania noi koululaiset. Rakkaus vaan kasvaa päivä päivältä noihin varsajalkaisiin :)
Ihana jutella maailman asioista heidän kanssaan. Voi kun saisi säilyttää tuon innokkuuden kauan.
Liikkis. :)
Meilläkin 10-vuotias, joka on välillä ihan esiteini ja välillä kömpii kainaloon.