Rehellisesti, paras blogi mitä oon lukenut, oon jopa jäänyt koukkuun
http://pinthefuckups.blogspot.fi
Enkä ole blogin kirjoittaja enkä mainostaja mut mun mielestä tää on sun lukemisen arvoinen
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 23:12"]
Pinuppiplösöyritys meni jo. Ja tatskatkin samoin. LOL!
[/quote]
etkö tarkoita looooool? :D
Ooooo kiitos ihana! :)
<3 Pin The Fuck Ups -tytöt
Ootteks te vauva-palstan valvojia? ;)
Ai me PTFU-tytöt vai? Miks pitäis olla? Huomattiin vaan, että blogiin oltiin tultu tätä kautta ja tultiin tsekkaamaan :)
<3
ai en tiennykkää että blogeissa on sellanen toiminto. cool :)
Jaa että neljän minuutin sisällä huomasitte oikein XDD niin varmaan..... selkeintä mahdollista oman blogin mainostusta
On kyl ihana blogi! Kiitos paljon vinkist.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 16:03"]
Läskejä, tatuoituja, loool!! Kauheesti varmaan arvoa noiden "naisten" mielipiteillä, LOOOL!
[/quote]
jos noita tyttöjä nimittää läskeiksi niin kyllä on päässä vikaa!!
Kävin lukemassa. Hauskoja turkukaisia. Ehkä vilaisen toistekin.
No kyllä, satuimme katsomaan juuri tuohon aikaan, että tästä keskustelusta oltiin siinä neljässä minuutissa tultu sivuillemme 20 kertaa. Me kyllä mainostamme rehellisesti omalla nimellämme, jos mainostamme. Ei tarvitse uskoa, pääasia että saimme hyvän mielen ap:n ihanasta palautteesta :) Kiitos hänelle ja myös muille <3
<3 PTFU
Pitänee lisätä omallekin lukulistalle. Hassuja naisia! Ensi vilkaisulla ajattelin että taas jotain kirpparihiiriä... jatkoin silti lukemista ja jossakin välissä alkoi jopa naurattaa mikä on aika harvinaista minulle :)
Läskejä, tatuoituja, loool!! Kauheesti varmaan arvoa noiden "naisten" mielipiteillä, LOOOL!
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 16:03"]
Läskejä, tatuoituja, loool!! Kauheesti varmaan arvoa noiden "naisten" mielipiteillä, LOOOL!
[/quote]
Samaa mieltä. Itsekin luen vain blogeja, joissa kirjoittelee tummat, latinotyyliset, korkeestikoulutetut lihaksikkaat miehet, joilla on metrinen meisseli!!! Muunlaiset blogit ei kiinnosta, eikä oo tiätsä mitään uskottavuutta semmosten "miesten" sanomisilla, lool!!!!x)
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 16:03"]
Läskejä, tatuoituja, loool!! Kauheesti varmaan arvoa noiden "naisten" mielipiteillä, LOOOL!
[/quote]
no niin, kuka päästi mielenterveyspotilaat nettiin :D
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 02:21"]
Elämän pieniä, suuria sattumia. Kirjoittaja kertoo toisinaan aivan kuin omasta elämästäni. Hyvin koskettava. Välillä saa itkemään ja toisinaan kadehtimaan. =)
http://jameliaslife.blogspot.fi/
[/quote]
Mitä tuut tänne vanhaan ketjuun mainostamaan blogias?? Ootko ihan idiootti. Tässä ei ensinnäkään kysytty mitään blogimainostuksia ja lisäksi toi sun blogis on ihan ala-arvoista paskaa. jos kertoo sun elämästä, ni otan osaa. ja mikä nimi on jamelia :D wt-kamaa.
[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 07:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 02:21"]
Elämän pieniä, suuria sattumia. Kirjoittaja kertoo toisinaan aivan kuin omasta elämästäni. Hyvin koskettava. Välillä saa itkemään ja toisinaan kadehtimaan. =)
http://jameliaslife.blogspot.fi/
[/quote]
Mitä tuut tänne vanhaan ketjuun mainostamaan blogias?? Ootko ihan idiootti. Tässä ei ensinnäkään kysytty mitään blogimainostuksia ja lisäksi toi sun blogis on ihan ala-arvoista paskaa. jos kertoo sun elämästä, ni otan osaa. ja mikä nimi on jamelia :D wt-kamaa.
[/quote]
Juu, ja sinähän et suinkaan ole wt-kamaa. Et.
Pinuppiplösöyritys meni jo. Ja tatskatkin samoin. LOL!