Mikä v***ttaa?
-Entinen työnantaja ei ole tilittänyt mun ennakonpidätyksiä eteenpäin ja joudun siksi odottamaan uutta veroehdotusta syksyyn
-Puoli seitsemän-ohjelma
-Se kun telkkarissa lauletaan
-Mies on koko ajan töissä ja mulla on sitä ikävä
-Oma saamattomuus unelmien työuran toteuttamisessa
-Oma saamattomuus kodin hoitamisessa
-Terveydenhuollon sähköisen asioinnin puuttuminen
-Ikkunaa pestessä sain ison tikun syvälle sormeen enkä saa sitä pois
-Herkkuruokien lihottavuus
Tässä mun tärkeimmät. Mikäs sulla?
Kommentit (14)
No mikä vi***ttaa? No se , kun gradu ei etene. Ei jaksa. Ei kiinnosta. Ei nappaa. Ei miliäkään. Se ei valmistu koskaan. Enkä minä. voi vi**u.
Hei 3, täällä ois yksi kohtalotoveri. :)
Ei nyt juuri mikään. Ehkä hiukan kypsyttää, että on vielä huomenna duunipäivä, olis kivempi aloittaa viikonloppu jo tänään. Muuten ei mitään ihmeempiä aiheita ole.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 18:49"]
Hei 3, täällä ois yksi kohtalotoveri. :)
[/quote]
heippa vaan kohtalotoveri :) Ikävää, että olet kohtalotoveri, mutta toisaalta taas lohduttavaa kuulla, että sellaisia on olemassa. Tuntuu, että kaikki mutu vettä hullun draivilla ja tiukassa ajassa gradunsa kasaan. Alku sujui minullakin mukavasti, mutta...niin. Enää ei jaksa. ja vi**ttaa.
Ollaan ipanan kanssa flunssassa kotona, ja isukki vanhempiensa luona pelaamassa kakskymppisen pikkuveljensä kanssa pleikkakolmosta. Ja tämä tapahtuu lähes joka päivä.
Ihan sama oonko terve vai sairas ni kotihommat ja lapsi on aina mun vastuulla, ku toinen vaan pelaa.
Kiitos kysymästä. Mua vituttaa se, että oon ollut jo yli vuoden sinkku enkä tunnu löytävän ketään ihanaa ja nyt kun sitten ekaa kertaa joku pyytää mua ulos, se on semmonen aivan käsittämätön metroseksuaali mies, jota mun on maalla kasvaneena hirveän vaikeaa ymmärtää heteroksi. Perkele. Kiva tyyppi kyllä muuten, mutta perkele.
Se, että mies pistää viinan minun ja lapsen edelle. Väittää toki ettei näin ole, mutta teot kertovat toista. Ahdistaa suunnattomasti.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 19:09"]
Kiitos kysymästä. Mua vituttaa se, että oon ollut jo yli vuoden sinkku enkä tunnu löytävän ketään ihanaa ja nyt kun sitten ekaa kertaa joku pyytää mua ulos, se on semmonen aivan käsittämätön metroseksuaali mies, jota mun on maalla kasvaneena hirveän vaikeaa ymmärtää heteroksi. Perkele. Kiva tyyppi kyllä muuten, mutta perkele.
[/quote]
Anteeksi mutta tämä toi mulla hymyn huulille. Ymmärrän vitutuksesi mutta tuo sanamuoto on niin ihana, "vaikeaa ymmärtää heteroksi"! Tämä auttoi hieman minun vitutukseen, kiitos siitä!
-Ap
Ps. Käy ihmeessä treffailemassa ja pidä hauskaa Elämän Miestä odotellessa! Saatpahan ainakin muuta miettimistä kun arvot nyppiikö metris kulmakarvojaan tai vahaako selkäkarvojaan ;)
En meinaa millään päästä valehtelevasta paskapää-eksästä yli.
No nyt aukeaa palstalaisten tulvapato..
-kovat äänet
-ei tule ilmaista rahaa
-ranteet ei kestä astanajoogaa ja siten paikat jumissa
-väsyttää
Vituttaa naiset, vaikka itsekin olen nainen. Olen vain saanut niin paljon kuraa niskaan juuri naisilta ja tänä päivänä tämä vitutus taas kulminoitu. Vituttaa oma väsymys ja kiire, vituttaa kun menin ilmoittautumaan asiaan mikä ei kiinnosta enää pätkän vertaa eikä voi enää peruakaan. Vituttaa kun sataa ja se, etten pääse salille. Ennen kaikkea Vituttaa tämä vitutus. Ja vituttaa ne autoilijat, jotka 50 alueella ajaa 40 juuri silloin, kun itsellä on kiire, vituttaa valituslaput kerrostalon ilmoitustaululla vaikka valitus ei koskekaan minua.
Kiitos kun sain purkautua :), nyt on jo parempi mieli!
Muakin vituttaa kovat äänet! Ja vituttaa sekin, että mun paska kohtu supistelee ennenaikaisesti niin että jouduin lopettamaan joogan nyt raskausaikana ja siksi on paikat jumissa.
-Ap
Opintovelka Sampo Pankkiin, kun joku noista pankeista taas muistutti.