Sovellunko sittenkään pelkkään s e k s i suhteeseen?
Olen elämäntilanteessa sellaisessa, etten pysty sitoutumaan, enkä oikeastaan haluakaan parisuhdetta. Nyt vuoden selibaatin jälkeen kuitenkin tuntuu, että läheisyyttä se minäkin kaipaan. Ikää 40. Tapasin deitissä ihanan miehen, joka etsii rehellisesti pelkkää sitä ja tämä minulle ok. Haluaisin kuitenkin sellaisen suhteen, että pelkkää kivaa, mutta tuon saman henkilön kanssa, jos meillä siis tulee hommat sujumaan. Miten tämä nyt pitäisi hänelle esittää? Olen tautipelkoinen kai, koska en kestä ajatusta, että tekisi ties mitä muiden kanssa välillä ja sitten taas tapaa minua. Ehkä tämä vain ei ole minulle?
Kommentit (12)
No entä jos tuo mies antaa suuhoitoa alhaalle tänään ja tapaa sinut huomenna? Peseekö se hampaansa kunnolla?
Haluat ehkä sittenkin parisuhteen?
Yleensä pelkkään seksisuhteeseen kuuluu molemminpuolinen vapaus tapailla myös muita, mutta jos se molemmille käy, voitte tietysti sopia olevanne vain toistenne kanssa. Eihän siihen auta muu kuin kertoa se rehellisesti.
Joskus käy kuitenkin niin, että vaikka olisitte sopineet saavanne olla kenen kanssa vaan, sen yhden luotettavan vakipanon olemassaolo tekee sen, että ei enää jaksa/huvita hakea seksiä muualta (tiedän kokemuksesta). Seksisuhteesta tulee siis ikään kuin parisuhde, vaikka ei olekaan kyse tunteista. Tuo haluamasi tilanne voi siis syntyä ihan ilman, että siitä erikseen sovitte. Sellaisessa on kuitenkin "vaarana," että suhde alkaa syventyä ja saatatte löytää itsenne parisuhteesta, vaikka sellaisesta ei ollut alunperin puhetta.
En tiedä miten kukaan jaksaa monia kumppaneita tavata. Johan se vaatii paljon aikaakin. Itse työn ja lasten lisäksi en voisi kuvitellakaan kuin yhden vakikumppanin ketä tapailla.
Onhan sitä monilla sinkuilla useita vakikumppaneita. Ei sitä sinänsä tarvi "haeskella", ennemmin jos ensimmäinen vastaa viestiin "tänään ei kerkiä" niin voi laittaa vieatiä seuraavalle.
Se mielestäni on hyvinkin normi, seksuaalisesti aktiivinen nainen ei kaipaa illanviettoseruraa vaan toimiva seksisuhde on esiarvoinen. Näin on ... naiminen pidetään naimisena eikä hommaan sotketa sen enempää muita tunteita. Tietysti ... aito seksi on intohimoinen ja kostea , kondomit ei sovellu tähän ... joten luottamus on se avain.
Mä tiedän, että se on mahdollista ....
Asun neljättä vuotta vakipanoni kanssa.
Et voi sekä syödä että säästää kakkua, ainakaan niin että toisen pitäisi tehdä niin kuin sinä haluat. Kyllä se niin pitää mennä että jokainen päättää kohdaltaan mitä haluaa, ja sitten menee sen mukaan. Eli voi olla vaikeaa löytää mies joka haluaa vain antaa sinulle mitä sinä haluat ja niin kuin sinä haluat, eikä hän saisi sitten hakea itse sitä mitä hän haluaa toisaalta. Yleensä kun nämä s-seuran tarjoajat tekevät sitä siksi että saisivat mahdollisimman monelta.
Vaihtoehtosi
jatkat olemalla ilman
hommaat seuralaisen mutta koitat olla välittämättä että hän on muidenkin kanssa
hommaat oikean parisuhteen.
Kannattaa varmaan sopia asia hänen kanssaan eikä täällä. Kyllä se varmasti onnistuu. Vinkkinä tähän, että ei saa tutustua liikaa. Tapaamiset täytyy olla pelkkää seksiä, ei ajatusten vaihtoa.
Vierailija kirjoitti:
Se mielestäni on hyvinkin normi, seksuaalisesti aktiivinen nainen ei kaipaa illanviettoseruraa vaan toimiva seksisuhde on esiarvoinen. Näin on ... naiminen pidetään naimisena eikä hommaan sotketa sen enempää muita tunteita. Tietysti ... aito seksi on intohimoinen ja kostea , kondomit ei sovellu tähän ... joten luottamus on se avain.
Mä tiedän, että se on mahdollista ....
Täå. Kuvittelin löytäneeni miehen fwb kaveriksi. Kumpikin teki selväksi heti starttiin ettei suhdetta kiitos. Vaan ei. Mikä siinä oli niin vaikeaa? Kyllä vähintään kerran viikkoon mielestäni olis pitäny nähdä eikä miestä kiinnostanut. Seksi oli hyvää, ilotulitusta kummallekin. Ja sit miestä ei kiinnosta. Ok, ei väkisin.
Ollaan yli 40v, eronneita.
Eikö säännönmukainen kumin käyttö ratkaise ongelman?