Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti, paras blogi mitä oon lukenut, oon jopa jäänyt koukkuun

Vierailija
18.04.2013 |

http://pinthefuckups.blogspot.fi

Enkä ole blogin kirjoittaja enkä mainostaja mut mun mielestä tää on sun lukemisen arvoinen

Kommentit (103)

Vierailija
1/103 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinuppiplösöyritys meni jo. Ja tatskatkin samoin. LOL!

Vierailija
2/103 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 23:12"]

Pinuppiplösöyritys meni jo. Ja tatskatkin samoin. LOL!

[/quote]

 

etkö tarkoita looooool? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/103 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen kans tuota. Erilainen

Vierailija
4/103 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooooo kiitos ihana! :) 

 

<3 Pin The Fuck Ups -tytöt

Vierailija
5/103 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteks te vauva-palstan valvojia?   ;)

Vierailija
6/103 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai me PTFU-tytöt vai? Miks pitäis olla? Huomattiin vaan, että blogiin oltiin tultu tätä kautta ja tultiin tsekkaamaan :)


<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/103 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai en tiennykkää että  blogeissa on sellanen toiminto. cool :)     

Vierailija
8/103 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että neljän minuutin sisällä huomasitte oikein XDD niin varmaan..... selkeintä mahdollista oman blogin mainostusta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/103 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyl ihana blogi! Kiitos paljon vinkist.

Vierailija
10/103 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

typerät tatuoinnit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/103 |
20.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 16:03"]

Läskejä, tatuoituja, loool!! Kauheesti varmaan arvoa noiden "naisten" mielipiteillä, LOOOL!

[/quote]

 

jos noita tyttöjä nimittää läskeiksi niin kyllä on päässä vikaa!!

Vierailija
12/103 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lukemassa. Hauskoja turkukaisia. Ehkä vilaisen toistekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/103 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä, satuimme katsomaan juuri tuohon aikaan, että tästä keskustelusta oltiin siinä neljässä minuutissa tultu sivuillemme 20 kertaa. Me kyllä mainostamme rehellisesti omalla nimellämme, jos mainostamme. Ei tarvitse uskoa, pääasia että saimme hyvän mielen ap:n ihanasta palautteesta :) Kiitos hänelle ja myös muille <3


<3 PTFU

 

Vierailija
14/103 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitänee lisätä omallekin lukulistalle. Hassuja naisia! Ensi vilkaisulla ajattelin että taas jotain kirpparihiiriä... jatkoin silti lukemista ja jossakin välissä alkoi jopa naurattaa mikä on aika harvinaista minulle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/103 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskejä, tatuoituja, loool!! Kauheesti varmaan arvoa noiden "naisten" mielipiteillä, LOOOL!

Vierailija
16/103 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 16:03"]

Läskejä, tatuoituja, loool!! Kauheesti varmaan arvoa noiden "naisten" mielipiteillä, LOOOL!

[/quote]

Samaa mieltä. Itsekin luen vain blogeja, joissa kirjoittelee tummat, latinotyyliset, korkeestikoulutetut lihaksikkaat miehet, joilla  on metrinen meisseli!!! Muunlaiset blogit ei kiinnosta, eikä oo tiätsä mitään uskottavuutta semmosten "miesten" sanomisilla, lool!!!!x)

Vierailija
17/103 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 16:03"]

Läskejä, tatuoituja, loool!! Kauheesti varmaan arvoa noiden "naisten" mielipiteillä, LOOOL!

[/quote]


no niin, kuka päästi mielenterveyspotilaat nettiin :D

Vierailija
18/103 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 02:21"]

Elämän pieniä, suuria sattumia. Kirjoittaja kertoo toisinaan aivan kuin omasta elämästäni. Hyvin koskettava. Välillä saa itkemään ja toisinaan kadehtimaan. =)

http://jameliaslife.blogspot.fi/

[/quote]

 

Mitä tuut tänne vanhaan ketjuun mainostamaan blogias?? Ootko ihan idiootti. Tässä ei ensinnäkään kysytty mitään blogimainostuksia ja lisäksi toi sun blogis on ihan ala-arvoista paskaa. jos kertoo sun elämästä, ni otan osaa. ja mikä nimi on jamelia :D wt-kamaa.

Vierailija
19/103 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.05.2013 klo 07:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2013 klo 02:21"]

Elämän pieniä, suuria sattumia. Kirjoittaja kertoo toisinaan aivan kuin omasta elämästäni. Hyvin koskettava. Välillä saa itkemään ja toisinaan kadehtimaan. =)

http://jameliaslife.blogspot.fi/

[/quote]

 

Mitä tuut tänne vanhaan ketjuun mainostamaan blogias?? Ootko ihan idiootti. Tässä ei ensinnäkään kysytty mitään blogimainostuksia ja lisäksi toi sun blogis on ihan ala-arvoista paskaa. jos kertoo sun elämästä, ni otan osaa. ja mikä nimi on jamelia :D wt-kamaa.

[/quote]

 

Juu, ja sinähän et suinkaan ole wt-kamaa. Et.

 

Vierailija
20/103 |
27.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä blogi..