Miksi miehiä viehättää niin paljon valtavirrasta poikkeavat naiset?
Tiedän monia akateemisia ja( myös duunarimiehiä, jotka ovat valinneet puolisokseen taitelijanaisen, boheemin hippinaisen tai muuten vain alternative-tyyppisen naisen. Mistä johtuu? Miksi urheilulliset missityyppiset, tatuoidut fitnessbeibet ja akateemiset menestyjät jäävät niin usein yksin? Eivätkö miehet haluakaan menestyjää, vaikka itse sellaisia olisivatkin?
Kommentit (56)
Yleensä se valtavirrasta poikkeava nainen on varavaihtoehto, paremmalle naiselle.. mies siis tyytyy siihen jos ei saa fitnessbeibeä tai akateemista älykköä
Jos 4/5 kuuluu valtavirtaan ja 1/5 poikkeaa siitä, arvaa kummasta lokerosta valitsen naisen?
Joitakin miehiä. Itse valtavirrasta poikkeavana naisena voin kertoa, että suurin osa miehistä kokee, että en ole oikeanlainen nainen. "Säkin olisit tosi nätti, jos laittaisit päällesi jotain kivempaa"
Vierailija kirjoitti:
Joitakin miehiä. Itse valtavirrasta poikkeavana naisena voin kertoa, että suurin osa miehistä kokee, että en ole oikeanlainen nainen. "Säkin olisit tosi nätti, jos laittaisit päällesi jotain kivempaa"
Voin samaistua. "Sä voisit olla tyttöystävämateriaalia, jos oisit niinkuin muut naiset, sosiaalisempi ja enemmä ihmisten kanssa." Pitäkää tunkkinne. T. Hikkynainen
Kun sitä tavallista tainaa pukkaa niin helvetisti joka puolelta.
Ja kaikki sitä samaa sakkia. Kyllä niihin lopulta kyllästyy, erilaisuus kiehtoo aina miehiä.
Hyvin vahvasti tatuoituna ja erikoisesti pukeutuvana naisena allekirjoitan tämän. Tatuoimattomia miehiä tuntuu erityisesti kiinnostavan, jopa varattuja.
Tämä on av:n oudointa antia. Ap esittää väitteen, mutta ei mitään evidenssiä väitteleen. Sitten kaikki alkaa pohtia, mistä tämä ilmiö johtuu.
Yleensä koko palstaa vaahtoaa, että miehet jäävät yksin, kun kelpaa vaan missit ja instababet. Sitten joku tulee sanomaan, ettei nää kelpaa vaan ne jäävät yksin - ja kaikki on "totta, tosi kiinnostava ilmiö"
Ja muutenkin, nytkö sporttimissit, instababet ja akateemiset menestyjät ovat sitä valtavirtaa?
Mutta, joo - kyllä ne boheemit taiteiljatkin saattavat miehen saada.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se valtavirrasta poikkeava nainen on varavaihtoehto, paremmalle naiselle.. mies siis tyytyy siihen jos ei saa fitnessbeibeä tai akateemista älykköä
Eikö mies pysty kouluttautumaan työllistävälle alalle saadakseen tuollaisen? Maasta saa vapaasti muuttaa töiden perässä muualle jos ei täällä onnistu työllistymään. Ekan palkan jälkeen pystyy löytämään tuollaisen naisen esim. Liettuasta jossa näyttää tilastollisesti olevan oikea mies pula.
Suurin osa tervepäisistä normaaleista miehistä halunnee ihan vaan tervepäisen naapurintyttömäisen tavisnaisen, joka sais olla normaalipainoinen, nätti ja viisas:) Näin meillä ainakin. Ja minä naisenakin olen maailman tyytyväisin fiksuun, kunnolliseen ja komeaan tavalliseen mieheen, jolla tietenkin sosiaaliset taidot ja tunne-elämä kohdallaan, kuten minullakin:)
En tajua tämän palstan fitness-meemiä. Joo treenaan itsekin, mutta kuka ihme antaa noin suuren painoarvon toisen saliharrastukselle
Keskivertomies ja keskivertonainen on aina paras yhdistelmä. Jos treenaa/bodaa hullun lailla niibn tuskin elämässä on paljon muuta sisältöä jos se kroppa on oikeasti tärkein:)
Jaahas, olen tavallistakin tavallisempi nainen ja ihan mukavasti miehet olivat kiinnostuneita minusta. Sama juttu ystävilläni, joista yksikään ei ole millään tavoin ulkonäöllisesti tai luonteeltaan kovin erilainen, tosin kaikki he ovat aivan ihania mukavia naisia. Meillä kaikilla on se ihan tavallinen mies vierellämme ja perheet on perustettu heidän kanssaan.
En muuten edes tiedä tuntevatko ystäväni mitään vetovoimaa miehiin, jotka olisivat joidenkin hyvin erilaisten naisten perään.
Vierailija kirjoitti:
Näin olen kokenut itsekin, etenkin pikkukaupungeissa asuessani.
Siksi olet itse aina tapaillutkin niitä hieman erikoisemmanpuoleisia miehiä.
Yhdessä vaiheessa jopa vaihdoin tyyliäni muiden painostuksesta normaaliin perustyyliin, mutta kyllästyin aika nopeasti taas siihen, kun en kokenutkaan olevani oma itseni ns. tavisvaatteisa. 🙂
Oma nykytyyliin on miltei sama kuin ennen tuota tyylinvaihdoskokeilua, mutta hivenen hillitympi.
Aikalailla mikäli kumppania etsisin, niin hakisin miltei kaikintavoin itseni kanssa samanlaista ihmistä.
Enpä ole moista huomannut. Yleensä ne boheemit ja hippitytöt sun muut ainakin omien havaintojen mukaan päätyvät yhteen juurikin itsensä kaltaisten miesten kanssa. Fitnesstypyt pariutuvat pääasiassa fitnessmiesten kanssa, ja niin edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin olen kokenut itsekin, etenkin pikkukaupungeissa asuessani.
Siksi olenkin itse aina tapaillutkin niitä hieman erikoisemmanpuoleisia miehiä.Yhdessä vaiheessa jopa vaihdoin tyyliäni muiden painostuksesta normaaliin perustyyliin, mutta kyllästyin aika nopeasti taas siihen, kun en kokenutkaan olevani oma itseni ns. tavisvaatteisa. 🙂
Oma nykytyyliin on miltei sama kuin ennen tuota tyylinvaihdoskokeilua, mutta hivenen hillitympi.
Aikalailla mikäli kumppania etsisin, niin hakisin miltei kaikintavoin itseni kanssa samanlaista ihmistä.
Korjailin hieman kirjoitushirviöitä. 🙂
Miesten ja naisten naismaku poikkeaa toisistaan kuin yö ja päivä.